תקשורת ומדיה

קלמן ליבסקינד ליעל דן: "מה הסיכוי שתשאלי את רביב דרוקר שאלה כזו?"

העיתונאי אמר את הדברים לעמיתתו למקצוע שטענה כי הוא "בא מפוזיציה" ולכן מפרסם את תחקיריו על ניגודי העניינים של השופטים. "הרמיזות שלך עצובות", השיב. הוויכוח נמשך לאחר שליבסינקד שיתף את הריאיון ויעל דן הגיבה: "לא שאלתי ולא עניתי כפי שאתה מצטט"

מערכת אייס |  50
יעל דן, קלמן ליבסקינד (צילום אלכסנדר כץ, פייסבוק/קלמן ליבסקינד)
"אני רוצה לבקש ממך להיות ישרה ולענות לי – מה הסיכוי שתשאלי את רביב דרוקר פעם האם יכול להיות שהוא עורך תחקירים על נתניהו כי הוא שמאלני?", כך אמר היום קלמן ליבסקינד ליעל דן בגל"צ, לאחר שזו קבעה "אתה בא מפוזיציה" בריאיון על תחקירי ניגוד העניינים של השופטים שפרסם במעריב.
קודם לכן טענה דן בפני קלמן: "אתה בודק רק את השופטים שמבחינתך מזוהים עם השמאל. אתה לא בדקת את האחרים. יש עוד שופטים שמרניים הרבה יותר בבית המשפט העליון. אתה לא נוגע בהם". "אולי זה מעין ניגוד עניינים", ניסתה להקשות, "אתה רואה דרך פריזמה אחת את כל העניין הזה".
כשהעלה העיתונאי את ההשוואה לרביב דרוקר, המראיינת השיבה "תקשיב, השאלות ששאלתי את רביב דרוקר – תאמין לי שאתה ממש לא מאחל לעצמך". עוד היא דחתה את דבריו של ליבסקינד והדגישה כי "אי אפשר שלא לשאול".
 
"כל תחקיר שהוא אמיתי הוא ראוי, זה לא משנה מאיזה פוזיציה הוא בא, תמיד יש מישהו שיש לו אינטרס ליצור ידיעה כזו או אחרת", דן ציינה בניסיון לפייס את בן שיחה, "גם לא דיברתי איתך על שאלת העיתוי – אם זה נוח למערכת המשפט עכשיו, כי היא לא חשובה".
אלא שליבסקינד ככל הנראה לא הבין את כוונתה והשיב "יעל, את עיתונאית וותיקה והרמיזות האלה שלך כל כך עצובות לי. אין לך מושג כמה הן עצובות לי – על הפוזיציה והעיתוי, עצוב לי לשמוע את זה". "איזה רמיזות? להיפך!", אמרה דן, "דיברתי לטובתך. אני מנקה אותך מבחינתי מכל חשד כזה כי אתה עיתונאי ראוי". ליבסקינד הגיב בציניות "אני ממש מודה לך. אם סיימנו את הריאיון עם זה שאני נקי מכל חשד, מה אני צריך יותר מזה?".
 
קראו עוד ב-ice
מגיש ערוץ 20 שמעון ריקלין, שהאזין לריאיון, הפנה את טענת הפוזיציה בחזרה לדן כשצייץ בטוויטר: "יעל דן כמו מרבית העיתונאים שלנו איבדה את הסקרנות. העיקר לרוץ עם העדר. והם רוצים להגדיר לנו מהו אזור החשיבה השגוי. ובעיקר. הם לא עיתונאים. הם סתם פעילים פוליטיים".
רק מאוחר יותר שיתף ליבסקינד עצמו את הריאיון בחשבון הטוויטר שלו, כשהוא מספר לעוקביו: "יעל דן הזמינה אותי לדבר על התחקירים שלי בעניין בית המשפט העליון, ואז העירה לי שאולי אני כותב אותם מפוזיציה פוליטית. כשתהיתי אם היא שאלה פעם שאלה דומה על התחקירים של דרוקר בענייני נתניהו, השיבה לי, בהגינותה, שלא".
 
הוויכוח בין השניים נמשך כשדן ראתה את הציוץ וביקרה את אופן הצגת הדברים: "קלמן תדייק", כתבה לו, "אתה הרי טוב בזה: לא שאלתי כפי שאתה מצטט וגם לא עניתי כפי שאתה כותב".
תגובות לכתבה(50):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    ביזיון
    צרציל 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאית ותיקה ומאוד סקרנית שלפתע לא רוצה לשמוע תשובות מפורטות כי זה משעמם את המאזינים. בקיצור השיטה המטומטמת של המראיינות מערוץ 12 ו13.בקיצור דוגמא טובה לביזיון עיתונאי. גברת דן בבקשה לראיין אך ורק אידיוטים ברמתך מהשמאל.
    סגור
  • 42.
    יעל דן הוסרה המסכה
    מיכאל 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לךקלמן אתה עיתונאי חכם ישר דעתני וחריף עניתה לה בחכמה וללא כעס על השאלות העוקצניות והסרתה את המסיכה מעל פניה ישר כח חזק ואמץ
    סגור
  • 41.
    יעל דן הוסרה המסכה
    מיכאל 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לךקלמן אתה עיתונאי חכם ישר דעתני וחריף עניתה לה בחכמה וללא כעס על השאלות העוקצניות והסרתה את המסיכה מעל פניה ישר כח חזק ואמץ
    סגור
  • 40.
    יעל דן
    דיין 07/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעל דן צבועה של השמאל
    סגור
  • 39.
    קלמן עיתונאי קטן שלי
    בנימין השלישי 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 6
    קלמן הוא באמת לא עיתונאי. הוא תועמלן בשירות ראש הממשלה. והוא לא היחיד שחוטא למקצוע ופועל בניגוד לקוד האתי של לשכת העיתונאות. קלמן אינו היחיד, הוא כמו ברדוגו, סג"ל אראל, עירית לינור, פתחי וזימרי, ריקלין ועוד שהשד יודע איך הגיעו לתקשורת.
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    שקרנית שמאלנית
    משה לוי 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בחיים לא שאלו את דרוקר שאלות קשות להפך קיבל רק ליטופים לא סתם העם שונא תקשורת. תמיד אצביע נתניהו זה הנקמה שלי המתוקה לתקשורת
    סגור
  • קלמן
    ת 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יעל הזאת ערמומית שקרנית לא מהיום קרנים האלה בכל חור היום שם הם שורדים.
    סגור
  • 37.
    נראה לי שהמקורות של יעל דן הן
    גל 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    השופטת גרסטל עצמה ??
    סגור
  • 36.
    עיתונאי ישר והגון
    מאיר 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    קלמן אתה עיתונאיישר והגון , עושה שרות מצויין לציבור .ישר כוחך.
    סגור
  • 35.
    בטח בא מפוזיציה
    בבון 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עמידה לצד החזקים זה לא עיתונות. השמאל כרגע באופוזיציה וזאת תפקידה של אופוזיציה - לבקר את השלטון. ליבסקינד התעצב כל כך כי הוא באמת ובתמים מאמין שהוא עיתונאי ישר והגון. מי שמשתף פעולה עם האקט של ביבי לחפש, דווקא עכשיו, בשיא משבר הקורונה, את השופטים אז הוא איש בזוי שמסייע לראש הממשלה לחמוק ממשפט. חאלאס עם הצביעות וההיתממות.
    סגור
  • 34.
    לבסקינד
    יוסי 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יש לי בקש ה ממר לבסקינד. אני מבקש לראות איזה כתבות הוא כתב על בית המשפט העליון בזמן משפטו של אולמרט.ספק אם יש כאלה.הכתיבה שלו כולה מטרתהלקעקע את מערכת המשפט כי זה לא משרת את דעותיו הפוליטיות.הוא כמו סגל ריקלין ,שפט מוכנים להקריב את מערכת המשפט עבור מטרתם הפוליטית ,כמו למשל פסקת ההתגברות.כל אלה ייפלו ביחד עם המושחת מבלפור.
    סגור
  • 33.
    כתבי אישום
    יורם 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    למה לפני כתבי האישום נגד נתניהו לא דברו נגד השופטים
    סגור
  • 32.
    יעל לגימלאות
    אבי 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יעל טענה בראיון שביצעה צחקיר מקדים לראיון.יעל אולי שוחחה עם גרסטל.עם חיות.עם שוהם.עם ההת של ארנסט אבל לא ביצעה תחקיר.בושה ומעליב לתחקיר שכזה.יעל צאי לגימלאות כך ייטב לך ולתחנה.
    סגור
  • 31.
    אמירתה של יעל דן מעידה על בורות
    שגיא 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יעל דן הטייה בפני קלמן ליבסקינד כי בדיקת ניגוד העניינים נעשה רק מול שופטי עליון המזוהים עם השמאל, ואינו עושה זאת עם כאלה שמזוהים עם הימין. אז נלמד את גב' דן שבעליון יושבים 15 שופטים, 13 מהם שמאלנים, רוב מוחץ. אם כך שאלתך חסרת הגיון ונובעת מבורות או מהיתממות שלא במקומה. כל שופט הוא בן אדם ולוקה בכל חסרונות האדם באשר הוא אדם. כולם טעוני פיקוח ובקרה. שופטי העליון חייבים להצהיר על כל ניגוד עניינים ובשקיפות מלאה. אני מציע כי את נשיא בית המשפט העליון או כל שופטי העליון ייבחר העם בבחירות דמוקרטיות. שופט יוכל לכנן רק 2 קדנציות.
    סגור
  • 30.
    יעל
    האמיתי 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ומאיזה פוזיציה יעל דן שואלת את קלמן אם לא מפוזצית שמאל ועם כל ההתממות שלה ועוד בגלי צהל
    סגור
  • 29.
    לא ביבי לא שואלים (ל"ת)
    יואב 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    השאלה היא העיתוי. והעיתוי הוא ביבי.
    עודד סמואל 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכל הנושאים הבוערים, בוחר הימין( ליבסקינד, שקד, סגל, ושות') להתמקד במערכת המשפט. יפה מאוד. כמה השקעה. המטרה בסופו של דבר שקופה: - התגברות על המערכת השפויה הזאת שמונעת מ ההזויים הללו להפוך אותנו למדינה גוזלת שטחים רשמית. בית המשפט להזכירכם הוא אבן הנגף של הימין המשיחי לפרוץ לארץ ישראל השלימה טבין וטקילין. במקום להלחם על נושאים באמת חשובים למדינה ותושביה, הם עוסקים בפסיאודו צדק להמונים. גם אם יש חוסר שלימות במערכת, יש אינספור מקומות שדורשים טיפול מעקב ותיקון אקוטיים יותר מהמערכת.
    סגור
  • 27.
    שואלת שאלה ולא נותנת לענות תשובה ורוצה לעבור לשאלה הבאה
    אור 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא בא מפוזיציה? חבל שקלמן כ"כ עדין שלא נלחם על הצגת הדברים, חבל שהוא דילג על כמה פרטים מאלו שפרסם כי בסוף אנשים זוכרים את הריאיון החסר של יעל דן
    סגור
  • 26.
    חוצפה
    מרים 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל התיקשורת היא סמולנית. וכולה באה מפוזיציה..כמה אפשר להיות צבועה???? יעל דן??? כולכם חונטה סמולנית ערב רב ששולט על רוב יהודי טוב שחושב הפוך ממכם...אממה.??? אתם לא מתעייפים מלהרוס כל חלקה טובה בארץ ישראל! נימאסתם!
    סגור
  • 25.
    עיתונות אמינה
    יהודית 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ליבסקינד עיתונאי אחראי ואמיתי עניני קר רוח טוב שיש כאלה עיתונאים אמינים
    סגור
  • 24.
    ליבסקינד והשאלות
    יעקב. 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לידיעתך מר ליבסקינד, ראש הממשלה הוא ביבי והוא נבחן בימים אלה. רביב דרוקר טיגן את ברק בזמן דברק היה ראש ממשלה ואף כתב עליו ספר. אבל אתה ליבסקינד חד צדדי להחריד ויודע לעגל פינות לפי האגנדה שלך שניא תמיכה ללא אבחנה בביבי ושנאת השמאל הציוני.
    סגור
  • 0מאל לא יכול להיות ציוני (ל"ת)
    מ.ד 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה רע בלבקר את ניגוד ענייני שופטי העליון?
    שגיא 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה אתה מתריס נגד העיתונאי בנושא זה? אגב, מהו שמאל ציוני?
