תקשורת ומדיה

לאחר שהכחיש הצעות לתפקיד: פרופ' ברבש מונה לפרויקטור הקורונה

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר מונה לתפקיד שבוע אחרי שהכחיש הצעות בנושא. תחומי האחריות של ברבש טרם הובהרו סופית והוא צפוי לרכז את תחום בדיקות הקורונה לצד מעורבותו בניהול המשבר לצד בכירי משרד הבריאות

שרון טל | 
פרופ' גבי ברבש (צילום מסך חדשות 12)
מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר פרופ' גבי ברבש, מונה היום (שלישי) לפרויקטור הקורונה וייכנס לתפקידו באופן רשמי הערב. תחומי האחריות של ברבש טרם הובהרו סופית והוא צפוי לרכז את תחום בדיקות הקורונה לכל הפחות, כאשר פרופ' חזי לוי, המנכ"ל המכהן במשרד הבריאות, טען כי הוא זה שינהל את המשבר בכללותו. 
ברבש מונה לתפקיד אחרי שהכחיש הצעות בנושא. ביום רביעי האחרון (15.7) התראיין ברבש לרפי רשף בחדשות 12, ונשאל האם קיבל הצעה למינוי לתפקיד לניהול משבר הקורונה, אך הכחיש את הדברים. בראיון אמר: "הייתה לי הרבה יותר יראת כבוד בפני התקשורת עד שהצטרפתי לאולפן של 12. חשבתי שלתקשורת יש יותר כח ממה שיש לה. וזה מסתכל לראות את זה". אז נשאל ברבש על ידי רשף: "הציעו לך להיות הפרויקטור?".
ברבש השיב במילה: "לא", אך לא חסך בביקורת על מקבלי ההחלטות: "אתה מדבר עם אנשים אינטיליגנטיים, בטח ברמה של ראש ממשלה. אני לא מבין איך אין להם פחד מהצורה בה העסק הזה מתנהל והאחריות הנופלת על כתפיהם לתוצאות של הדבר הזה". 
ברבש שימש בחודשים האחרונים כפרשן המרכזי של חדשות 12 בנושאי הקורונה והפך למומחה מוכר בנושא בקרב הציבור, כזה שפרשנויתיו הופכות לנושא שיח או ויכוח של ממש, עם שקפים ברקע. בקרוב נראה אותו שוב על המסך, לא כפרשן, אלא כמרואיין.
ברבש שימש כמנכ"ל בית החולים איכילוב במשך 22 שנה עד לשנת 2015. ב-3 מתוך אותן שנים כיהן ברבש כמנכ"ל משרד הבריאות, ומאז פרישתו ניהל חברה פרטית לבקרת מחלות לצד עבודתו במכון ויצמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה