תקשורת ומדיה

הוט מציגה: אביב גפן, איילת זורר ועוד עונה למחוברים

במסיבת עיתונאים לפתיחת 2020 הציגה החברה את תוכנית התוכן שלה לשנה הקרובה. בין היתר תשודר גם סדרה שכתב רון לשם בכיכובם של ליאור אשכנזי ועוז זהבי, וסרטי דוקו על אהוד אולמרט ועופרה חזה
אייס | 
מנכלית הוט טל גרנות גולדשטיין עם חיים סלוצקי, דר ישי ונדב חנין (צילום רפי דלויה)
חברת הטלוויזיה בכבלים הוט ערכה היום מסיבת עיתונאים שבה הציגה את פעילות התוכן שלה לשנת 2020.
באירוע הוצגו הסדרות הבולטות שמתכננת הוט לשנה הקרובה, וביניהן ניתן למצוא את "שנות הירח" של אביב גפן, תוכנית המערכונים של אלי בן דוד "שקופים" עם גורי אלפי ויובל סמו, "בוגד" של מאת רון לשם בכיכובם של ליאור אשכנזי, עוז זהבי וניב סולטן, עונה חדשה של מחוברים, שתיקרא "מחוברים עוטף עזה", "ילדות סכסכניות", דרמה קומית בבימויה של טליה לביא ("אפס ביחסי אנוש") ושיר ראובן, "לאבד את אליס" עם איילת זורר, ערן זהבי בדוקו-ריאליטי חדש "אבא'לה" וכן סדרות דוקו על שלמה ארצי, עופרה חזה, אהוד אולמרט ועוד.
במקביל, סיכמה החברה גם את העשור החולף. "השקענו יותר משני מיליארד שקלים בהפקות ישראליות מקוריות, ודאגנו שיצירה ישראלית תקבל מקום ראוי על המסך בישראל ובבמות בינלאומיות", אמרה המנכ"לית טל גרנות גולדשטיין.

גרנות גולדשטיין התייחסה גם לנסיונות של הוט לרכוש את פרטנר. "במהלך השנים האחרונות אנחנו עדים להידרדרות משמעותית במצבן של החברות בשוק ובחוסן שלהן", אמרה, "אלו באים לידי ביטוי במצב הכלכלי של החברות, בפרמטרים התפעוליים, בתוכניות התייעלות ופיטורי עובדים, בעזיבה של בעלי שליטה מישראל ובהתרחקות של משקיעים מהארץ. יש צורך בשינויים מהותיים במבנה שוק התקשורת. רק כך נוכל להבטיח את עתיד השוק, לעודד חדשנות, להצעיד את ישראל לקדמת הטכנולוגיה, ולחזק את הכלכלה הישראלית".
 
נדב חנין, סמנכ"ל התוכן והחדשנות של החברה, היה זה שהציג את הסדרות הישראליות שעתידות לעלות השנה, ואמר כי "הוט משקיעה כ-150 מיליון שקל בסדרות והפקות מקור מדי שנה. בעשור האחרון, הפקנו למעלה מ-800 סדרות, שנגעו וריגשו את הקהל, ומשקפות את כלל האוכלוסייה הישראלית. "עספור" ו"זגורי אימפריה" הן הדרמות היומיות הנצפות ביותר בעשור האחרון, שנתנו מבט אחר על החברה הישראלית. הנתונים המדהימים שרשמו הסדרות שלנו בעשור האחרון, מוכיחים כי הצופה הישראלי מעדיף תוכן איכותי מקורי על פני סדרות בינלאומיות".
 
בנוסף, חשפה הוט חשפה את טבלת דירוג הסדרות הנצפות ביותר בעשור האחרון כמו גם בשנת 2019. הסדרה שהובילה את טבלאות הצפייה ב 2019 הייתה הדוקו – ריאליטי "מצולמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה