תקשורת ומדיה

ד"ר גילי תמיר עתרה לבית המשפט נגד פיטוריה מתאגיד השידור הציבורי

מגישת התכנית "זה מגיע לכם" בכאן רשת ב' עתרה לבית המשפט בבקשה לבטל את פיטוריה. בית הדין הורה על כינוס ועדת חריגים. ד"ר גילי תמיר: "מקווה שהנהלת התאגיד תקבל את ההחלטה הנכונה" 
שרון טל |  6
גילי תמיר (צילום סמדר כפרי)
ד"ר גילי תמיר, עורכת ומגישת התכנית "זה מגיע לכם" ברשת ב', שפוטרה בסוף חודש מרץ, פנתה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב במטרה להוציא צו מניעה ולבטל את פיטוריה מהתאגיד, כך נודע ל"אייס". לטענת תמיר, ההחלטה על פיטוריה התקבלה על רקע סירובה לעבור לשדר מהמערכת בתל אביב לירושלים וללא מתן אפשרות להיערכות מוקדמת.   
בפנייתה לבית הדין שהגישה לאחרונה מטעם ארגון העיתונאים, הבהירה תמיר כי בקשתה לבית המשפט מוגשת בשל העובדה שתקווה הייתה כי ניתן היה להסתפק בהליך הקיבוצי אותו פתח ארגון העיתונאים. אולם בתאגיד בחרו שלא לאמץ את הצעת בית הדין, לא לזמן את תמיר לוועדת חריגים לצעד הקפאת פיטוריה, מה שלא הותיר לה ברירה אלא לפנות לבית המשפט. 
בפנייתה טענה תמיר כי פיטוריה בסוף חודש מרץ נעשו ללא התראה מראש, ללא הצדקה וללא בחינת טענותיה, אלא מתוך מטרה לקבוע קביעות בשטח ולהקשות עליה לפנות לבית הדין ולמנוע את פיטוריה שבוצעו לדבריה בניגוד להוראות הדין.
קראו עוד ב-iceעוד טענה תמיר כי פיטוריה נועדו להרתיע אחרים מלהתנגד להעברתם מתל אביב לירושלים במסגרת מעבר מערכת התאגיד. עוד נטען כי לא הובאה בפניה האפשרות להגיש בקשה לוועדת חריגים כדי לבחון מחדש את נושא פיטוריה.  
היום (ה'), בדיון שהתקיים בבית הדין לעבודה בתל אביב, נקבע כי תכונס ועדת חריגים בעניינה עד יום שלישי הבא ה-19 במאי ומסקנותיה יועברו לבית הדין עד ה-24 במאי. את ד"ר גילי תמיר מייצג עו"ד אסף מסדה ואת ארגון העיתונאים בהליך מלווים עו"ד מורן סבוראי ועו"ד אמיר בשה.
ד"ר גילי תמיר מסרה לאייס: "​אני מקווה כי הנהלת התאגיד תקבל בסופו של דבר את ההחלטה הנכונה ותאפשר לי להמשיך ולשדר את התוכנית שצברה במהלך הזמן מאזינים רבים מאוד המקבלים סיוע וייעוץ בנושאים מגוונים הנוגעים בכמעט כל אחד מאיתנו". 

 

 
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כדאי שישקלו שוב
    מאזינה קבועה 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל, תכנית מאוד חשובה, סייעה להרבה אנשים בדרכים רבות.
    סגור
  • 5.
    חבל מאוד, הצליחה לסייע לרבים (ל"ת)
    שיא 05/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    הרגישו בחסרונה
    מאזין נלהב 05/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל התקופה האומללה הזאת הרגישו בחסרונה של דמות כמו גילי בעלת נסיון רב סהנגשת זכויות הן בימים כתיקןנם ועח אחת כמה וכמה בימים
    סגור
  • 3.
    תכנית מאוד מאוד חשובה (ל"ת)
    תחזירו 05/2020/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    חבל מאוד
    אבי 05/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תכנית שעזרה להרבה אנשים. חבל. קובלנץ הוא ביזיון
    סגור
  • 1.
    צריך להחזיר את גילי תמיר לשידור מייד.
    חיים 05/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תוכנית מעולה. עוזרת להמון אנשים. איך הם הורידו אותה????
    סגור