תקשורת ומדיה

לא מתרגשים מדובאי: כעשרת אלפים מפגינים נגד נתניהו בבלפור; 10 נעצרו

מפגינים התייצבו בגשרים וצמתים ברחבי הארץ, במעונו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבלפור בירושלים ובקיסריה. מפגינים בחדרה דיווחו כי הושלכו לעברם נפצים, המשטרה עצרה חשוד
אנגלינה יוסים |  5
הפגנה כיכר פריז ירושלים (צילום ראובן קסטרו, וואלה!NEWS)
אלפי בני אדם מפגינים אמש(שבת) נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והשחיתות השלטונית מול מעונו בבלפור, ירושלים. המשטרה עצרה 10 בני אדם, בהם שבעה בחשד להפרות סדר ציבורי והתנגדות לפינוי, שלושה מהם בשלב מוקדם שלה, בחשד כי ניסו לצאת בתהלוכה בניגוד לחוק. ​בתוך כך, המשטרה עיכבה לחקירה חשוד בן 20 מחדרה בהשלכת נפצים על מפגינים נגד ראש הממשלה נתניהו בחדרה. לאחר חקירה, עוכב לחקירה תושב העיר ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לקיים בהמשך היום דיון בעניינו בבקשה להאריך את מעצרו.
זהו השבוע השמיני ברציפות שבו מתקיימת המחאה.  מוקדם יותר התאספו מאות מפגינים גם בביתו הפרטי בקיסריה, ופעילי מחאת "הדגלים השחורים" התייצבו בגשרים וצמתים ברחבי הארץ. המשטרה חסמה לתנועה את הרחובות בן מימון ועזה עד כיכר פריז, צומת כיכר פריז, קרן היסוד, קינג ג'ורג' ורחוב אגרון.


מפגינים בכיכר פריז בירושלים. (קרדיט: ראובן קסטרו, וואלה!NEWS)
מהמשטרה נמסר כי "המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין. המשטרה קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דיי מספיק עם כתבות שיקריות הציבור לא טיפש
    מירי 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה חשב כותב הכתבה? שהציבור חי על הירח .עיתונאים מגמטיים ולא אמינים אין להם זכות קיום. יש להעביר מסרים אמיתיים כמו שהם. נראה השמאל פושט רגל ואולי נגמר הכסף למפגינים.
    סגור
  • 2.
    יותר מעשרים וחמישה אלף הפגינו אתמול רק בבלפור
    אליהו 08/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כיצאתי ממתחם בלפור אמש (מוצ'ש) שאלתי אחת ממחלקות הסרטים לנכנסים כמה נספרו, היא אמרה שבינתיים דובר על עשרים וחמישה אלף (בשבת שעברה, שלושים וחמישה אלף). מולי עדיין הגיעו חבורות בדרך לכניסה למתחם.
    סגור
  • מסקנה לא לצפות בערוצי השקר 11 12 13
    שי 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החיים בצל הקורונה טובים יותר בלי ערוצי 11 12 13 צפו בחדשות ערוץ 20 וברשתות החברתיות.
    סגור
  • אז הפגינו 100 אלף
    יצחק 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה. בקלפי העם אומר את דבר. בשנת 1982 אמרתם שהיו בכיכר מלכי ישראל 400 אלף איש, אז מה זה עשה משהו למידהו? תתבגרו ותפסיקו לספר סיפורים על עשרות אלפים.
    סגור
  • 1.
    הפגנות בשכר דיווח לא מדוייק.
    יאיר המאיר 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הפגות בשכר, סופן להיעלם, כשעעגמר הכסף. דיווח לא מדוייק יהפוך לשקר עם הזמן.
    סגור