תקשורת ומדיה

פרטנר מחזירה עובדים מחל"ת ונערכת לפתיחת מרכזי השירות

לאחר שהוציאה כ-900 מעובדיה לחל"ת בחודש מרץ, הודיעה חברת התקשורת כי לאורך חודש מאי תחזור לפעילות באופן הדרגתי ותפתח מחדש את מרכזי השירות באופן מבוקר ובהתאם להנחיות התו הסגול 
עינת שחק |  2
פרטנר (צילום פרטנר, unsplash)
מוקדם יותר היום (א') הודיעה פרטנר לעובדי החברה כי בכוונתה להתחיל להחזיר את עובדי החברה שהוצאו לחל"ת לעבודה באופן הדרגתי. זאת, לאחר שעם הוראות הממשלה על הנחיות הסגר ונהלי העבודה מהבית, הוציאה חברת התקשורת כ-900 מתוך כ-3,000 מעובדיה לחל"ת בחודש מרץ. 
בעדכון שנשלח לעובדי פרטנר נכתב כי "בהמשך להנחיות החדשות שפרסם משרד הבריאות בסוף-השבוע, נתחיל בחזרה הדרגתית של העובדים הנמצאים בחל"ת החל משבוע הבא. אופן החזרה יתבצע בהתאם להתנעת הפעילות בכלל המשק, ליכולת לשמור על ביטחונכם הבריאותי ומתוך כוונה לחזרה מלאה כבר במהלך החודש הבא. במקביל אנו משלימים את ההיערכות לעמידה בתנאי ׳התו הסגול׳ המאפשר המשך פעילות עסקית רציפה, ובהתאמת סביבת העבודה החדשה לכללי ההיגיינה הנדרשים".
קראו עוד ב-ice
החזרת העובדים תימשך בהדרגה לאורך חודש מאי. בנוסף בפרטנר נערכים לקראת פתיחה מחודשת של מרכזי שירות, בהתאם להנחיות התו הסגול, באופן שיכלול אמצעי הסברה, מיגון וחיטוי בחנויות השונות. 
פרטנר הוציאה עובדים לחל"ת, כאמור, כחלק מההנחיות הממשלתיות, ואולם היקף הצריכה בשירותי החברה נסק בתקופת הסגר. בחודש מרץ החברה דיווחה על עלייה של 30% בזמן השיחה היומי עם יעדים בחו"ל, כמו גם גידול בביקוש להתחברות לתשתית הסיבים האופטיים של פרטנר, שמספר המנויים שלה נאמד ביותר מ-500 אלף משקי בית. אחת הסיבות לעלייה בביקוש הייתה הדיווחים על איטיות בגלישה בתשתיות של המתחרות. 
כמו כן, בסוף החודש שעבר דיווחה החברה על עלייה של יותר מ-50% בזמן הצפייה היומי בטלוויזיה בפרטנר TV, בהשוואה לחודש פברואר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איכות שירות על הפנים
    יוסי 05/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכות קליטה בכול מקום על הפנים לא משקיעים באנטנות כלל יש עומס
    סגור
  • 1.
    מרכזי השירות הסגורים הם לא הסבר לתשתית
    דוד רטנר 04/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפרטנר יש ממשק נהדר ותכנים איכותיים. אבל התשתית והשירות הטלפוני שלהם שערוריה. כאשר אתה משלם ל 100 מגה וגולש על 5, ומנסה להבין מה קורה ולמה רק ואחרי 3 ימים מצליח לתפוס נציג טכני שמאשים את...הוט. אתה מבין שאתה בבעיה.
    סגור