תקשורת ומדיה

רון חולדאי לא פותח את הלימודים ויענה על שאלות מאזינים בנושא

אחרי שהודיע כי לא יפתח את מערכת החינוך, ראש העיר תל אביב יעלה לשידור מלשכתו ויענה על שאלות מאזינים במסגרת התוכנית "מבודדים ביחד", בנושאים כמו חזרת מערכת החינוך לפעילות, סיוע למגזר העסקי ועוד
מערכת אייס | 
רון חולדאי, רדיו 102FM (צילום מתוך עמודי הפייסבוק של רון חולדאי ורדיו תל אביב 102FM)
אחרי שהודיע כי לא יפתח את מערכת החינוך הבוקר (א'), רון חולדאי, ראש העיר תל אביב-יפו, יענה לשאלות מאזינים במשדר רדיופוני מלשכת ראש העיר החל משעה 11:00 בבוקר בתוכנית שתשודר ברדיו תל אביב. 
מחשבון הטוויטר שלו הודיע חולדאי עוד בשישי כי "לא נפתח את הלימודים ביום ראשון. המתווה המוצע אינו מבטיח את בריאותם של הילדים והצוותים החינוכיים. לא נשחק לפי כללים של אנשים שלא לוקחים אחריות. אני קורא לראש הממשלה לבצע סוף סוף עבודת מטה מסודרת, שקופה ודחופה כדי להחזיר את האמון להורים".
 
חולדאי יתארח בתכנית "מבודדים ביחד" אותה מגישים אבי משולם ורועי כ"ץ ב-FM102 רדיו תל אביב מאז החל משבר הקורונה. ראש העיר יענה בשידור חי על שאלות בנושאי חזרת מערכת החינוך לפעילות, פתיחה מחודשת של בתי עסק לאחר סגר הקורונה, סיוע והקלות למגזר העסקי והאתגרים מולם מתמודדות העיר תל אביב-יפו ומדינת ישראל בתקופה זו. 
בעוד שמערכת החינוך וכן בתי עסק רבים אינם חוזרים לפעילות סדירה, החל מהבוקר חוזר לשגרה לוח השידורים של רדיו תל אביב עם נבחרת שדרני התחנה, בהם אופירה אסייג, איל ברקוביץ', ערן זרחוביץ', שרון טייכר, גורי אלפי, עינב גלילי, גלית חוגי, אור ישראלי ודליק ווליניץ. 
עד הקיץ של 2019, רצועה בשם "אדוני ראש העיר" שודרה בתחנת 103FM, במסגרתה אחת לחודש, ראשי הערים בגוש דן עלו להתארח לשעה של שאלות מהמאזינים. כעת, בפורמט שונה מעט ותוך שמירה על כללי הריחוק החברתי, רצועה בתחנה המתחרה. כעת נותר לתהות האם מדובר ברמז לבאות ומעבר הפורמט לתחנה התל אביבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה