תקשורת ומדיה

סלקום tv ו-HOT בחיבורים חדשים, i24news בחדשות בלבד

תיאטרון הקאמרי יספק ל- HOT הצגות מצולמות, סלקום tv התחברה עם גוף התקשורת הבידורי "ישראל בידור" וגם תשדר את שיעורי הלימוד של שכבות א'-יב'; ו- i24NEWS תעבור למשדרי חדשות חיים לאורך כל היום. כל החיבורים החדשים בעולם התקשורת, לקראת סופ"ש הקורונה החריג - ואחריו
בועז גולדברג |  1
שת"פ בין סלקום tv וישראל בידור (צילום יח"צ)
משבר הקורונה יוצר אילוצים שונים, בטח ובטח שבעולם התרבות ובגופי התקשורת. חלק מהן פועלים מהר ובאופן יצירתי כדי ליצור חיבורים שונים ומפתיעים. ריכזנו עבורכם את האיחודים הבולטים שנרשמו היום.
HOT ותיאטרון הקאמרי בשיתוף פעולה ראשון מסוגו 
HOT ותיאטרון הקאמרי יוצאים בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, במסגרתו יספק הקאמרי עשרות הצגות מצולמות, מוכרות ופופולריות ל- HOT, שתעלה אותן לספריית ה-VOD שלה בחינם לכל לקוחותיה. המהלך נוצר במטרה לספק לצופים תוכן איכותי, פופולרי וחדש בשעות הארוכות של השהייה בבתים. בין ההצגות שיעלו: "יהודים רעים" ו-"תמונות מחיי נישואין" (פירוט בהמשך).
שיתוף פעולה זה מצטרף לשורת מהלכים עליהם הכריזה HOT בשבוע שעבר עבור לקוחותיה השוהים בבידוד, ועל רקע התפשטות נגיף הקורונה בישראל:  החברה השיקה את "ערוץ הבידוד הישראלי", ערוץ ייעודי בשיתוף תכנים של משרד הבריאות באפיק 29. כמו כן, החברה פתחה מוקד שירות ייעודי למבודדים המספק הדרכה מפורטת על טיפול בתקלות ובקשות שירות; מציעה חודשיים חינם בשירות הטלוויזיה NEXT לכל מי שנמצא בבידוד; ומעלה קטגוריות חינמיות ללקוחות ה-VOD, בהן רוכזו סדרות שכיף לראות בצפייה רציפה.
"מטרת שיתוף הפעולה עם תיאטרון הקאמרי הינה לספק ללקוחותינו תוכן איכותי ומגוון", מסר נדב חנין, סמנכ"ל התוכן והחדשנות של HOT, "ולפתוח את עולמות ה VOD-לתוכן שטרם נראה כמותו על המסך". מנכ"ל תיאטרון הקאמרי, רן גואטה, מסר: "הציבור אוהב תיאטרון, ובימים אלה אנו עושים הכל כדי לשמור על גחלת היצירה. תודה ל- HOT על שיתוף הפעולה בהעלאת תכני תיאטרון הקאמרי – ללא תשלום – לרווחת הציבור".
"יהודים רעים": משפחה יהודית. שלושה בני דודים נפגשים בדירונת ניו-יורקית ביום ההלוויה של סבם. מצטרפת אליהם "שיקסע" אמריקאית, ממוצא גרמני. אוי, כמה קשה להיקלט במשפחה יהודית... אוי, כמה קשה לבני הדודים לחיות בשלום זה עם זה אחרי ההלוויה של "סבוש", כשמתחיל מאבק מר על הירושונת. מחזה מאת ג'ושוע הרמון. בימוי: עמרי ניצן; תרגום: רבקה משולח; תפאורה: רועי ואטורי; תאורה: עדי שימרוני; שחקנים: אולה שור סלקטר, אודי רוטשילד, דנה מיינרט, יובל סגל/ דן קיזלר.
"תמונות מחיי הנישואין": הצגה המבוססת על הסרט הבלתי נשכח מ- 1973 בבימויו של אינגמר ברגמן שנחשב לאחת היצירות השלמות והבוגרות ביותר של רב האמן השוודי, כמו גם שיא הקריירה עבור שחקניו  ליב אולמן וארלנד יוזפסון. מגולל את סיפורם של יוהן, מרצה באוניברסיטה, שנוטש את אשתו מריאן, עורכת דין, ואת שתי בנותיהם לטובת אושר מדומה בחיקה של פאולה בת ה-23. המחזה עוקב אחר התפוררות התא המשפחתי ומתאר את הלם הפירוד. במבט חריף, לעתים אכזר, ולעתים משעשע, ברגמן מתאר את הכוחות המניעים את חיי הזוג ואת הלחצים המופעלים על הנפשות הפועלות. בימוי: גלעד קמחי; תרגום: גלעד קמחי, איתי טיראן; מאת: אינגמר ברגמן; תפאורה: ערן עצמון; שחקנים: איתי טיראן, אפרת בן צור.
סלקום tv: מביאים את הבידור לבידוד
סלקום tv וגוף התקשורת הבידורי "ישראל בידור" התגייסו יחדיו על מנת לנסות ולהקל על הציבור הרחב השוהה בבית בימים אלה. "ישראל בידור" תערוך שידורי לייב 3 פעמים ביום (ב- 14:00, ב- 16:00 וב- 18:00) תחת הסלוגן "ישראל בידור מביאים את הבידור לבידוד"; ובערב, החל מיום ראשון הקרוב בערוץ בידוד+, בשעה 21:00, תשודר בסלקום tv תוכנית ערב המסכמת את כל אירועי היום בבידור הישראלי. המשדרים יכללו כוכבי רשת, אמנים, שחקנים וזמרים אשר ייקחו חלק בתוכניות שישודרו על בסיס יומי בכל הפלטפורמות של "ישראל בידור", בעמוד האינסטגרם, הפייסבוק, הטיקטוק וערוץ היוטיוב. התוכנית תשודר כל ערב בשעה 21:00 במהלך החודש הקרוב. 
אז מה יהיה שם בתוכנית? "משפיענים וכוכבי רשת" - פינת אירוח עם משפיענים מובילים ואהובים כדוגמת אליאנה תדהר ולי בירן, אביבית בר זוהר, עומר חזן, מאיה ורטהיימר, קווין רובין, אוראל צברי, ליאל אלי, שירלי לוי, קים אור אזולאי ועוד; "בידודאיט" - פינת "עשה זאת בעצמך" עם כוכבים כדוגמת ליאור קוקה ואמא שלה, אלין כהן ואמא שלה, מאמנת הכושר שר פיטנס, מאמן הכושר נתי אבידן, הקונדיטורית אור שפיץ ועוד; "בידור בשידור" - מופעי שירה של אמנים מהאהובים בישראל, בהם נסרין קדרי, רן דנקר, אגם בוחבוט, רוני דלומי, אליעד נחום ועוד.
את הפינות יעבירו וינחו דוד סער ואן זיוי, מנחי תוכנית "ישראל בידור". 
בנוסף, יוצאת סלקום במבצע "משרד החינוך עד הבית". לאור ההחלטה כי הלמידה מרחוק תנותב מעתה לשידורים חיים שמשרד החינוך משדר באינטרנט, סלקום פעלה להתממשק למערכת המקוונת של משרד החינוך, ותשדר את שיעורי הלימוד הרשמיים של שכבות א'-יב', בעברית ובערבית (סה"כ 24 ערוצים), על גבי המסך הביתי של סלקום tv. ערוצי הלימוד יעלו באופן יומי ובשידור חי החל מתחילת השבוע לכיתות היסודי ולשכבות החטיבה והעל יסודי.
השידורים יתקיימו מדי יום בין השעות 08:00-14:00 ע"י מורים מקצועיים, במגוון תחומי לימודי הליבה. הערוצים יופיעו בקטגוריה ייעודית, ויהיו זמינים ללא עלות למנויי סלקום tv. העברת תכני ערוצי הלימוד המקוונים על גבי מסך הטלוויזיה מגיעה לאור ההחלטה כי המורים ייצאו לחופשה ולא יוכלו לשמור על קשר עם התלמידים באמצעות המייל או קבוצות הווטסאפ. 
מסלקום tv נמסר, כי היתרון בהעברת תכני הלימוד דרך הטלוויזיה הוא בהפחתת העומס מהמערכות המקוונות של משרד החינוך (מערכת שידורים לאומית) ובמתן אפשרות לעשרות אלפי תלמידים להישאר מחוברים ללמידה מרחוק בצורה יעילה. 
השידורים יעלו באופן יומי ובשידור חי החל מתחילת השבוע הבלכיתות היסודי ולשכבות החטיבה והעל-יסודי (לא באמצעות ניגון לינקים של יוטיוב). לכל כיתה יוצע שידור התוכן הלימודי הן בשפה העברית והן בשפה הערבית, 
לרבות שיעורי מתמטיקה לכיתות יסודי, לחטיבה ולבגרות. בפועל יכללו השידורים 24 כיתות מקוונות בהתאמה ל- 24 אולפני השידור של משרד החינוך.
בעקבות המשבר: i24NEWS  במשדרי חדשות חיים לאורך היום
החל מיום ראשון יבוטלו תוכניות המגזין בערוץ, ולוח השידורים יכלול מהדורות חדשות מורחבות ומבזקים מיוחדים מידי שעה, אשר יתמקדו במשבר הקורונה. רוב צוות התוכניות ישתלב בדסק החדשות
ערוצי i24NEWS עובר למתכונת של משדרי חדשות חיים לאורך היום בעקבות משבר הקורונה. החל מיום ראשון הקרוב יכלול לוח השידורים של הערוץ מהדורות חדשות מורחבות ומבזקים מיוחדים מידי שעה עגולה, לסיקור התפרצות וירוס הקורונה. לעת עתה, יבוטלו תוכניות המגזין ורוב צוות התוכניות ישתלב בדסק החדשות.
אולפני הערוץ בנמל יפו פועלים בהתאם להוראות משרד הבריאות הישראלי, ודסק הערוץ עבר כבר בשבוע שעבר לעבודה במשמרות קבועות, שמירה על מרחק בין אדם לאדם וצעדים רבים נוספים שנועדו לשמור על בריאותם של כלל העובדים בערוץ. אמצעים דומים ננקטו באולפני הערוץ בפריז ובארצות הברית. עיתונאי הערוץ צוידו באפליקציות שידור חי ואמצעים טכנולוגים על מנת שיוכלו לשדר מהשטח או לעבוד מביתם.
כאמור, שלושת הערוצים של i24NEWS באנגלית, צרפתית וערבית יעברו לשדר במתכונת מורחבת ומיוחדת לסיקור המשבר. בכל שעה ביום, מסיבות עיתונאים יועברו בשידור חי בליווי תרגום סימולטני לשפה הרלוונטית. מומחים וגורמים מוסמכים יתארחו באולפן כפרשנים ויעניקו מענה לשאלות הרבות, תוך התמקדות באירועים סביב המשבר בישראל, במזרח התיכון וברחבי העולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרטה
    אחד שאכפת לו 03/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בעיות ותקלות בשירותים השונים של החברות אין הנחה במחיר לפחות לציבור המבוגר ה VOD של הוט לא חינם ואין הרבה כול מה שרשום חינם זה לא מינימאלי לשלם 50 ש"ח בשביל לראות ואין הרבה חרטה ושקרים של כולם ואנחנו משלמים והרבה
    סגור