תקשורת ומדיה

רותם סלע וקסטרו מפרידים כוחות: "תודה על 3 שנים מלאות חוויות"

החוזה של הפרזנטורית נגמר בחודש שעבר והוחלט שלא להאריך אותו. על פי ההערכות, סלע קיבלה כמיליון שקלים בשנה מקסטרו, החברה שבבעלות משפחתו של בן זוגה אריאל רוטר 
אנגלינה יוסים |  2
פרסומת הספארי של קסטרו (צילום מתוך הפייסבוק של קסטרו)
רותם סלע נפרדת מטייטל הפרזנטורית של רשת האופנה קסטרו לאחר כשלוש שנים – כך פורסם אמש (רביעי) בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". המנחה והדוגמנית קיבלה על פי הערכות כמיליון שקל בשנה בתמורה לקמפיינים רבים אותם הובילה בשמים האחרונות. בחודש שעבר פג החוזה של רותם סלע עם קסטרו והוחלט שלא להאריך אותו לאחר כשלוש שנות שיתוף פעולה. קסטרו היא בבעלות משפחת בעלה של רותם סלע, אריאל רוטר.
סלע אישרה את עזיבתה באינסטגרם: "אוקי, אל תראו מופתעים אם תמשיכו לראות אותי לובשת קסטרו רוב הזמן אבל זה הזמן להגיד תודה למשפחת קסטרו המופלאה והאהובה שלי על שלוש שנים מלאות בחוויות ובסטייל. זה היה כבוד אדיר בשבילי להיות הפנים של חברת האופנה המובילה בישראל. בטוחה שנעשה עוד דברים מדהימים יחד בעתיד, אוהבת מלאנתלפים וניפגש בארוחת שישי:)".
 
קסטרו מסרו כי "לאחר שנים מדהימות וטובות של עבודה משותפת של קסטרו עם כוכבת העל רותם סלע החליטו הצמדים לסיים את הדרך הפירסומית המשותפת אבל לא את  דרך האהבה והקירבה של רותם לקסטרו ולמשפחת רוטר. אנו בקסטרו מודים מקרב לב  על תקופה זו ומכיון שרותם היא משפחה אז הכל נשאר בקסטרו".
הקמפיינים של סלע לקסטרו חטפו אש בעבר. פרסומת הספארי של קסטרו, שהציגה את הכוכבים הישראלים הלבנים, רותם סלע, יהונתן מרגי וריף נאמן, כשהם מוקפים בצעירים כהי עור בלב הג'ונגל, עוררה ביקורת ברחבי הרשת. הפרסומת של קסטרו 'ספארי' עלתה לאוויר בעיצומן של מהומות על רקע גזעני מהאלימות שידעה ארה"ב בעקבות רציחתו של הצעיר האפרו-אמריקאי ג'ורג' פלויד בידי שוטר, ולדעתם של חלק גדול מהגולשים מוטב היה אם לא הייתה עולה בתזמון רגיש שכזה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשואה לבעל השליטה, עוד דרך למשיכת טובות הנאה פרטיות ע"ח (ל"ת)
    על חשבון הציבור 08/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמה בורות
    אלדד 08/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא נשואה לבעל השליטה... אולי כלתו של בעל השליטה, אם כבר. אבל היי - העיקר לכתוב טוקבק!
    סגור