תקשורת ומדיה

רעש על הסט: משרד התרבות בעד החזרת ההפקות המצולמות

אמש הודיעה שרת התרבות כי משרדה גיבש מתווה להפעלת סט צילומים בתקופת הקורונה. ליו"ר איגוד עובדי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה נודע כי המתווה שיועבר לאישור הממשלה תואם את הדרישות שהציגו לאחרונה
מערכת אייס | 
סט צילומים (צילום pexels)

האם הפקות הקולנוע והטלוויזיה יחזרו לפעול בקרוב? אמש (א') הודיעה השרה מירי רגב בהצהרה לתקשורת, כי במשרד התרבות גיבשו מתווה במסגרת יתאפשר להפעיל סט צילומים עבור הפקות אלה. החלת המתווה תובא לאישור הממשלה בדיונים שיתקיימו במהלך היום (ב').
בחודש האחרון מחו עובדי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה כנגד ההגבלות שבפועל לא מאפשרות את פעילותה. לפני כשבועיים העביר אקט, איגוד עובדי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה, פנייה בנושא למשרד הבריאות, בה כתבו "יצירות הקולנוע והטלוויזיה הן חיוניות, והוכח כי יש להם דרישה לבריאות נפשם של תושבי מדינת ישראל בשעות משבר אלה, ועל כן עלינו למצוא את הפתרונות להניע את גלגלי התעשייה כפי שנעשה באולפני החדשות".
יו"ר האיגוד איתמר אביטן הלין על ההבחנה המלאכותית לדבריו בין מהדורות החדשות, הפאנלים הטלוויזיוניים ותכניות אולפן אחרות דוגמת "לא נפסיק לשיר", בהן אין הקפדה על מרחק בין מצולמים או מספר הנוכחים, לבין הפקות קולנוע וטלוויזיה המצולמות על סט.
קראו עוד ב-ice
כעת, אביטן מוסר ל"אייס" כי נודע לו שהמתווה שגיבשו במשרד התרבות עולה בקנה אחד עם הדרישות שהציג אקט בחודש האחרון, ובהן החרגת ההגבלות על מרחק של שני מטרים ומספר הנוכחים בחדר. 
ממשרד התרבות והספורט נמסר "במסגרת המתווה שגיבש המשרד לחזרת עולם התרבות לפעילות, לעניין הקמת סט צילומים עבור הפקות טלוויזיה וקולנוע - השרה מירי רגב והמנכ"ל יוסי שרעבי פנו למשרד הבריאות בבקשה להחרגה בנושא מספר המשתתפים ועטיית מסיכה במהלך הפעילות, וסוכם כי החרגות אלו ייבחנו במסגרת צו הבריאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה