תקשורת ומדיה

HOT ו-yes בקורונה: גידול של מעל 50% ומאות אלפי הזמנות

בכבלים ובלווין נרשמות כמויות ההזמנות הגבוהות ביותר ב- VOD מאז תחילת השנה. בהוט מתמקדים בהפקות מקור ישראליות כ"זגורי אימפריה", ביס עשו בינג' ל"בוזגלוס", "פאודה" וסרטים רומנטיים. בשתיהן נרשם זינוק עצום בתכני הילדים
בועז גולדברג | 
פאודה (צילום אוהד רומנו)
אמש (ב') נרשמה כמות ההזמנות הגבוהה ביותר ב-HOT VOD מאז תחילת השנה, עם גידול של כ- 55% הנאמד במאות אלפי הזמנות. הצופים התמקדו בהפקות המקור החדשות של HOT, ובראשן "קיבוצניקים" המשודרת בימים אלה ומובילה בנתוני הצפייה. בנוסף, חוזרים הצופים אל הסדרות הישראליות המוכרות והאהובות כגון "זגורי אימפריה", "עספור", "הבורר", "שבאבניקים" ו"האלופה", שהגיעו למאות אלפי צפיות בשבוע.
בקרב הילדים נרשמה אתמול כמות ההזמנות הגבוהה ביותר ב-HOT VOD מאז קיץ 2019 ופי שתיים מהתקופה שלפני התפרצות הקורונה. הסדרה המובילה לצפייה לילדי HOT היא הקומדיה החדשה "אבא מטפלת" בכיכובו של יובל סמו, אשר הגיעה לכחצי מיליון הזמנות בשבוע. גם הפקות מקור נוספות לילדים רשמו גידול משמעותי, ובראשן "צפוף" (80% גידול), "שכונה" (60% גידול), "נעלמים" (60% גידול), ו"הקלמרים" (35% גידול).
הצפיות בתכני העשרה לילדים גדלו גם הן בצורה משמעותית. למשל: ההזמנות בתכנית "מסיבת יצירה" עלו השבוע פי ארבעה ו"איפורים לפורים" עלתה בעשרות אלפי הזמנות. גידול משמעותי נרשם בהזמנות ב-HOT PLAY ו-NEXT TV המאפשרים צפייה בתכני HOT במחשב, בטאבלט ובסמארטפון, כך שכל אחד מבני המשפחה יכול לצפות בתכנים המותאמים לו במקביל. ההזמנות ב-HOT PLAY גדלו בכ-40% וכמות המשתמשים עלתה ב-10%, וההזמנות ב-NEXT TV גדלו בכ-60% עם 20% עלייה בכמות המשתמשים.
נתוני הצפייה בערוצים הליניאריים עלו גם הם בכ-20%, וכן שעות הצפייה מול הממיר:
מ- 5.9 שעות צפייה ממוצעות ביום ל-7.3 שעות צפייה ממוצעות. הפרקים הנצפים ביותר בשבוע שעבר ב-HOT VOD היו פרק 11 של "אבא מטפלת" (ב-HOT VOD Young) ופרק 25 של "קיבוצניקים". שעת השיא של HOT VOD נרשמה בין 22:00-23:00 עם כ- 60,000 הזמנות בממוצע. 
ומה ב-yes? פאודה וסרטים אופטימיים ורומנטיים
חברת yes מדווחת על עלייה ניכרת בנתוני הצפייה: עלייה של למעלה מ- 50% בצפייה בתכני ילדים ב-yes VOD, כשפרק סיום העונה של "פאודה" היה התוכן הנצפה ביותר. ב-yes צפו יותר בתכנים קומיים ואסקפיסטיים במקביל למשדרי חדשות ואקטואליה, ובסרטון ההדרכה של משרד הבריאות.
בעקבות העלייה המשמעותית בצפייה ב-yes VOD, העלתה חברת yes את "ערוץ הבידוד", מיטב התכנים לאנשים שנותרו בבית ומחפשים במה לצפות. מיטב הסדרות, סרטים, קומדיות ודוקומנטריים. כאמור, בסוף השבוע האחרון כבש את הפסגה פרק סיום העונה של "פאודה", אשר חתמה עונה יוצאת דופן עם מיליוני צפיות. בנוסף, חלה עלייה משמעותית בצפייה של הפקות מקור נוספות כמו "הבוזגלוס", שחוזרת בעונה חדשה בשבוע הבא, "המדובב", "האחיות המוצלחות שלי", "יס מן", "הנוכלות" ועוד. 
בעולם סדרות הרכש, הצופים נהרו בעיקר לסדרות וסרטים כמו: "החיים עצמם" ו"מליון דברים קטנים". יחד עם זאת, ניכר כי ממשיכים לצפות באדיקות בסדרות בתי החולים אהובות כמו "האנטומיה של גריי" ו-"המתמחה", לצד סדרות משטרה, חוק ופשע כמו "הטירון", "FBI" ו"אספן העצמות".
בעולם הסרטים גם ניתן לראות כי הצופים בוחרים בסרטים אופטימיים ורומנטיים כמו: "נשוי בהפתעה", "וידויים של שופהוליק", "איך למצוא אהבה" ועוד. בסופ"ש האחרון סרטון ההדרכה של משרד הבריאות אודות הקורונה היה במקום החמישי בטבלת הנצפים ב-VOD. במהלך כל התקופה הקרובה יתעדכנו סרטונים נוספים בנושא בהתאם להוראות משרד הבריאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה