תקשורת ומדיה

הקמפיין החדש של המפגינים: "מיליון מובטלים. לא חייזרים"

המפגינים מתארגנים למחאה מכוכב אחר בשבת הקרובה לאחר הראיון עם יאיר נתניהו, בו סיפר כי אביו משועשע למראה ההפגנות: "הפגנת החייזרים בבלפור תפתח מהדורות חדשות בכל העולם" 
שרון טל ואילן שניג |  1
קמפיין המפגינים החדש (צילום מתוך הטוויטר של איציק אלרוב)
האמירה של יאיר נתניהו: "אני מראה לאבא חייזרים מההפגנה – זה מבדר אותו", צברה כותרות בכמעט כל מדיה אפשרית. אותו ריאיון לפתחי וזמרי בגלי ישראל פתח את מהדורות החדשות ונתן דלק למפגינים ושלל רעיונות איך להמשיך את המחאה מכאן. 

יאיר נתניהו מתראיין לגלי ישראל, אתמול
גולש בשם איתי הרמן הציע להגיע להפגנה הבאה מחופשים לחייזרים. הבמאי דורון צברי שיתף וכתב: "הפגנת החייזרים בבלפור. אין תחנת טלויזיה, עיתון או אתר חדשות שיעמדו בפני הצילומים מההפגנה הזו עם מאות חייזרים בפריים. זה יפתח מהדורות חדשות בכל העולם, דבר כזה הוא עוד לא ראה". 
 
יועץ התקשורת ויוזם מחאת הקוטג' ב-2011, איציק אלרוב, לקח את הרעיון של צברי צעד קדימה ושיתף תמונת חולצה עליה כתוב: "ביבי, אני מובטל, לא חייזר". והייתה גם גרסה לנשים. בנוסף העלה תמונת שלט חוצות בעיבוד מחשב (השלט לא הוצב באיילון) עליה כתוב: "מיליון חייזרים, לא מובטלים".
 
התסריטאי רן שריג כתב על יאיר נתניהו: "מת לדעת איזה עוד סרטונים הוא מראה לו בטלפון. קבוצות בטלגרם? לייב מהפוסיקט? זאת סצנה איומה, אין פלא שמבקשים למחוק אותה מהארכיונים. התמונה מבהילה. ההמון רעב מחוץ לארמון, ובפנים צופים בו ביו טיוב, מרימים שמפניה וורודה ונקרעים מצחוק. אתם משעממים או מצחיקים. אנחנו בידור ב750 שקל לראש".
 
זהבה גלאון גם הגיבה וכתבה בציניות: "אני מראה לאבא תמונות של המובטלים הנואשים האלה ושנינו מתגלגלים מצחוק. הוא אומר לי: ׳מה הם מתלוננים? אני לא ראיתי אותך עובד יום אחד והחיים שלך דבש!׳ פשוט חייזרים אלה, תאמין לי. אבא שלי הוא לואי ה - 14, אגב".
 
אך לצד הביקורת נגד יאיר נתניהו, לא מעט הגיבו ולא מבינים על מה המהומה, ואפילו מספקים תיעוד. 
כך לדוגמה, מנהל המדיה של ראש הממשלה טופז לוק שיתף סרטון שהעלה בועז גולן, בו נראים מפגינים מחופשים רוקדים במזרקה באופן מגחיך וכתב: "החייזרים מכחישים כל קשר".
 
נועם פתחי, ששוחח עם יאיר הבוקר בתכניתו עם יותם זמרי, כתב: "מההתחלה לא הבנתי את הבעיה באמירה "אני מראה לאבא את החייזרים בהפגנה והוא צוחק" יש שם חייזרים יש שם מצחיקולים ויש שם שבורים מצחיקולים. אם אותי הם מצחיקים, אני מניח שגם את ביבי".

חייזרים לגרסת אראל סג"ל, מתוך הטוויטר. באזנט. 
העיתונאי אראל סג"ל התייחס להתבטאותו של יאיר, ואמר בכאן 11 בתכנית 'קלמן סג"ל': "בהפגנות הופיעו שלושה דילדואים ענקיים מנופחים, על אחד מהם נכתב 'שרה'לה בואי הולכים'. בכל מקום אחר היו אומרים שזו פגיעה מינית קשה בשרה, ואיכשהוא הדברים האלו מושתקים, כולל קריאות לאלימות נגד ראש הממשלה. אז קרא לכם חייזרים ואתם נעלבים? לא קונה בגרם אחד את ההיעלבות הזו. מותר לקרוא להם חייזרים".

אראל סג"ל לא מבין על מה המהומה, מתוך 'קלמן סג"ל' בכאן 11
נראה כי מחאת החייזרים תופסת תאוצה. כל שנותר הוא לחכות ולראות האם החזון יתממש, וההפגנה במוצאי שבת הקרוב, תהיה מהחלל החיצון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל קמפיין סלוגן צריך להופיע 1000 עד שמישהו בכלל שם לב (ל"ת)
    סופרבול 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור