תקשורת ומדיה

רוני גמזו טען כי החברה הערבית כמעט עשתה פיגוע המוני - והתנצל

פרוייקטור הקורונה חזר בו מהדברים - "לא הייתי צריך להשתמש במילה פיגוע" - לאחר תגובות קשות ברשת. אריאנה מלמד: "רוני גמזו, גזען עלוב". ח"כ תומא סלימאן: "שיח גזעני"
אילן שניג |  2
פרופ' רוני גמזו (צילום ליאור צור, דוברות איכילוב)
המלחמה בקורונה גבתה היום עוד קורבן, אבל הפעם קורבן תקשורתי. פרוייקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, נתפס בהתבטאות מעוררת מחלוקת ולא תקינה פוליטית. גמזו התייחס למגפה  ואמר בראיון ל-ynet כי היא פגעה בחברה הערבית "כמו פיגוע המוני". 
הרשת הגיבה בסערה על הדברים: אריאנה מלמד כתבה "רוני גמזו, גזען עלוב. אני מתביישת לחשוב שהאיש הזה אמור לטפל בבני אדם, יהיו אשר יהיו. אני מתביישת בישראלים וביהודים כמוהו".
 
ח"כ ח"כ עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת אמרה כי "מקומם מאוד כשאדם שאמור להיות מופקד על שלום כלל הציבור – מתבטא בצורה כזאת"" וטענה כי מדובר ב"שיח גזעני, שמתייחס אלינו כאילו יש לנו מטרה להיות מפגעים".
חבר הכנסת לשעבר ודובר צה"ל לשעבר נחמן שי העביר ביקורת וכתב: "גמזו נכשל בלשונו. הלשון היא הנשק העיקרי שלו להילחם בנגיף. תקשורת היא מקצוע, אני שב ואומר זאת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשאמר על החברה החרדית
    מלכה 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא התנצל. מדוע האפליה הזו?
    סגור
  • 1.
    למען האיזון
    דוד 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בויקר נהדר.אני מאמין שהביטוי בו השתמש פרופ גמזו היקר עם עבר מעולה.לא התאים לכל יפי הנפש וחפרפרות הבית המצוידים במקלדת.לדעתי כוונתו שהיתה כאן הגזמה פראית וללא כל אחריות מצד מיגזר זה להיתנהג לפי הכללים בעת שאנו נילחמים בשפיץ של המניעה מסגר והתפשטות המגפה..רוני היקר הרבה ישראלים ואפילו מהמיגזר איתך..חזק ואמץ.ואת אריאנה..מי שמך לשופט ???
    סגור