תקשורת ומדיה

אלפים הפגינו בבלפור וקיסריה: המשטרה עצרה את צלם 'הארץ'

כ-15 אלף איש הפגינו במוצאי שבת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בול ביתו שברחוב בלפור בירושלים, במקביל להפגנה מול ביתו בקיסריה. מוקדי מחאה נוספים התפרשו בגשרים ובצמתים ברחבי הארץ
מעצר צלם הארץ, אתמול (צילום טוויטר)
כ-15 אלף איש הפגינו הערב נגד בנימין נתניהו במחאת ענק סמוך לרחוב בלפור בירושלים, המפגינים הקרינו כתובות לייזר נגד ראש הממשלה, על קירות מבנים סמוך למעונו בבלפור.
סמוך לשעה 1:00 בלילה פוזרו כלל המפגינים על ידי המשטרה, לאחר אזהרות מרובות מצידם של השוטרים טרם לכן. לפי המשטרה, שלושה מפגינים נעצרו במהלך הפיזור. שוטרים עצרו את צלם "הארץ" אוהד צויגנברג במהלך פיזור ההפגנה נגד נתניהו בכיכר פריז בירושלים. כעבור זמן קצר הוא שוחרר ממעצר.
תיעוד מעצר אוהד צויגנברג אתמול, מתוך הטוויטר
מוקדם יותר התאספו מאות מפגינים גם בביתו הפרטי בקיסריה, ופעילי מחאת "הדגלים השחורים" התייצבו בגשרים וצמתים ברחבי הארץ.
מפגינים בכיכר פריז בירושלים. (קרדיט: ראובן קסטרו, וואלה!NEWS)
מארגני מחאת הדגלים השחורים דיווחו כי מפגינים הותקפו עם גז מדמיע בכיכר מול הים באילת. המשטרה מסרה כי "במהלך הפגנת מחאה בכיכר התיירות באילת דווח לשוטרים על 'רכב שעבר במקום וריסס חומר כלשהו באוויר'". בשלב זה לא דווח על נפגעים שנזקקו טיפול רפואי. המשטרה פתחה בבדיקת האירוע.
מפגינים בכיכר פריז בירושלים, (קרדיט: ראובן קסטרו, וואלה!NEWS)
מהמשטרה נמסר כי "המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין. המשטרה קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    15,000?
    טוביה 08/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקושי 5000 אולי...רק לנפח.
    סגור
  • 2.
    מי צריך לאהוב את צ'כוב
    יהודה אלידע 08/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן יש לנו תשובה ציונית הולמת לקריסת עולם התרבות - שכנראה מדבר קצת גבוה מידי מעל הראש שלהאזרח הפשוט (שפעם קראו לו "הרוב הדומם"): לא צריך לקנות כרטיסים ולא לחפש חניה בתל אביב. בוא להשתתף בהפגנה, זה לא עולה כסף ואפילו יש הסעות. מצא איזה סמרטוט שחור בבית, כתוב עליו סיסמא רוגזת באדום, וכבר אתה שייך לעולם התרבות.
    סגור
  • 1.
    צעירים ללא גג על הראש
    יפת 08/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והממשלה מבזבזת מיליארדים על בחירות וצוללות מיותרות ודילים מפוקפרץקים עם סין ומי יודע מה עוד
    סגור