תקשורת ומדיה

טלוויזיה קלילה בימים של קוביד: ההטבות, הספיישלים והחינמים

ב-yes יפתחו את כל ערוצי הלייפסטייל והילדים, MTV ישראל תשדר רק מוזיקה ישראלית, בתאגיד עולים עם תוכנית מיוחדת לאוכלוסייה המבוגרת, בניקלודיאון ישדרו 24/7 ובסלקום מציעים לימודים כיתתיים במסגרת ענן
מערכת אייס | 
הטבות כלי התקשורת (צילום unsplash)
משבר הקורונה מביא עמו הפתעות והטבות בתחום המדיה והתקשורת. ריכזנו עבורכם את כל המבצעים, המתנות והצ'ופרים. 
yes: פתיחה חינמית של כל ערוצי הלייפסטייל והילדים
בשל השבתת מערכת החינוך ולטובת האלפים הנמצאים בבית ובבידוד, פותחת חברת yes את כל ערוצי הילדים ומגוון ערוצי Life Style. הערוצים ייפתחו באופן אוטומטי וללא צורך בפניה לשירות הלקוחות.
בחברת yes מזהים עלייה של כ- 40% בצפייה במשדרי חדשות ואקטואליה ועלייה של 20% בצפייה בתכני ילדים, ועקבות משבר הקורונה – שהביא להשבתת מערכת החינוך ולאלפים רבים השוהים בבית בבידוד – פותחת yes שלושה ערוצי VOD  חינמיים עם כל מותגי התוכן הגדולים של הילדים: המיניונים, הדרדסים, סופר סטרייקה, כוח פי ג'יי, מרי פופינס ועוד. 
שלושת ערוצי ה-VOD מחולקים כך: "בילוי משפחתי" – סרטי ילדים כגון הדרדסים 2, המיניונים, מרי פופינס חוזרת, קוקו, פלונטר ועוד; "סופר סטרייקה" - כל העונות של אנימציית הכדורגל האהובה; ו-"הקסם של דיסני ג'וניור" - כוח פי ג'יי, מיקי מאוס: מכוניות המרוץ, חבובטף, אלנה מאוולאר, גורים וחברים, משמר האריות ועוד.
ערוצי הילדים הם: ניקלודיאון, זום, דיסני, Kidz, WIZ, טין ניק, ג'וניור, בייבי, הופ!, הופ ילדות ישראלית, דיסני ג'וניור, ניק ג'וניור, ערוץ הכוכבים, ו-JIMJAM.
כמו כן ייפתחו ערוצי ה- Life Style: ערוץ DIY - "עשו זאת בעצמכם" - חידושים, מומחים וכוכבים במגוון עולמות ה- DIY; ערוץ האופנה הישראלי - עונות חדשות לסדרות אופנה מצליחות והפקות מקור; ערוץ האוכל - ערוץ האוכל כולל תוכניות אולפן ותוכניות מציאות העוסקות בבישול וקולינריה, עם שפים מקומיים ובינלאומיים; ערוץ הבריאות - מביא לכם את מה שחם בעולם הבריאות במגוון תחומים: תזונה, כושר, רפואה, הריון ולידה, פלסטיקה ואסתטיקה, רפואה משלימה, בריאות הנפש ועוד; ערוץ הטיולים - משדר מגוון תוכניות לאוהבי הטיולים בארץ ובעולם, למחפשים טיפים מעשיים לקראת החופשה הבאה ביעדים הפופולריים, ונותן הצצה לתרבויות ומקומות מעניינים מסביב לגלובוס; ערוץ בית + - ערוץ לעיצוב הבית והגן, אשר פונה לכל חובבי העיצוב באשר הם. מציע חוויית עיצוב של סדרות בינלאומיות וישראליות בנושא מגורים מעוצבים, הום סטיילינג, אחסון וסדר, אדריכלות ירוקה ועוד.
לקוחות STINGTV הנמצאים בכל אחת מהחבילות ייהנו מכל הערוצים של החבילה הכוללת כ- 40 ערוצי ילדים, סרטים, מדע וטבע, דוקו, היסטוריה ועוד ללא תשלום נוסף. 
הערוצים ייפתחו היום באופן אוטומטי וללא צורך בפניה לשירות הלקוחות, ויהיו פתוחים נכון לעתה עד סוף מרץ.
MTV ישראל: תומכים במוזיקה ישראלית
הערוץ שבאפיק 75 (יס) ו-189 (הוט) ישדר רצועה יומית הכוללת רק מוזיקה ישראלית, ויתגבר נוכחות של אמנים מקומיים בשאר שעות היום. "ערוץ MTV ישראל קורא לסולידריות ולחיזוק תעשיית המוזיקה הישראלית בימי משבר הקורונה", נמסר מהערוץ. 
קשת 12, יום ראשון, 15.3: חדשות החל מ-16:00  
15:00-16:00 - אופירה וברקוביץ' בשידור חי
מהשעה 16:00 ישודרו תוכניות חברת חדשות 12: מהדורה ראשונה, חמש עם רפי רשף ושש עם עודד בן עמי
19:00 - מהדורת חדשות מוקדמת
20:00 - המהדורה המרכזית
21:15 - חתונה ממבט ראשון - ומיד אחרי ״חי בלילה״ ו״נקסט״. 
התאגיד: תוכנית מיוחדת עם שרון וכסלר ואורי לוי
כאן רשת ב':
6:00-8:00 הבוקר הזה 
08:00-10:00 קלמן ליברמן 
10:00-12:00 סדר יום 
12:00-15:00 בחצי היום 
15:00-17:00 צבע הכסף 
17:00-19:00 שלי וגואטה 
19:00-21:30 מהדורה מוקדמת ומהדורה מרכזית
21:30-24:00 כאן הלילה מורחב 
כאן 11:
6:30-8:00 משדר בוקר עם יאיר ויינרב 
8:00-12:00 רדיו מצולם
מבזקים בשעות 9-12 
16:00 שרון ואורי (תוכנית מיוחדת עם שרון וכסלר ואורי לוי על ההתמודדות של האוכלוסייה הבוגרת, הגמלאים ובעלי המוגבלויות עם נגיף הקורונה)
17:00 ערב ערב 
18:00 קלמן סג"ל 
18:50 מהדורה מוקדמת 
19:57-21:30 חדשות הערב 
23:00-23:30 חדשות הלילה 
ניקלודיאון: משדרים 24/7 במטרה להסיח את דעת הילדים
ערוץ ניקלודיאון יתרכז בשידור תכנים "מצחיקים, מרגשים ומותחים - במטרה להסיח את דעתם של הילדים בסיטואציה שעשויה להיתפס כמלחיצה". 
בניק ג'וניור יעלו סרטוני הדרכה בכיכובן של שייה ומור, כוכבות מסיבת יצירה, ותושק אפליקציה חדשה של הערוץ עם פרקים חדשים של התוכנית "צוות הצלה".
בניקלודיאון וטין ניק - הוקדמה ההשקה של סדרת המתח החדשה "ספיידרז" והיא תעלה עם ארבעה פרקים חדשים ראשונים שישודרו בבינג' וילוו בפרק חדש מדי יום.
הפתעה נוספת - סרטונים מצחיקים חדשים של יובל סמו ומור עזריה, כוכבי "אבא מטפלת". כמו כן, יעלה הערוץ בפלטפורמות האינטראקטיביות  שלו פעילויות מגוונות כגון משחקים וחידות. לדוגמה, על המסך תעלה רצועה יומית קבועה של המשחק האינטראקטיבי "ספוג מאסטר".
סלקום: שגרת לימודים עם כיתה בענן
סלקום מציעה סיוע טכנולוגי ללא עלות לתלמידים, להורים ולמורים השוהים בבתים: "כיתה בענן" - שיחת וידאו שניתן לצרף אליה עד 50 משתתפים בו זמנית בשיחה אחת (על ידי  "ועידן קונפרנסינג"). כיתה בענן מבטיחה לימודים מרחוק במערכת החינוך, וישימה החל מהיום. מדובר בשירות המבוסס על שיחות וידאו בענן ומאפשר למורה לשמור על קשר רציף עם התלמידים ובין התלמידים עצמם, ולקיים שגרת שיעורים ולימודים בתקופה של השבתת המערכת.
איך זה עובד? כל משתתף מצטרף אליה מהמכשיר שלו (מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט או טלפון נייד). מורידים אפליקציה ייעודית לנייד, או לחלופין נכנסים לקישור שנשלח למחשב. השיחה מאובטחת ונדרש מיקרופון ומצלמה בכדי לאפשר את קיומה. קיים גורם אחד (למשל, המורה) שמזמין את התלמידים להצטרף לשיעור, והוא יכול להראות תוך כדי השיחה מצגות וחומרי לימוד.
השירות מבוסס אינטרנט, אין דרישות מינימום מרוחב פס. הערך המרכזי בשירות הוא שניתן להפעיל אותו בקלות מכל מקום ומכל זמן. השירות יינתן לחודש ימים, ללא עלות וללא התחייבות, והוא מיושם על פתרון בענן של סלקום ושל החברה הבת שלה, ״ועידן קונפרנסינג״. שתי החברות מספקות תמיכה טכנית מלאה, הדרכה וליווי. לקבלת השירות יש לפנות לסלקום עסקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה