תקשורת ומדיה

"כתבי הרכילות חברים של ניקול ראידמן, משתיקים רעשי רקע"

בתוכנית הלילית המשודרת בתאגיד כאן 11, 'מהצד השני עם גיא זהר', עסקו בין היתר באופי הסיקור כלפי אשת העסקים בנוגע לתביעה נגדה, ותהו: "איך לא נשאר מקום לדווח על תביעה של מיליון שקל?"
רועי נעים |  8
החיים החדשים של ניקול ראידמן (צילום מסך: קשת 12)
מדוע חלק ניכר מכתבי הרכילות של העיתונות הישראלית לא עסקו בהרחבה בתביעה נגד ניקול ראידמן, אותה פרסמנו כאן ב-ice? גם בתוכנית הלילה של התאגיד "מהצד השני עם גיא זהר", תהה בנושא בעל טור בתכנית, אהרון גבע.
נשאלה השאלה לגבי המחסור בדיווח על התביעה מולה עומדת ראידמן, כאשר תהה גבע איך לא נשאר מקום לדווח על התביעה בדפי הרכילות, וטען כי זאת עקב קשרי חברות לכאורה של כתבי הרכילות עם ראידמן. יש לציין כי גיא פינס וכתבת המשפט של ידיעות ליטל דוברוביצקי, בין היתר, דיווחו על הפרשה.
כאמור, ב-23.7 דיווחנו ששתי עובדות משק תובעות את ראידמן ודורשות סך כולל של 900 אלף ש"ח, זאת בטענה להלנת שכר ופגיעה בזכויות סוציאליות. בנוסף נטען בתביעה כי ראידמן ניסתה להחתים אחת מהן על ויתור הטענות נגדה, תוך ניצול העובדה שהיא פיליפינית שלא דוברת עברית.
ראידמן ועורכי דינה כזכור דחו את הטענו ומסרו כי מדובר בניסיון סחיטה: "התובעות שבהן מדובר היו עובדות משק בית שהשתכרו יפה, הרבה מעל למקובל בענף, וזכו, כמו כל עובדי מרשתי ליחס חם ותנאי עבודה מפליגים. לאחרונה, עקב ליקויים באמינות וביחסי אנוש, הוחלט לפטר את העובדות האמורות.
בהמשך נשאלת השאלה מדוע בחרו במדורי הרכילות לפרסם דווקא ידיעה דומה על תביעה  של עובדת משק בית כנגד הדוגמנית אסתי גינזבורג ובעלה עדי קייזמן, ומה ההבדל המהותי בין המקרים.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מה לא ברור?השחיתות חוגגת
    איילה חסון 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שלקחה ברכבת אוירית את צחי קומה ובעלו, ערן סויסה,אדם סרור,יוני פרויים והעורך שלו לאירווזיון בקייב על חשבונה כולל כל ההוצאות, מתנות בשוטף וליקוק בכל ארוע ברור שלא יכתבו עליה מילה רעה, אחרת היד הפתוחה תיסגר
    סגור
  • 7.
    צדק
    חי 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבי רכילות פחדנים ולקקנים.למה לא להסתיר שהגיברת לא מלאך.אותה גיברת שאמרה כואב לי על אנשים פשוטים.וחילקה כסף.חברה של שרה נו מה
    סגור
  • 6.
    תשאלו את צחי קומה ערן סויסה ויוני פרויים
    ארנון 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שילם עליהם את הנסיעה לאירווזיון בקייב,את הפינוקים הבזבוזים הסיורים והמתנות,אולי אז תבינו את הסיקור המוטה.
    סגור
  • 5.
    נו נו...
    עא 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה מעניין לעקוב . גם בתגובות ניכר זיש מי שדואג לה
    סגור
  • 4.
    חחחח העיתונאים מרווחים משהו אחרת לה לא לפרסם
    ליז 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה גנב נוכל מישהו בעל כסף שהחובות שלו מצאברים והאנשים נפגעים ממנו ויש לךחברים בעיתונות אתם מסודרים תיעלמו והם יסתירו כל פשע שלכם עד שתגיעו למנוחה והנחלה של הבריחה ראו תשובה שחייב מיליונים והעיניין הושתק וכשכבר פורסם נעלם דיי מהר מהתקשורת
    סגור
  • 3.
    לניקול תמשיכי בשלך
    משה 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    3 6
    וואלה אין כמו ניקול אשת חיל,בעולם,תהיי חזקה,את מספר 1 בעולם
    סגור
  • 2.
    ניקול ראידמן
    נוי 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יקירה את בסדר גמור. יש עופות טרף שמנסים להוציא דברים שלא מגיע להם. בטוחה שנתת מעל ומעבר לעובדות המתלוננות שלך. כולם יודעים שאת לארג'ית. תמשיכי בדרכך ושיתפוצצו הקנאים. חיבוקים
    סגור
  • 1.
    מחוסר עניין לציבור, נקודה!
    מיה 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ניקול בעלת לב רחב, מאז ומעולם מפזרת כספים על חבריה ועל עובדיה. סבירות נמוכה שהלנת שכר או אי מניעת תנאים סוציאליים יתרחשו אצלה. ולא אני לא מכירה אותה , אבל כצרכנית תקשורת פשוטה ברור שיש כאן מגמה להשחיר את פניה .
    סגור