    סגור
  • 23.
    קלמן המתחסד
    איל ה 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קלמן מה הסיכוי שתשאל אתה ועמיתך עיתו אים את השאלה ה עם ועדת חקירה לפרשת הצוללות? נמאס לשמוע אותך
    סגור
  • 22.
    }}}בעיני ליבסקינד חרטטן מאוס.
    בגללו לא צופה ב"כאן" 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 6
    }}} הציבור לא טיפש הריטינג לתכנית סג"ל ליבסקינד שואפת ל 0. בעיני הם לא יותר מ2 אפסים.
    סגור
  • אוייש איזה חרטטן אתה!!! (ל"ת)
    מ.ד 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    ניגוד העיניינים של יעל דן
    לא משנה 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יעל דן, את כל כך שקופה, אין סיכוי שלו היית בצד הימני של המפה, את לא היית מעיזה לשאול שאלות כל כך הזויות, ובלתי מתקבלות על הדעת על היושר ועל ההגינות האישית והמקצועית, כמו ששאלת אל קלמן, וגם עשית הכל, כדי שהוא ישיב להם, כי ברור שאת ידעת את התשובה, אבל לא רצית שאנחנו הציבור לא נדע, ושלא נבחין איך קיבלת הוראה להגן על בגץ, אבל שכרך יצא בהפסדך ... כי ברור שאת לא ראויה להיות הסניגורית של בגץ, קל וחומר, בטח לא כעיתונאית, ששני הדברים הם נוגדי עיניינים. וחבל שקלמן לא העיר לך בעיניין בראיון עצמו
    סגור
  • 20.
    אהובה שלנו
    אני 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קלמן = ימין קיצוני מוטה ביבי .
    סגור
  • 19.
    למה שלא תבדוק את רכישת הצוללות והסטילים
    ואהב 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש דברים חשובים יותר לעסוק בהם במקום הטיית השיח בנושא רגיש כמו הצוללות
    סגור
  • 18.
    דה לה שמאטה
    אילון 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיתונאית דה לה שמאטה ,בדיוק כמו כל דוברי השמאל הרקוב הטמא
    סגור
  • 17.
    קלמן הענק
    אורי 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יעל בטוח מצטערת על הראיון .הגימגום שלך מול עיתונאי אמיתי מוכיח את הרמה הירודה שלך.
    סגור
  • 16.
    העיתונאים והתקשורת
    יצחק 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    התקשורת השאלנית וכל העיתונאים השמאלנים יורידו את כולנו שאולה
    סגור
  • 15.
    תתביישי
    בנדה 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יעל דן עיתונאית כמו שאני טייס חלל
    סגור
  • 14.
    יעלי
    כן 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חבל חבל חבל , היתה לך הזדמנות להיות עיתונאית ולהתייחס לטיעונים העיינים של קלמן אבל את בחרת להמשיך להגן על המערכת שהרקיבה. כלבי שמירה של הדמוקרטיה עאלק. כתבלבי בגץ והמערכת , בושה.
    סגור
  • 13.
    קלמן
    אא 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    קלמן תמשיך כל הכבוד לך כנראה אתה מפריע להרבה עיתונאים מהשמאל
    סגור
  • 12.
    מה אתה מצפה מעיתונאית ילדת קיבוץ דן של השומר הצעיר
    עופר 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צינת זאת כי כאשר מדובר העיתונאי ימני אם הוא גר מעבר לקו הירוק מיד מציניים זאת ימני הגברת היא תוצר של השומר הצעיר למה ציפתה ממנה
    סגור
  • 11.
    כאשר איש תקשורת מהשמאל מראיין איש שמאל השאלות עדינות
    דוק 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כאשר איש תקשורת מהשמאל מראיין איש ימין הוא שואל שאלות כמו אריה הבא לאכול טרף לעולם למשל לא ישאלו את. ברק מה באמת עשיתה אצל הפדופיל מדוע אינך מחזיר חלק מהכסף של קרן וקסנר וזו רק דוגמא
    סגור
  • 10.
    יושרה חסרה לקלמן ליבסקינד (ל"ת)
    חיה 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 9.
    קלמן ליבסקינד
    אא 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עמיתתך צודקת,אתה עתונאי מוטה במובהק. למה שלא תעשה תחקיר על ניגודי עניינים בבית המחוקקים שלנו?? יהיה הרבה יותר מעניין.. בהדגש לאלה שהשלטון כבר עשרים שנה,כמו מכלוף זוהר,ביטן,חיים כץ,קרעי,מארק,שטייניץ,ונתניהו ראשון בין שווים..
    סגור
  • תשובה לדביל
    בר 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית המחוקקים שלנו נמצא כל הזמן בין שיניים טוחנות של ביקורת משפטית פולשנית שחשודה בעצמה בפניות. השופטים הם מעל כל ביקורת, לכן חשוב מה שעושה קלמן שבודק האם באמת הם כ"כ ישרים שאנחנו יכולים לסמוך עליהם ברוגע. למי שלא מבין מה קורה פה.
    סגור
  • אאאא
    אורי 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טיפש
    סגור
  • 8.
    חח צודק אבל הגמל לא רןאה את הדבשתשל עצמו לשמלאנים הצבוע (ל"ת)
    אריק 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    עפים על עצמם
    ישראל 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עיתונות מלאה מעצמה.עוסקים בדבררת בינם לבין עצמם.נהיו שופטים ותליינים.."חופש העיתונות" =דיקטטורת השמאל .מנהיג נבחר עפ"י המרקם שלהם לא יכול למשול הם המושלים.לעומת זאת מנהיג שעושה את רצונם אפילו עבריין .מאותרג על ידם.אות קלון לעיתונאים
    סגור
  • 6.
    וכל זה בגלי צה"ל פשוט בושה. (ל"ת)
    א. א 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 5.
    יעל דן
    קלייר 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    8 3
    טובעת טובלת בשנאה לימין. יותר גרוע, היא גיזענית, וחסרת רסן.
    סגור
  • 4.
    דן
    אבוש 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה את מנסה לעשות להצדיק את כל הסמולנים הלא את באה מישובי ספר וגם אותך היראו מזה סמול עכשו את משנה את עורך
    סגור
  • 3.
    שאלות מגמתיות לתחקירן אמיתי
    אוהד 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    במקום להתמקד בתוכן ובעיקר התחקיר מביאה יעל דן את הראיון לשוליים, כך זה כשלא רוצים לשמוע על ניגודי העיניינים של ירום הודם והשחיתות של השמאל, אין ספק שאם הראיון היה תחקיר נגד נתניהו לא היו נשאלות שאלות כל כך עלובות!!! העיקר מבחינתה היה לטשטש את העיקר והצליח לה.
    סגור
  • אכן התעסקות בשוליים מבחינת חעל דן
    שגיא 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעל דן, תשיבי לקוראים מה פסול את מוצאת בעבודה עיתונאית החושפת ניגודי עניינים בפעילותם של שופטי העליון? להעלים עין ולטייח זה טוב יות יותר? או שמכיוון שהרוב המוחץ מקרבם הוא שמאלני יש להם זכויות יתר כולל שפיטה תוך כדי ניגוד עניינים????
    סגור
  • 2.
    יעל דן 2003
    שמעון כהן סבן 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ח׳ סיון תשס"ג חברי הטוב חן אנג׳ל הי"ד נפל בקרב התקפת מוצב מגן 12(מחסום ארז) כשחרף נפשו להציל את חבריו המילואמניקים , המחבלים ימ"ש שאפו להרוג את המילואמניקים במיטות לפנות בוקר בזמן שישנו. חן אנג׳ל ריתק אותם עד שנהרג. בצהורי אותו יום מר ונמהר ריאיינה יעל דן בגלי צה"ל את פואד בן אליעזר, היא שאלה אותו- "האם זה לא לגיטימי לפגוע בלובשי מדים ?" - באותו הרגע הרגשתי שהגם היא הרגה את החבר הכי טוב שהיה לי. מאז אינני שומע גלי צה''ל וכמובן אינני יכול להסתכל על הפניה של יעל דן שעברה לצד האוייב. חבל על הישראלים ממוצא יהודי.
    סגור
  • 1.
    יעל דן באמת
    רמי 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יעל היקרה שנים אני מאזין לך.לגבי פוזיציה טלי קורה מבין עינייך
    סגור