תקשורת ומדיה

ברקת נגד כץ: "סכנה לכלכלת ישראל, חייב להתפטר עכשיו"

הקרב בין השניים מסלים ברקע משבר הקורונה. ח"כ ברקת שוב תוקף את שר האוצר: "אין אחד במדינה שלא יודע שהאוצר נכשל בטיפול במשבר הכלכלי כץ בתגובה: "ניר, הקנאה לא טובה לעור הפנים"
אילן שניג | 
ישראל כ"ץ, ניר ברקת (צילום פייסבוק/ ישראל כץ, ניר ברקת)
הקרב הפנימי בליכוד. ח"כ ניר ברקת, מי שכונה בעבר שר האוצר המיועד, על ידי נתניהו, שוב תוקף הבוקר את שר האוצר ישראל כץ. בפוסט חריף הוא קורא ליטוריו של כץ: "אין אחד במדינה שלא יודע שהאוצר נכשל בטיפול במשבר הכלכלי. כל יום שעובר וישראל כץ ממשיך בתפקידו כשר אוצר, הוא סכנה לכלכלת ישראל, לפרנסה של כמעט מיליון איש וסכנה לשלטון הליכוד והימין. חייבים שינוי כיוון ודרך אחרת ולכן כץ חייב להתפטר עכשיו".
כץ מצידו הגיב בציניות וכתב: "ניר, כולם יודעים שהקנאה לא טובה לעור הפנים".
 
העימות בין השניים מתנהל על רקע חילוקי דעות בנושאים הכלכליים, אבל לא פחות גם יריבות אישית על רקע ההבטחה של נתניהו לברקת להתמנות לשר האוצר. בחמישי האחרון כץ נכנס בברקת חזיתית באולפן ynet כשאמר: "בדרך כלל אני לא מתייחס לרעשי רקע, אבל הפעם אנקוב בשמו של ברקת. הוא היה ראש העיר הכושל בתולדות ירושלים. הוריד את עיר הבירה שלנו מדירוג סוציואקונומי 4 ל-2, העיר הענייה ביותר היום, הכי מלוכלכת והכי ננטשת".  עכשיו, כאמור, הקרב נמשך ויש לנו תחושה שלא נאמרה המילה האחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה