תקשורת ומדיה

העיתונאי יהודה נוריאל הלך לעולמו בגיל 56 אחרי מחלה קשה

נוריאל, יליד ירושלים, כתב בידיעות, מעריב ובעיתון "ירושלים". רז שכניק: "עיתונאי אדיר וכותב מופלא, תחסר לנו כל כך"; עמית סגל: "מראיין מוכשר כשד, אדם דעתן אבל בלי המרירות הנלווית בדרך כלל"
אילן שניג |  2
יהודה נוריאל (צילום מסך ערוץ 10) (צילום צילום מסך ערוץ 10)
העיתונאי והפובליציסט יהודה נוריאל הלך לעולמו בגיל 56 לאחר מאבק במחלה קשה. נוריאל, יליד ירושלים, היה כותב ועורך בעיתון "ירושלים", "מעריב" ובמוספי "7 ימים" ו-"7 לילות" של ידיעות אחרונות. 
העיתונאי רז שכניק מידיעות אחרונות כתב עליו "עיתונאי אדיר וכותב מופלא של ידיעות אחרונות. אבלים וכואבים את לכתו. יודה אמיץ, יקר, אהוב, תחסר לנו כל כך. יהי זכרך ברוך".
העיתון ידיעות אחרונות צייץ "יהודה נוריאל, חברנו הקרוב, עיתונאי ידיעות אחרונות ואחד הכותבים הטובים והאהובים בישראל, הלך לעולמו בגיל 56 אחרי התמודדות עם מחלה קשה. יהי זכרו ברוך".
העיתונאי עמית סגל צייץ בטוויטר "איזו זוועה. היה מראיין מוכשר כשד, אדם דעתן אבל בלי המרירות הנלווית בדרך כלל, נחרץ בעמדותיו ורך באישיותו. כמה צער".
העיתונאי אמנון לוי כתב "עיתונאי ישר חכם וחם. משתתף בצער אוהביו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וגם לא שום גאון
    היה די אפס 11/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי צפוי. פשטני וקנאי. הבין קצת במוסיקה וראה יותר סרטים מהאדם הממוצע. עמוק הןא לא היה. לא בספרות ולא בניתוח פוליטי. "המתנחלים רעים המזרחים מסכנים האשכנזים רעים". זה כל הסלוגן
    סגור
  • 1.
    פשוט עצוב!!!!הפסד נוראי!!!! (ל"ת)
    טולי בן טולילה 07/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור