תקשורת ומדיה

שעת כושר: סלקום TV ו-HOT ישדרו אימונים לשוהים בבידוד

לאור תקנות החירום החדשות, החל מהבוקר סלקום tv ו-HOT מציגות שיתוף פעולה עם רשת מכוני הכושר "הולמס פלייס": סרטוני אימון המותאמים במיוחד לפעילות גופנית מהבית
בועז גולדברג |  5
סלקום tv בשת"פ עם רשת מכוני הכושר הולמס פלייס
החל מהבוקר סלקום tv ו-HOT (ערוץ הבידוד ו-vod) יעלו סרטוני כושר שצולמו במיוחד לציבור השוהה בבית, על מנת לאפשר לכל מי שירצה לשמור על כושר ועל תנועתיות של הגוף.
מדובר בכ- 25 סרטונים באורך של כ- 15-25 דקות של תרגילים שניתן לבצע בבית, על פני שטח מצומצם, ושנותנים מענה לפעילות גופנית מגוונת - תרגילי חיזוק ועיצוב, שרירי ליבה, פעילות אירובית מותאמת, טיפים לשמירה על התזונה ועוד. השיעורים יועברו על ידי המדריכים המקצועיים והמוסמכים של הולמס פלייס, "בצורה קלילה, נגישה ומלווה בהסברים פשוטים וברורים", כך נמסר. "שיעורי הכושר מותאמים לכל הרמות ולמגוון גילאים, צעירים ומבוגרים כאחד, כל אחד יכול לבחור את השיעור שמתאים לו לפי יכולותיו והעדפותיו".
"חברי המועדונים שלנו רגילים לשגרת אימונים עם המאמנים האהובים עליהם", מסרה קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס. "מכיוון שנאלצנו לסגור ביום אחד את כל מועדוני הקבוצה, הרגשנו צורך למלא את הריק שנוצר ולייצר עבורם מערך אימוני כושר דיגיטליים שיחדירו בהם אנרגיה ויסייעו להם באופן כלשהו לשמור על שגרת האימונים.
"מערך האימונים נבנה בשיתוף עם מדריכי הכושר והתזונאים המובילים בקבוצת הולמס פלייס ובפיקוח המנהל המקצועי של הקבוצה, וכוללים אימונים פונקציונליים, אימונים ייעודיים לילדים, אימון חיזוקים לקבוצות שרירים שונות, אימוני יוגה, סשנים מרגיעים של מדיטציות וטיפים פרקטיים לשמירה על התזונה. עכשיו, יותר מתמיד, חשוב לשמור על פעילות גופנית, ואני מזמינה את כולם לצפות בתכנים ולהיעזר במיטב אנשי המקצוע שלנו כדי לעשות זאת".
וכך נראה שיעור לדוגמה: 
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    התעמלות לגיל הזהב (ל"ת)
    חוה פרנק 03/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    ערוץ הבידוד
    ציפי 03/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שעורים נחמדים
    סגור
  • 3.
    כושר גופני
    ציפי 03/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    באיזה ערוץ זה והאם זה רק לסלקום
    סגור
  • 2.
    התעמלות (ל"ת)
    ציפי 03/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אימונים
    לילי 03/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באלו ערוצים?
    סגור