תקשורת ומדיה

לפני ימים בודדים: ברבש הכחיש הצעה לתפקיד פרויקטור הקורונה

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר צפוי להתמנות לתפקיד, לאחר ששימש בחודשים האחרונים כפרשן המרכזי של חדשות 12 בנושאי הקורונה. לפני מספר ימים הכחיש הצעה לתפקיד, אך כעת מתנהלים מגעים למינוי
שרון טל |  2
פרופ' גבי ברבש (צילום מסך חדשות 12)
אחד הפרצופים המוכרים לציבור בנושאי הקורונה בחודשים האחרונים – פרופ' גבי ברבש, צפוי להתמנות לפרויקטור הקורונה. כך לפי דיווח בתאגיד השידורי הציבורי. ברבש, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, שימש בחודשים האחרונים כפרשן המרכזי של חדשות 12 בנושאי הקורונה והפך למומחה מוכר בנושא בקרב הציבור, כזה שפרשנויתיו הופכות לנושא שיח או ויכוח של ממש, עם שקפים ברקע.
ביום רביעי האחרון (15.7) התראיין ברבש לרפי רשף בחדשות 12, ונשאל האם קיבל הצעה למינוי לתפקיד לניהול משבר הקורונה, אך הכחיש את הדברים. בראיון אמר: "הייתה לי הרבה יותר יראת כבוד בפני התקשורת עד שהצטרפתי לאולפן של 12. חשבתי שלתקשורת יש יותר כח ממה שיש לה. וזה מסתכל לראות את זה". אז נשאל ברבש על ידי רשף: "הציעו לך להיות הפרויקטור?".
ברבש השיב במילה: "לא", אך לא חסך בביקורת על מקבלי ההחלטות: "אתה מדבר עם אנשים אינטיליגנטיים, בטח ברמה של ראש ממשלה. אני לא מבין איך אין להם פחד מהצורה בה העסק הזה מתנהל והאחריות הנופלת על כתפיהם לתוצאות של הדבר הזה". 
כעת, מתנהלים מגעים למינוי של ברבש לתפקיד הפרויקטור, ונראה שבקרוב נראה את ברבש בדרך מאולפני הטלויזיה, לניהול המשבר הבריאותי. סביר להניח שנראה אותו בקרוב שוב על המסך, לא כפרשן, אלא כמרואיין.
ביממה האחרונה נוספו 1,324 חולים חדשים וכעת ישנם 27,616 חולים פעילים. המספרים עולים מיום ליום, כשעל ברבש צפויה להיות מוטלת המשימה, לנסות ולשטח את העקומה.
ברבש שימש כמנכ"ל בית החולים איכילוב במשך 22 שנה עד לשנת 2015. ב-3 מתוך אותן שנים כיהן ברבש כמנכ"ל משרד הבריאות, ומאז פרישתו ניהל חברה פרטית לבקרת מחלות לצד עבודתו במכון ויצמן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברבש
    שם 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברבש מתאים יש לו הרבה ניסיון בהרבה תחומים.
    סגור
  • 1.
    ריבוי דעות
    אליסה 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה אחד הערוצים לא תופס את הדעה של יורם לס ומקדם אותה? לא יכול להיות שיש רק אמת אחת שלא יודעים עליה כלום ואין מחקרים ואין תוצאות או שלא מפרסמים אותם. למה אף אחד אחד לא יוצא עם הנתונים האלה. היינו אתמול בהפגנה בתל אביב והרוב שהיה ממש חושב כמו פרופ' לס אבל לתדהמתנו התקשורת מציגה את הדעה הזאת באור שלילי וכאילו הבן אדם לא בסדר. וגם עמית סגל עכשיו לא רוצה מקום לדעה לגיטימית הם כולם הלכו שבי אחרי הסיפור של הקורונה כאילו היתה מועמד פוליטי. וצריך תקשורת שגם תשאל שאלות אחרות כי אם בסוף כולנו נהיה עם שבבים כבר לא נוכל לצעוק אמרנו לכם.
    סגור