תקשורת ומדיה

Geektime משיק אתר גלובלי באמצעות מימון המונים

לאור צמיחה של 20%  במהלך משבר הקורונה ועם הצטרפותו של פרנק כהן, נשיא SAP EMEA היוצא כיו"ר ומשקיע, האתר הטכנולוגי פונה לזירה הבינלאומית. לשם המהלך מכוון האתר לגיוס המונים של 4 מיליון שקל
עינת שחק | 
Geektime (צילום אתר Geektime)
משבר הקורונה עשה רק טוב לאתר גיקטיים: לאור צמיחה של 20% בחודשיים האחרונים והתעניינות גוברת בפעילותו מרחבי העולם, יוצא כעת האתר לפעילות גלובלית. בחודש הקרוב ישיק גיקטיים את אתר בינלאומי, Geektime.com, הצפוי להנגיש מידע על כל המתרחש בקהילת הסטרטאפים בישראל למשקיעים פוטנציאלים, כמו גם לקוראים בינלאומיים בעלי זיקה לישראל, וכן לסקר את הזירה המקומית בתחומי הטכנולוגיה והחדשנות.
כחלק מהמהלך הגלובלי, מציע גיקטיים לקהל הקוראים של האתר להיות בעלי מניות בו דרך פלטפורמת גיוס ההמונים פיפלביז, ומכוון לגייס בקמפיין סכום של 4 מיליון שקל. בתוך כך, השקת המערכת תכלול בין היתר גם התרחבות בכוח האדם לטובת הפעילות בחו"ל.
קראו עוד ב-ice
במסגרת ההתרחבות הגלובלית נכנס פרנק כהן, נשיא SAP EMEA היוצא, בתור משקיע מרכזי ויו״ר לחברה. כמי שכיהן בתור מספר 3 בתאגיד העולמי SAP, כהן, שסיים את תפקידו לפני פחות מחצי שנה, הוא כיום יועץ השקעות של Goldman Sachs וכן משמש כדירקטור וחבר הנהלה במספר חברות הייטק בינלאומיות בעלות שווי של מעל 300 מיליון דולר. 
"החלטתי להצטרף ל- Geektime מכיוון שלדעתי אין דרך טובה יותר לקדם ולתמוך בתעשיית ההיי-טק בישראל מאשר להקים אתר הזמין בשפה האנגלית לסיקור תעשיית ההייטק. קיבלתי פניות מבכירים רבים בתעשיית ההייטק העולמית והמסר מכולם הוא שהם רוצים לדעת יותר על Startup Nation. אני בטוח שככל שננגיש את המידע על חברות ישראליות למשקיעים ובעלי עניין בתעשיית ההייטק, אנחנו נראה בעתיד ערך נוסף אדיר לתעשייה שמתבטא במיזוגים, רכישות ועסקאות", הוא הסביר את הצטרפותו לאתר.
גיקטיים פועל בישראל מאז שנת 2009 עם כ-800 אלף קוראים בחודש. בחודשיים האחרונים הציג צמיחה של 20% כתוצאה ממשבר הקורונה. בשלב הראשון של המהלך, יסקר האתר הבינלאומי את תחומי הסטארטאפים, ההון-סיכון והתאגידים הבינלאומיים בישראל. בנוסף הוא יכלול מידע על אירועי ההיי-טק והטכנולוגיה המתקיימים בישראל, לרבות וובינארים בתקופה הנוכחית. 
את מהלך ההשקה וההתרחבות הגלובלית מוביל רמי וכנר, מנכ"ל Geektime הנכנס שכיהן עד כה כמנכ״ל משותף וסמנכ״ל המכירות של החברה. בכניסתו לתפקיד נכנס רמי לנעליה של המייסדת השותפה של החברה, מורן בר שכיהנה כמנכ"לית מאז היווסדו לפני כ- 11 שנים. 
״אני רואה בכניסה לתפקיד שליחות חשובה שמטרתה להנגיש לעולם את כל האקו-סיסטם הישראלי שהוקם כאן ומתחייב שנישאר נאמנים לקהל הקוראים הישראלי שלנו שהם למעשה הלקוחות הכי חשובים שלנו״, אומר וכנר. ״החלטנו להשיק את האתר הבינ"ל ואת גיוס ההמונים עם פיפלביז כדי שנוכל להמשיך ולגדול גם מחוץ לישראל. דווקא בעת הנוכחית נרצה לגייס עובדים נוספים לטובת הפעילות החשובה שלנו בחו"ל וזאת בזמן שרוב החברות במשק תאלצנה לצמצם פעילויות ולפטר עובדים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה