תקשורת ומדיה

לטובת השוהים בבית: הטבות מצד הוט, יס, סלקום tv ופרטנר tv

HOT מרחיבה את התוכן לילדים, ב-yes פותחים עוד עשרה סרטי קולנוע לצפייה חינמית  - ובסלקום tv משיקים קייטנה טלוויזיונית לילדים כמו גם סרטי קאלט ישראלים. וגם: פרטנר tv מכניסה לימודים מקוונים ומביאה הופעה חיה של עברי לידר; ולראשונה הוט ויס מעלות שירות חדש בשת"פ עם חברת התוכן ELLACOMM
בועז גולדברג |  6
עברי לידר (צילום שלומי פינטו)
חברות התקשורת, הדיגיטל הכבלים ממשיכות לספק הטבות חינמיות לכלל הצופים, עם דגש על עיבוי של התכנים לילדים והעלאה מן האוב של קלאסיקות ישראליות וקאלט מקומי. אלו הם המבצעים היומיים:
yes: עשרה סרטי קולנוע חדשים נפתחים לכלל הצופים
על רקע הנחיות הבריאות האוסרות בין היתר על הגעה לבתי הקולנוע, חברת yes מחליטה לאפשר ללקוחותיה ליהנות מצפייה חינמית, בעשרה סרטים חדשים ומדוברים שהוקרנו לאחרונה בקולנוע. בין הסרטים, זוכה האוסקר והסרט המדובר של השנה, "פרזיטים"; "המטרה – שומר הראש"; הקומדיה הישראלית "המוסד"; הדרמה הקומית "לייט נייט" בכיכובה של זוכת האוסקר אמה תומפסון; "הורים תחת השפעה" בכיכובו של אלק בולדווין; הסרטים "פליימוביל", "נורם בעיר הגדולה 3", "תעלול של טיול", "אסטריקס" ו"שיקוי הקסמים" ועוד. הסרטים  יופיעו בקטגוריה חדשה ב-VOD, "חדש מהקולנוע - חינם", החל מהיום ועד סוף מרץ.
פתיחת הסרטים החדשים לצפייה בחינם, מצטרפת למהלך נוסף של yes אתמול עבור לקוחותיה, במסגרתו נפתחו בחינם כל ערוצי הילדים ומגוון ערוצי Life Style, כשלקוחות STINGTV הנמצאים בכל אחת מהחבילות יכולים ליהנות מכל הערוצים של החבילה הכוללת כ- 40 ערוצי ילדים, סרטים, מדע וטבע, דוקו, היסטוריה ועוד - ללא תשלום נוסף.
HOT: מרחיבה תוכן לילדים, מעלה ערוץ פודי ומשיקה מגזין דיגיטלי
HOT מרחיבה את התוכן לילדים ומוסיפה אלפי שעות תוכן בחינם. לאחר השקת ערוץ הבידוד בשיתוף תכנים של משרד הבריאות שבוע שעבר, מודיעה החברה על תכנים נוספים שיעלו:
בהוט מקדימים את עלייתן של סדרות הילדים "משפחה בהנפקה", "ספיידרז" ו- "צוות הצלה"; כמו כן, הוט מעלה ערוץ CINEMA KIDS הפתוח לכל המנויים החל מה-18.3 ולכל אורך חופשת הפסח, ללא תשלום נוסף באפיק 88. בערוץ ישודרו סרטי ילדים מדובבים וסרטים לכל המשפחה משעה 6 בבוקר ועד חצות. בשעות הערב תשודר רצועת לילדים גדולים יותר עם תרגום לעברית. 
הוט גם משיקה מגזין דיגיטלי חדש שבמסגרתו יקבלו הטאלנטים הגדולים של HOT ביקור מפתיע, יחשפו את ביתם, ויספקו הומור, בידור וכיף לעת הזו.
בנוסף, מעלה הוט פיצ'ר ייעודי המאפשר הקרנת פס מידע על כל הערוצים ובהתאם לבחירת הלקוח, אשר ישלב הודעות שוטפות של משרד הבריאות ומידע בנושא נגיף הקורונה. כמו כן, הוט מעלה את המהדורה הצעירה לילדים עם מיטב הכתבים של חדשות 12 בערוץ קידז וב- HOT VOD YOUNG; וגם את ערוצי אופנה ישראלית ו- DIY בחינם לכלל הלקוחות; בנוסף, מעלה הוט את ערוץ פודי – ערוץ אוכל חדש הפתוח בחינם לכלל הלקוחות. בנוסף אליו יושק שירות "ווטסאפ פודי" בו ניתן להזין את חומרי הגלם והמצרכים הקיימים בבית ולקבל מתכונים נהדרים.
זאת בהמשך לשורת מהלכים עליהם הכריזה הוט בשבוע שעבר עבור לקוחותיה השוהים בבידוד: השקת "ערוץ הבידוד הישראלי" בשיתוף תכנים של משרד הבריאות באפיק 29, השקת מוקד ייעודי המספק הדרכה מפורטת על טיפול בתקלות ובקשות שירות, חודשיים חינם בשירות הטלוויזיה NEXT לכל מי שנמצא בבידוד - והעלאת קטגוריות חינמיות ללקוחות ה-VOD בהן רוכזו סדרות שכיף לראות בבינג'.
סלקום tv: מקייטנה לילדים ועד לגבעת חלפון
בסלקום tv יוצאים עם הסלוגן: "שוהים בבית ומבודדים - אבל לא בודדים", ומציעים תכנים חדשים להורים ולילדים:
החל מהבוקר, עלתה הקייטנה של סלקום tv - "כל התכנים הכי שווים לילדים – ללא עלות וללא הגבלה". במסגרת הקייטנה יעלו בבקרים תכנים מעוררי פעילות לקהל הילדים - מידי יום יקבלו צופי סלקום tv המלצה על המסך לתכנים המעודדים פעילויות יצירה, בישול, מדע והעשרה וכן המלצה יומית לסרט מומלץ ופרקים ייעודיים מתוך תוכניות ילדים שיסייעו בהתמודדות עם המציאות המשתנה.
בין התכנים שיוצעו לצופי סלקום tv במסגרת הקייטנה של סלקום tv: "ילדי בית העץ", "החפרנים", "דן ומוזלי", "וטרינרים צעירים", "מנה מנה", "ארט נינג'ה", "אאוץ'", "רמז חייתי", "המחלקה לחפצים מיוחדים", לימודי אנגלית, "משמר האריות", "ערפדינה" ועוד. מתוך המגוון של סרטי הילדים יוצעו סרטים (גם בדיבוב לעברית), כדוגמת "למעלה", "צעצוע של סיפור", "הדרקון הראשון שלי", "הגרינץ'", "מוצאים את נמו", "שרק" ועוד.
יש לציין כי בסלקום tv כל תכני הילדים פתוחים ללא עלות מלכתחילה - סדרות, סרטים, תוכניות, קלטות ילדים, ערוצים בעולמות ילדים (כדוגמת ערוץ הילדים, ג'וניור, דיסני, דיסני ג'וניור, לוגי, בייבי). כמו כן, רוב סרטי דיסני פתוחים ללא עלות ולצפייה חופשית ללא הגבלה.
כמו כן, בסלקום tv מעלים את ערוץ בידוד+ - ערוץ ייעודי של סרטים וסדרות "שיעביר את הזמן בכיף". הערוץ משלב סרטים אהובים ועונות מלאות של סדרות מוכרות ופופולריות, מותאם לצפייה משפחתית ומסייע לשוהים בבית להעביר את הזמן בנעימים, כך לפי דובר סלקום tv. 
הערוץ יכיל גם סרטים ישראלים "עם מצב רוח טוב", כדוגמת "גבעת חלפון אינה עונה", "זוהי סדום", "אבא גנוב", "ואז היא הגיעה", "חגיגה בסנוקר", "הלהקה", "הלהקה האחרונה בלבנון" ועוד; וסדרות ישראליות "עם מצב רוח טוב", כדוגמת "משיח", "רמזור", "צומת מילר", "קופה ראשית", "היהודים באים", "ארץ נהדרת", "אחד העם" וכו'. 
לראשונה: yes ו-HOT מביאות בשת"פ אופרות הביתה 
בעקבות התפשטות הקורונה וביטול מופעים ואירועים ברחבי העולם וגם בישראל, yes  ו-HOT, בשיתוף פעולה עם חברת התוכן ELLACOMM, החליטו להקדים השקת שירות VOD חדש שיאפשר לחובבי המופעים הקלאסיים ליהנות מהפקות האופרה הגדולות בעולם בלי לצאת מהבית: "ריגולטו", "לה טרוויאטה", "אאידה", "חליל הקסם" והפקות ענק נוספות מפסטיבל זלצבורג, פסטיבל ברגנץ ובמות האופרה הנחשבות בעולם, מגיעות לראשונה לשירות ה-VOD ובתרגום לעברית.
פרויקט ARIA, אשר מקיים בשנה האחרונה בהצלחה רבה אירועי הקרנה של האופרות המובילות בעולם ברשתות יס פלאנט, הוט סינמה וסינמטקים ברחבי הארץ, יצר שינוי בהרגלי צריכת התוכן בקולנוע וכעת הוא מביא את הדבר גם למסך הביתי. השירות יציע ללקוחותיו, אפשרות צפייה ביתית באופרות המוצגות בבתי הקולנוע לצד אופרות שיועלו באופן בלעדי ובשידור בכורה בשירות. ספריית ה-VOD  של ARIA, שממצבת את עצמה כשירות לשוחרי תרבות, תכלול ארבע קטגוריות:
אופרות מהקולנוע: לאחר סבב הפצה בבתי הקולנוע, יגיעו לשירות הVOD- האופרות שהוקרנו במסגרת ARIA על המסך הגדול, ביניהן: "ריגולטו" מפסטיבל ברגנץ. הפקת יוצאת דופן עם תפאורת ענק הבנויה כולה על המים באגם קונסטנץ; "אאידה" מפסטיבל זלצבורג בכיכובה של אנה נטרבקו; "חליל הקסם", הפקה שתעלה השנה בשנית בפסטיבל זלצבורג במסגרת חגיגות ה-100 שנים לפסטיבל;  "מקבת" בכיכובם של פלסידו דומינגו ואנה נטרבקו ועוד. 
הקלאסיקות הגדולות: קטגוריה שבמסגרתה יעלו הביצועים הנדירים והנחשבים ביותר מכל הזמנים, שאין אפשרות לצפות בהם בשום מקום אחר, כגון: "לה טרוויאטה" מאת ורדי - הפקה זכתה בזמנו להצלחה עצומה ונחשבת לקלאסיקה מודרנית של האופרה האהובה. בהמשך יעלו תחת קטגוריה זו "ריגולטו" בכיכובו של לוצ'אנו פבארוטי; הקלאסיקה "מדאם בטרפליי" בכיכובם של פלסידו דומינגו ומירלה פרני, שנפטרה לפני כחודש וחצי; "נישואי פיגארו" ו"הספר מסביליה" בבימויו של ז'אן פייר פונל – ועוד. 
פסטיבל זלצבורג: השנה יחגוג הפסטיבל, הנחשב לפסטיבל המוזיקה הקלאסית הגדול בעולם, 100 שנים להיווסדו. לאחרונה הכריזו מנהלי הפסטיבל על המופעים שיתקיימו במסגרת החגיגות, ומדובר בלוח המופעים העשיר והמגוון ביותר שנראה עד כה בפסטיבל. במסגרת שירות ה-VOD של ARIA, יוקרנו אירועים ושידורים מיוחדים מהפסטיבל, מה שיהווה חגיגה מרגשת למנויי השירות.
לא רק אופרה - ספיישלים וגאלות: תחת קטגוריה זו יועלו הקונצרטים והאירועים הקלאסיים הגדולים של השנה, בביצוע טובי  המנצחים והסולנים העולמיים בתחום הקלאסי:  גוסטבו דודמל, יפים ברונפמן, חואן דייגו פלורז, תיאודור קורנציץ, יוג'ה ואנג, מרתה ארגריץ', דניאל בארנבוים ועוד. אירוע נוסף שיעלה במסגרת זאת הוא חגיגות 250 שנה לבטהובן, במסגרתו ישודרו הקונצרטים הגדולים והנחשבים, בביצוע התזמורת הפילהרמונית של וינה, שנערכת לאירוע זה במשך שלוש השנים האחרונות.
פרטנר tv: בית ספר מקוון והופעה של עברי לידר
פרטנר tv תשדר החל מהיום את תכני השיעורים המקוונים של משרד החינוך. 12 'כיתות לימוד' בעברית ובערבית לתלמידים בכיתות א'-ו', מועברים החל מהיום בשידור חי בטלוויזיה של פרטנר, בתפריט ה-VOD.
פרטנר התמשקה לתוכני 'מערכת שידור לאומית' של משרד החינוך שכרגע זמינים לכיתות א'-ו', ובהמשך, יועברו גם מערכי השיעורים לבתי הספר העל יסודיים לתלמידי ז'-יב', בערוצים הלינאריים בממשק הטלוויזיה של פרטנר. כך, ייפתחו למעשה 24 "כיתות מקוונות" בערוצי פרטנר tv.
לכל שכבה יוקדש ערוץ ייעודי בעברית וערוץ בערבית, שבו יועברו השיעורים המותאמים לתוכנית הלימודים בשידור חי. מערך השיעורים יחל מדי יום בשעה 08:00 ויסתיים בשעה 14:00. השיעורים מועברים על ידי נבחרת מורים בתחומים שונים: עברית, מתמטיקה, מדע וטכנולוגיה, אנגלית ועוד.
מפרטנר tv נמסר: "היכולת של התלמידים לצפות בשיעור על גבי מסך הטלוויזיה בזפזופ פשוט, מנגישה אתה שגרת לימודים שכל כך חסרה, בצורה ידידותית ונוחה". 
ביום רביעי תתקיים הופעה חיה של המופע האלקטרוני מרימים של עברי לידר ותומר מייזנר, בלי קהל, ברידינג 3 בתל אביב. המופע יועבר בשידור חי ברביעי בלילה באפיק 10 בפרטנר TV ובעמוד הפייסבוק של פרטנר.
השבוע יעלה בפרטנר גם ערוץ HEALTH+, ערוץ בריאות חדש עם תכנים לאורח חיים בריא, כושר ורפואה, אשר יכלול גם עדכונים ממשרד הבריאות בזמן אמת.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הוט
    רותי 03/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הןט כביכול רוצה להייטיב עם המבודדים בבית,שאינם יוצאים.אבל הכל שטויות במיץ עגבניות. אם אני רוצה להאזין לאופרה אני חייבת לשלם כסף.הוט נותנת סדרות כל פרק אחת לשבוע.ומןציאה לנו הצופים את הנשמה.אין בה שום עניין לשפר אותנו הצופים.
    סגור
  • 5.
    סלקום לא פתחה כלום!!! ראוי להוריד אותה מהכתבה (ל"ת)
    מיכל 03/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מה זה שווה
    תוצחן 03/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם הסאונד הוא עדין בשני ערוצים תלמדו מנטפליס שמשדרת ב5.1
    סגור
  • 3.
    פרטנר
    ירדן אופיר 03/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מתי יהיה בvodכל הערוצים הסדרות הטורקיות
    סגור
  • 2.
    שידורי הוט
    רותי 03/2020/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מדוע הוט דואגת בעיקר לילדים. היכן המבוגרים.היכן הקשישים.היכן אלה שרוצים לראות סרטים בערב במקום כל הפרשנים שרק גורמים לפחדים . יש המון סדרות שהוט לא מקרינה בשלמותן. כל עונה חדשה אחת לשנה.
    סגור
  • 1.
    גם ביס לפתוח לימודי אנגלית
    דורון 03/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם ב-YES לפתוח תוכן "לימודי אנגלית"
    סגור