תקשורת ומדיה

HOT ,yes, סלקום ופרטנר tv משיקות ערוצים לימי ההסגר

yes משיקה ערוץ סרטים, ערוץ כושר, סדרות ובריאות חינמי לגיל הזהב, HOT יוצאת גם היא בחידושים, פרטנר tv עולה עם ערוצי קריוקי, כושר לילדים, כושר לגיל השלישי, יוגה-פילאטיס והתעמלות אירובית - וגם סלקום tv מחדשת. כל ההטבות בערוצים
בועז גולדברג |  10
מתוך "הספר הירוק", ערוץ "בידוד בשלייקס", yes (צילום יח"צ)
פרטנר TV משיקה 5 ערוצים חדשים לכל המשפחה וללא תוספת תשלום, להעלאת המורל, הנעת הגוף וחזרה לכושר בימים של שהייה ממושכת בבית. הערוצים זמינים כבר היום בספריית המומלצים בממשק פרטנר TV. 
המהלך האחרון הינו שיתוף פעולה בלעדי בין פרטנר והסטארט אפ NeverThink, שנבחר לאפליקציית השנה של Google. הערוצים החדשים הם: ערוץ קריוקי, ערוץ כושר לילדים, ערוץ כושר לגיל השלישי, ערוץ יוגה-פילאטיס וערוץ התעמלות אירובית.
חמשת הערוצים החדשים מתווספים למספר ערוצים חדשים שנוספו בשבוע שעבר למנויי פרטנר TV, ללא תוספת תשלום: ערוץ Health+ - ערוץ בריאות, כושר ואורח חיים בריא, שכולל עדכונים חיים בזמן אמת ממשרד הבריאות, בשילוב 'מפת קורונה' אינטראקטיבית; ערוץ Partner Kids – ערוץ סרטים והצגות תיאטרון לילדים; ערוצי הלימודים לכיתות א'-יב'. מנתונים שנמסרו מפרטנר, בשבוע הראשון להשקת הערוצים נרשמו כבר יותר ממיליון צפיות בשיעורים המשודרים.
yes: ערוץ "בידוד בשלייקס" עבור אוכלוסיית הגיל השלישי 
yes משיקה ערוץ פופ-אפ חינמי חדש לצופים בני הגיל השלישי, "בידוד בשלייקס". בערוץ, המיועד כולו לצופים בני הגיל השלישי וישדר במהלך שעות היום, יכלול סרטים, סדרות, הופעות וקונצרטים, סרטים דוקומנטריים, Life Style ותכני כושר.
הערוץ יכלול גם תכנים רלוונטיים לימי הבידוד - מידע שימושי, סרטונים עדכניים מבית משרד הבריאות וכן שיעורי כושר לגיל השלישי בהדרכת מיטב המדריכים של רשת "SPACE". מדובר בהפקה מיוחדת שצולמה בימים אלה, ומותאמת במיוחד לכושר בסביבה הביתית המאולתרת: יוגה, פילאטיס, מתיחות, זומבה ועוד. 
לרגל המצב yes משיקה גם ערוץ כושר חינמי חדש ב- yes VOD, "חטובים בבידוד", כדי לאפשר ללקוחותיה לשמור על כושר גם בתקופה זו. התכנים כוללים את מיטב תכני הכושר  מבית ערוץ הבריאות: פילאטיס עם דליה מנטבר, יוגה אשטנגה עם אייל צ'חנובסקי, יוגה איינגר עם ענת הראל, כושר-על - אימוני כושר ממקומות אטרקטיביים ברחבי העולם, אימון לחיים בריאים עם מאיה אמיתי ועוד.
בגזרת הסדרות יעלו סדרות חדשות כמו "יופי של גיל" בכיכובם של רובסון גרין ופולי ווקר, "עידן הזהב" מבית היוצר של "אחוזת דאונטון" ג'וליאן פלוואוס; ורצועה יומית של סדרות איכות כמו "החברה הגאונה", "זרה", "מקום בלב", "שטיסל", "המלכה הלבנה", "קירי" ועוד. 
ברצועת הסרטים יככבו יצירות כמו "אהבה בשלייקס" בכיכובם של ניצה שאול ויהודה ברקן, "מלון מריגולד האקזוטי השני", "מאמא מיה", "הספר הירוק", "חיבוקים שבורים" ו-"גלוריה בל", לצד קלאסיקות מודרניות כמו "פורסט גאמפ", "תנאים של חיבה", "השטן לובשת פראדה" ויהלומי כל הזמנים כמו "חלף עם הרוח", "שיר אשיר בגשם", "קצין וג'נטלמן", "חמים וטעים" עם מרלין מונרו ועוד. 
בתחום היצירות הדוקומנטריות יככבו סרטים כמו "חסד מופלא", "דיין - המשפחה הראשונה", "יומני אוסלו", "החיים הסודיים של בני 4", "מריה קאלאס: במילותיה", "לאונרד כהן: ציפור על תיל", "כנר על הגג: נס על הבמה", "אריתה פרנקלין", "פרלמן", "תשאלו את ד"ר רות'", "החיים הנסתרים של שייקה אופיר" ועוד.
כמו כן, במסגרת שת"פ תוכן עם "ענני תקשורת", יכלול הערוץ רצועות תכנים יומיות מערוצי הבריאות, האוכל והטיולים אשר ישדרו שיעורי פילאטיס עם דליה מנטבר, יוגה עם ענת הראל, סדרות על יעדים אקזוטיים בעולם, תוכניות בישול ואפיה כגון "מרתה אופה" עם מרתה סטיוארט, "24 שעות לגיהנום וחזרה" עם גורדון רמזי, לצד תוכניות בישול ישראליות עם נבחרת השפים והבשלנים של ערוץ האוכל: אבי ביטון, עומר מילר, מיקי שמו, הילה אלפרט ורבים וטובים אחרים. "בידוד בשלייקס" יעלה החל מהיום (ה') ב-yes VOD  והחל מיום חמישי ה-2.4 באפיק 18 ב-yes.
סלקום tv: שוהים בבית ומבודדים - אבל לא בודדים
סלקום tv מציפה שפע של תכנים להורים ולילדים, "על מנת לשמח ולהקל את השהות בבית", כלשונם. 
החל מהבוקר עלתה בשירות "הקייטנה של סלקום tv": במסגרת הקייטנה יעלו בבקרים תכנים מעוררי פעילות לקהל הילדים - מידי יום יקבלו צופי סלקום tv המלצה על המסך לתכנים המעודדים פעילויות יצירה, בישול, מדע והעשרה וכן המלצה יומית לסרט מומלץ ופרקים ייעודיים מתוך תוכניות ילדים שיסייעו בהתמודדות עם המציאות המשתנה.
בין התכנים שיוצעו לצופי סלקום tv במסגרת הקייטנה של סלקום tv: "ילדי בית העץ", "החפרנים", "דן ומוזלי", "וטרינרים צעירים", "מנה מנה", "ארט נינג'ה", "אאוץ'", "רמז חייתי", "המחלקה לחפצים מיוחדים", לימודי אנגלית, "משמר האריות", "ערפדינה" ועוד.
מתוך המגוון העצום של סרטי הילדים יוצעו סרטים (גם בדיבוב לעברית), כדוגמת "למעלה", "צעצוע של סיפור", "הדרקון הראשון שלי", "הגרינץ'", "מוצאים את נמו", "שרק" ועוד.
בנוסף, מוצע לצופי סלקום tv ערוץ בידוד+ - המשלב סרטים אהובים ועונות מלאות של סדרות מוכרות ופופולריות. הערוץ מותאם לצפייה משפחתית ומסייע לשוהים בבית להעביר את הזמן בנעימים: סרטים ישראלים כדוגמת "גבעת חלפון", "זוהי סדום", "אבא גנוב", "ואז היא הגיעה", "חגיגה בסנוקר", "הלהקה", "הלהקה האחרונה בלבנון" ועוד; וסדרות ישראליות כדוגמת "משיח", "רמזור", "צומת מילר", "קופה ראשית", "היהודים באים", "ארץ נהדרת", "אחד העם" וכו'.
שירות סלקום tv כולל גישה לקטלוג תכנים עשיר הכולל כ- 70 ערוצים, שירות 24/7 של הקלטה אוטומטית של הערוצים שבוע אחורה, כ- 200 סדרות כולל כל קטלוג HBO, כ- 1,500 סרטי קולנוע מתוכם עשרות סרטים עטורי פרסים, מעל 4,000 שעות של תוכן לילדים וספרית דוקו עשירה.
HOT: מרחיבה את התוכן לילדים ומבוגרים ומשיקה ערוצים נוספים 
בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל ולנוכח התרחבות מספר השוהים בבידוד – HOT משיקה ערוצים נוספים ומוסיפה אלפי שעות תוכן עבור ילדים, מבוגרים ולקוחות בגיל השלישי ללא תשלום נוסף. 
במסגרת שירותי החברה הושק ערוץ ייעודי לשוהים בבידוד בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות– "ערוץ הבידוד הישראלי", במסגרתו ישודרו הודעות, מידע מאומת ותכנים רשמים מטעם משרד הבריאות, למניעת הפצת ידיעות שגויות ומוטעות וחיזוק המודעות בקרב הציבור. הערוץ משודר באפיק 29, מותאם לצפייה משפחתית ומשדר מגוון תכנים, ביניהם סדרות, סרטים ותוכניות לייפסטייל. 
מלבד "ערוץ הבידוד הישראלי" ולטובת הילדים השוהים בבידוד, חברת HOT הרחיבה את שעות התוכן לילדים והוסיפה שלל תכנים וערוצים: הוקדמו עלייתן של סדרות הילדים "משפחה בהנפקה", "ספיידרז" ו- "צוות- הצלה"; הושק ערוץ CINEMA KIDS הפתוח לכל המנויים החל מה-18.3 ולכל אורך חופשת הפסח, ללא תשלום נוסף באפיק 88. 
בערוץ ישודרו סרטי ילדים מדובבים וסרטים לכל המשפחה מהשעה שש בבוקר ועד חצות ; הושק מגזין דיגיטלי חדש בשם "חי בבית" בהנחיית אורי לייזרוביץ ("שאבאבניקים") ובהשתתפות קים אור אזולאי ועומר חזן; עלתה תכנית "המהדורה הצעירה לילדים" עם מיטב הכתבים של חדשות 12 בערוץ קידז וב- HOT VOD YOUNG. 
מסורת "חגיגת פסח מטורפת" ממשיכה ב HOT VOD YOUNG במסגרתה תעלה קטגוריה חינמית עם מאות שעות תוכן לילדים ותכנים חדשים כגון: "הנפילים", "צבי הנינג'ה", "הבולשת", "מביך ברמות", "הפוני הקטן שלי" ועוד.
החברה מציעה גם ללקוחות ה-VOD קטגוריות חינמיות בהן רוכזו סדרות שכיף לראות בצפייה רציפה בבידוד הביתי: קיבוצניקים, מלכות, שבאבניקים, חברים, החברה הגאונה, איש חשוב מאוד, משחקי הכס, הזר, להרוג את איב ועוד. בנוסף, החברה העלתה לספריית ה-VOD שלל סרטים חדשים שמוקרנים בימים אלו בבתי הקולנוע: ״1917״, ״ג׳ודי״, "הצלם ממומבאיי״ , ״הגנטלמנים״ , ״במצוד״, ״לשבור את הקרח״ (יעלה ב-26/3), סרטי ילדים ועוד.
במסגרת התכנים החדשים והערוצים שהושקו, חברת HOT משיקה גם את ערוץ HOT Senior, ערוץ ייעודי לגיל השלישי אשר יהיה פתוח ללקוחות החברה בחינם למשך חודש שלם. ערוץ HOT Senior ישדר דיווחים ממשרד הבריאות וכן סרטים, תוכניות בידור, תוכניות בריאות, תוכניות התעמלות, הצגות מצולמות מתיאטרון הקאמרי ותוכניות יעוץ מיוחדות לקהל היעד. כמו כן יאפשר הערוץ לבני משפחות של הקהל המבוגר לברך ולעודד את קרוביהם על גבי המסך.
לקהל לקוחות המתאמנים וחובבי הספורט, חברת HOT בשיתוף קבוצת מועדוני הכושר "הולמס פלייס" תספק כ-20 סרטוני כושר אשר יעלו ב"ערוץ הבידוד" ובספריית ה-VOD ללא תשלום נוסף. מערך האימונים נבנה בשיתוף עם מדריכי הכושר והתזונאים המובילים של קבוצת הולמס פלייס ובפיקוח המנהל המקצועי של הקבוצה הכולל בין היתר אימונים פונקציונליים, אימונים ייעודיים לילדים, אימון חיזוקים לקבוצות שרירים שונות, אימוני יוגה, סשנים מרגיעים של מדיטציות וטיפים פרקטיים לשמירה על התזונה.
בנוסף, החברה פתחה בחינם ללקוחותיה גם את ערוצי אופנה ישראלית ו- DIY והעלתה את ערוץ פודי, ערוץ אוכל חדש אליו יושק שירות ווטסאפ פודי בו ניתן להזין את חומרי הגלם והמצרכים הקיימים בבית ולקבל מתכונים.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    איזה ערוץ ביס יש כושר (ל"ת)
    א 10/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    ערוץ 0 בשלט הוט (ל"ת)
    אשר לאה 03/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    האם קיים לוח שידור תכניות התעמלות בהוט?
    מירי 03/2020/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איפה ניתן למצוא רשימה מפורטת ולוח שידורים של תכניות התעמלות?
    סגור
  • 7.
    גובים כסף בלי בושה לא מתחשבים בכללי.
    הוט 03/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בvod שום דבר לא פתוח הכל רגיל .ערוצים 12 ו13 הערוצים הכי נצפים סגורים ומבוקשים לתשלום .אין לכם בושה צריכים לעבור מכם . כל ערוץ מבקשם כסף. לכו תלמדו מחברות אחרות . דחוף צריך לעבור ממכם .לא שוים!
    סגור
  • 6.
    באיזה ערוץ תוכניות לגיל השלישי? לכו תחפשו למה לא כתבו? (ל"ת)
    גיל שלישי 03/2020/27
    הגב לתגובה זו
    13 5
    סגור
  • 5.
    הוט לא מעודכנים
    דניאל 03/2020/27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    רושמים משהו מפרסמים משהו אבל בתכלס לכ מעודכנים שלא נפתח אצלי ערוץ 88 אמרו שלא אמור וזה עובר לערוץ 199 ואם ברצוני לרכוש וזה הכל ווצאפ שלהם כי אין מענה טלופני אני פונה ללקוחות הוט לא להתכתב איתם הם רמאים מאחורי המקלדת רק אנושי טלפוני הכי בריא
    סגור
  • 4.
    הוט ?
    מרקוביץ 03/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוט ממש עלובים בתכנים לזמן הבידוד למבוגרים. תלמדו מהמתחרים
    סגור
  • 3.
    על YES להשיק עוד כמה תכנים
    דורון 03/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    YES צריכה להשיק תוכן ," לימודי אנגלית"
    סגור
  • 2.
    איזה יופי! מתה על האפליקציה NeverThink . מתקדמים פרטנר. (ל"ת)
    ריבה 03/2020/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מיחזור תוכניות
    אלונה 03/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אפשר למחזר תוכניות כל הערוץ הטיולים הבית והבישול ממוחזרות נמאס כבר
    סגור