תקשורת ומדיה

נתניהו האב והבן נגד ערוץ 12: "פייק ניוז על סטרואידים"

ראש הממשלה תקף את ערוץ 12 בטענה כי "התכניות מגויסות לתעמולה בולשביקית חסרת רסן". מוקדם יותר בנו יאיר פרסם פוסט והציג עיתונאים שלדעתו "מונעים משנאה לנתניהו"
שרון טל |  11
יאיר נתניהו בנימין נתניהו נגד עיתונאי חדשות 12 (צילום אבי אוחיון, לע"מ. פייסבוק)
בנימין נתניהו תקף במוצאי שבת את ערוץ 12, על רקע ההפגנות נגד הממשלה ברחוב בלפור בירושלים ובקיסריה. לאחר שבחדשות 12 פרסמו כי אלפי מפגינים פרושים ברחבי הארץ ביניהם גם מאות בקיסריה, הוציא ראש הממשלה הודעה: "ערוץ 12 הפך לזרוע תעמולה חסרת בושה של השמאל האנרכיסטי להפיל את ממשלת הימין והעומד בראשה. מדי ערב הם פותחים את שידורי התעמולה שלהם עם דיווחים חיים ״דרמטיים״ על מספרים מנופחים של מפגינים ומציגים את זה כאילו מדובר בעשרות אלפים או במאות של אלפים", אומר נתניהו.
ראש הממשלה הוסיף לתקוף: "חדשות 12 עושים שמיניות באוויר כדי לתדלק את ההפגנות הפוליטיות שמאורגנות וממומנות ע״י ארגוני השמאל. פייק ניוז על סטרואידים. כמעט כל התכניות, הכתבות והפרשנויות מגויסות לתעמולה בולשביקית חסרת רסן נגד ראש הממשלה". 
 

ערוץ 12 הפך לזרוע תעמולה חסרת בושה של השמאל האנרכיסטי להפיל את ממשלת הימין והעומד בראשה. מדי ערב הם פותחים את שידורי...

Posted by ‎Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו‎ on Saturday, July 25, 2020
מוקדם יותר תקף יאיר נתניהו שורת עיתונאים שלדבריו "אחראים להפצת שנאת חינם, מונעים משנאת נתניהו, ומהנדסים לכם את התודעה כל יום". מרבית העיתונאים ברשימה משתייכים לחדשות 12: דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', רינה מצליח, דנה ויס, רוני דניאל, גיא פלג, דפנה ליאל. 
האחרים ברשימה הם ברוך קרא ואביעד גליקמן מחדשות 13, והעיתונאי בן כספית מקבוצת מעריב ו-103FM. כספית צייץ על הפוסט של יאיר וכינה אותו "בטלן". מי שנעדר מהרשימה הוא מגיש "המקור" בערוץ 13 רביב דרוקר הידוע בביקורתו החריפה על משפחת נתניהו מה שגורם לו לשמש מטרה של פוסטים מלאי ארס מפעם לפעם, אך הפעם כנראה שלא נשאר מקום בקולאג'.
 
עם צאת השבת התחדשו המחאות ההמוניות נגד התנהלות הממשלה במשבר הקורונה. המפגינים התארגנו מראש באוטובוסים והגיעו מאיזורים שונים בארץ להפגנה המרכזית בבלפור, כשהם נושאים שלטים עליהם כתוב בין היתר: "מושחתים נמאסתם", "לחם עבודה", "בריאות, פרנסה, תקווה" ועוד. מאות מפגינים הגיעו גם מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה, כשהמשטרה מאבטחת את המקום. 
על פניו נראה שלא מדובר בהפגנה של ימין או שמאל, אלא הפגנה של אזרחים שהגיעו למצוקה כלכלית בשל מדיניות הממשלה במשבר הקורונה. בין היתר מדובר בעצמאים, בשכירים, בכאלו שפשוט לא הצליחו למצוא עבודה עוד לפני הקורונה ונותרו מיואשים וללא פרנסה, מאוחדים תחת מטרה אחת - למחות נגד המדיניות הנוכחית של הממשלה ובתקווה גם לקבל מענה ולא עוד תכניות שמועד מימושן כל פעם נדחה מחדש. 
מנגד, נראו כבר בהפגנות פעילים עם זיהוי פוליטי, שניצלו את ההגפנה כדי לקבל במה, מה שגרם ללא מעט תגובות מצד פוליטיקאים שראו בהם שמאלנים, אנרכיסטיים או גם וגם. 
כוחות משטרה רבים נפרשו ברחבי הארץ לקראת המחאה ההמונית, כשהמשטרה נערכת גם לאפשרות שתצטרך לפזר מפגינים בכוח, כפי שקרה גם בהפגנות בשבועות האחרונים, מה שגרם גם ללא מעט אירועים אלימים בין שוטרים ומפגינים. השיח ברשתות גובר סביב הטענות לאלימות משטרתית קשה ופיזור בכוח של מפגינים, כשרבים ממביעי המחאה קוראים לחבק את השוטרים ולהימנע מכל צורה של אלימות.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    התקרבנות מעוררת גועל
    צוצלי 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המילים האסטרטגיה הפאניקה הפארנויה - משפחתית. נראה שהשלושה יושבים בבית ומרוב פחד מגבבים שטויות ברמות פסיכיות לגמרי
    סגור
  • 10.
    להצלחות - אבות רבים , הכישלון - יתום .
    מ.ב. 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה שלא משנה מה קורה - התקשורת תמיד אשמה . "שתו לי , אכלו לי" . כל התירוצים של נתניהו מזכירים לי משטרים חשוכים בארצות דיקטטוריות . אף פעם נתניהו לא לקח אחריות על כשלונותיו . תמיד מישהו אחר אשם בכך . רק אם קורה משהו טוב - הוא אחראי לכך . בבית ספר קוראים לזה - ילד כפות מתבכיין .
    סגור
  • 9.
    ביבי
    גברת 07/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי, אין לך.טיפה בושה? הבן שלך פותח פה מלוכלך על כל מיני אנשים מכובדים שעשו ופעלו למען המדינה.יאיר חי אצלך בבית על חשבון האזרחים .לא עובד רק מנבל את פיו.אתה מצדד בו למה? רק בגלל שאנשים אלו לא סוגדים לך? מזעזע לחשוב שאדם כמוך מנהל את המדינה?איזה ערכים אתה מעניק לדור הצעיר פה? הסתה,אכזריות,רוע לב.במקום לדאוג לכמעט מליון איש שרעבים ונשארו בלי פרנסה .מה שמעסיק אותך ואת בנך התת רמה .מה כותבים או מה אמרו עלייך.תתבייש לך.אינך ראוי לתפקיד הזה.ביישת את אלה שהיו לפנייך.
    סגור
  • 8.
    נתניהו סופג כל יום מהשמאלנים הצבועים
    דפנה 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גיא פלג הוא שמאלן רדוד צווחן מדברר את הפרקליטות . כתבתב צהוב העוסק בגרביים של יאיר האם הם בכיור או במקר זו הרמה העלובה של גיא פלג !!! לפני חודש נכנס לו ג'וק הביתה והוא איבד את העשתונות ועוד דווח על זה בעיתון מעריב ,איזו עליבות !! אפשר לסכם אותו בשתי מילים יאללה יאללה
    סגור
  • 7.
    לה פמיליה (ל"ת)
    צחפורה 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    נמאס מהשטויות שנתניהו מתרץ את הכשלון. שבענו רוצים להקיא (ל"ת)
    ליכוד לשעבר 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 5.
    להיפך, בחדשות 12 עוסקים בהפגנות מעט מדי (ל"ת)
    לשם 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 4.
    לא אבא שלך
    ג.ש 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אבא שלך הוא הראשון במעלה להפיץ שנאת חינם חוצפן
    סגור
  • 3.
    לא להפיל את הליכוד אלא לזרוק את הנאשם
    קול 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אכן אם הליכוד לא יזרוק את הנאשם אז באמת גם הליכוד יפול. נאשם הורס את המדינה וגם מזיק לליכוד
    סגור
  • 2.
    דני קושמרו נובריש עם רגשי נחיתות
    תומר 07/2020/26
    הגב לתגובה זו
    3 10
    דני קושמרו הוא עוד ילד כאפות מבאר שבע שגדל להיות נובוריש עם רגשי נחיתות גדולים!!! כל מהדורת חדשות שהוא מגיש פוגעת ברייטינג של ערוץ 12!!!
    סגור
  • 1.
    אוי לנו
    אני 07/2020/25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    נתניהו תתפטר !!!!
    סגור