תקשורת ומדיה

הרוכש הפוטנציאלי של רשת 13 נגד ממשלת נתניהו: "שלטון גנבים"

איש העסקים קובי ריכטר התייחס להודעת הליכוד, שטענה כי הוא וחבריו "הטייקונים" מממנים את מחאת בלפור ותקף: "נתניהו המנהיג המזיק ביותר שקם לישראל"
אילן שניג |  120
בנימין נתניהו, קובי ריכטר (צילום פייסבוק/קובי ריכטר, בנימין נתניהו)
בימים האחרונים עולה הקשר בין הון לשלטון לכותרות ביתר שאת. הצצה מעניינת מאחורי הקלעים ניתנה לנו בסוף השבוע האחרון, כשהליכוד פרסם הודעה ובה הוא מאשים טייקונים מהשמאל במימון ההפגנות בבלפור: "הפגנות השמאל הן ההפגנות ״הספונטניות״ המאורגנות ביותר אי פעם. מי שעומד מאחוריהן ומממן אותן הם טייקונים מהשמאל וביניהם אורני פטרושקה וקובי ריכטר - יחד עם אהוד ברק, חברו של הפדופיל המורשע ג׳פרי אפשטיין. גם המיליארדרים אייל וולדמן וברק חכמוב תומכים בדרכים שונות בהפגנות השמאל", נכתב בהודעת הליכוד שגם הואיל בטובו לספק את 'שיטת הפעולה' לדבריהם:  "טייקונים ציניים מביאים את האוטובוסים מהקיבוצים וממקומות אחרים ומזרימים מיליונים לליבוי הפגנות השמאל, הפגנות 'עממיות' כביכול. הפגנות שבהם המארגנים שולחים במכוון אנשים מבוגרים להתעמת בקו הראשון מול השוטרים".
איש העסקים קובי ריכטר, אחד הטייקונים שמוזכרים בהודעה ומי ששמו הועלה כאחד המועמדים לרכישת חלק ממניותיו של בלווטניק ברשת 13, משיב מלחמה בפוסט שפרסם בפייסבוק ומופנה לנתניהו:  "הליכוד? אין לך בושה להסתתר מאחרי הליכוד שאותו החרבת ולהשתמש בכספו לפוסט אישי? עד היום חשבתי שיש חלוקת תפקידים ואופי בבלפור בינך - מוכשר אך מושחת לאחרים שהם הזויים, מפונקים פרזיטים ולא חכמים במיוחד. אחרי קריאת כתב הפלסתר האומלל הזה אני מבין שראש ממשלתי – הכותב כך באתר הרשמי שלו – הפך יצור נלעג וראוי לרחמים בפטתיות שלו, מעבר להיותו המנהיג המזיק ביותר שקם לישראל בשנות קיומה".
ריכטר, שלא מרבה להתראיין בתקשורת, יוצא נגד ההגדרה שלו ושל חבריו כטייקונים: "טייקונים? באמת ביבי? בקונוטציה של טייקונים שעשו את כספם על גב הציבור והשתמשו בכוחם נגד האינטרס הציבורי? טייקונים כמו אלה שמואשמים בשיחודך? טייקונים כמו טייקון הימורים שלא מנע פרוטה מהתמיכה בך? אייל וולדמן – מלאנוקס, אורני פטרושקה – כרומטיס, ברק חכמוב, אפילו כותב שורות אלה – אורבוטק, מדינול, הם משדרת היזמים שצמחו בישראל והצמיחו אותה להיות אומת הסטארטאפ, שאתה בזיופיך הקשים, שבהם התמחית, טוען לחלק ביצירתה. הם חלק מקבוצה גדולה של נוער ישראלי שגדל כאן חפשי יוזם וממציא והביא את ישראל למצב שכלכלתה מתפתחת ליכולת לשאת את העול הכלכלי הכבד שמדינה תחת איום קיומי צריכה לשאת" והוא ממשיך לתקוף את רה"מ וההתנהלות הכלכלית שלו: "בניגוד אליך ביבי, כל אגורה בכיסינו הגיעה מיגיע כפיים וגזרה מאות מליוני שקלים שנכנסו לקופת המדינה. בניגוד אליך העשרנו את המדינה בתשתית טכנולוגית ותעשייה פורצת דרך ולא בריב ומדון בין חלקי החברה לתועלת אישית תוך שאתה מבין את הנזק שאתה גורם למדינה ולחברה. בניגוד אליך כל שירות או נכס שרכשנו שולם עליו מחיר מלא מכסף שהרווחנו בעמל כפי נו וכושר ההמצאה בראשנו שלימדו אותנו מורינו, ארצנו ותקופות השירות הארוכות בה".
 

בערב שבת טרח ראש ממשלת ישראל והשפריץ פוסט בדף הפייסבוק הרשמי שלו שנפתח כהאי לישנא: הליכוד: הטייקונים מאחורי הפגנות השמאל...

פורסם על ידי ‏‎Kobi Richter‎‏ ב- יום ראשון, 30 באוגוסט 2020

בסיכום דבריו ריכטר מספר כי נתניהו ניסה "לרכוב" על ההצלחה שלו ושל אורבוטק ולגנוב קרדיט: "זכור לי איך לפני יותר משנה, עת הוכרזה העסקה הגדולה של אורבוטק פנו אלי מלשכתך לארגן לך ביקור באורבוטק. עניתי שאם ראש ממשלת ישראל רוצה לבוא ולברך את עובדי אורבוטק על ההישג המרשים הוא יתקבל בברכה ובכבוד הראוי לראש ממשלה, אך אם נתניהו רוצה להתהדר בביקור למען הקרדיט שלא מגיע לו לא נשתף פעולה עם סיפור מופרך כזה... הסר ידיך ממה שלא בנית אך בכוחך להרוס, למען הצל כבודנו אנא בחר בעסקת טיעון שתנקה אותנו, אזרחי ישראל מהמבוכה שבמשפט מכוער של ראש ממשלה מכהן. לא אומת יזמות נהיה אז אלא קלפטוקרטיה – שלטון הגנבים".
לאחרונה פורסם כי ריכטר אנשי העסקים קובי ריכטר ופרנק לואי העבירו הצעה לבלווטניק לרכוש יחד עם קבוצת משקיעים את מלוא חלקו בערוץ – 52% ממניות הערוץ, הצעה שלא יצאה לפועל, אך עדיין מונחת על השולחן. ריכטר מנסה להשפיע בדרכים שונות על עולם התקשורת – לאחרונה תנועת "דרכנו", שהוא היה ממקימיה הקימה את דמוקרט TV - ערוץ אינטרנטי שמובל על ידי העיתונאית לוסי אהריש ומתיימר להיות א-פוליטי ולקדם ערכים של עיתונאות שקופה. ריכטר, שהקים עם אהוד ברק את ישראל דמוקרטית, נחשב לאחד הטייקונים שתומכים בשמאל. הוא גם מקורב לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט והיו כאלה שהשמיעו את ההשערה כי היוזמה למחיקת הרישום הפלילי של אולמרט נועדה לכך שיקבל את תפקיד יו"ר רשת 13.
הפרסומים האלה מעניינים בהקשר לטענות שהועלו כלפי רשת 13 והניסיון שלה לכאורה לשנות את הקו הפוליטי של הערוץ והחדשות: שרון גל, עיתונאי המזוהה עם הימין, קיבל תוכנית יומית. ברק רביד וניר בכר, שסומנו כ"שמאלנים" פוטרו במהלך גל הקיצוצים האחרון והבוקר פורסם בוואלה כי צופית גרנט טענה כי צנזרו חלקים בכתבה שלה על מחאת העצמאיים נגד נתניהו. בחדשות 13 יש לציין, דחו את טענות וואלה בטענה כי מדובר ברכילות זולה. לצד זאת יש לציין, כי רשת 13 הביעה רצון כבר מזמן לרכוש את אתר וואלה. 
האירועים האחרונים מעידים כי המאבק על השליטה ברשת 13 הופך לפוליטי יותר ויותר, כשמצד אחד ניצבים בלווטניק ונתניהו ומהצד השני קבוצת המשקיעים שבראשה עומד ריכטר, שמנסה למנוע השתלטות של מקורבים לנתניהו על ערוץ מסחרי, מחשש שהדבר יוביל להפיכתו של הערוץ לשופר של נתניהו ויעצב מחדש את השיח הפוליטי והתקשורתי.
תגובות לכתבה(120):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 92.
    שאפו
    צדק 10/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שאפו קובי! כל מילה בסלע!
    סגור
  • 91.
    ית לוסי אהריש ומתיימר להיות א-פוליטי
    מני 09/2020/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נפלה לי הלסת נכנסתי לאתר הכל שלשילי כמה המדינה חרא תעופי לעזה ותלקקי את האדמה שלהם
    סגור
  • 90.
    ריכטר
    שמעון 09/2020/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תמשיכו ! זה טוב מאוד כל פעם שמישהו שחושב שהוא איש חשוב בגלל שהוא עשיר מלכלך על מצביעי הליכוד ( העדר,חסרי מח, מזרחיים )אתם מחזקים את הליכוד ונתניהו טיפשים
    סגור
  • 89.
    תקשורת תועמלנית . עוד מנדטים לביבי , פחות רייטינג ל 13. (ל"ת)
    נו שוין 09/2020/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 88.
    טייקון?ריכטר?
    גבי 09/2020/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אחד המדדים בארצנו לטייקון זה כמה הסדרי חוב הם עשו על גב הציבור וכספי הפנסיה שלנו או שהם הביאו כסף ממקורות לא ידועים מרוסיה כשהתפוררה. אחד המאפיינים של הטייקונים שמזהמים את הכלכלה כאן זה שהם בכלל לא גרים כאן. הטייקונים כביכול שהזכיר הנוכל הראשי ביבי עשו כסף מהקמת חברות טכנולוגיות מהטובות בעולם, מהמצליחות בעולם, המעסיקות אלפי מהנדסים, טכנאים, עובדי ייצור, אנשי שיווק, ומקיימים מההצלחה שלהם את הפרזיטים של ש"ס, יהדות התורה, המתנחבלים שמקבלים תקציבים בעדיפות פי 4 מתושבי הפריפריה. השפל אליו הגיע נתניהו מוריד גם אותנו כחברה ומדינה לשפל איום ונורא שילך כבר הביתה יעשה כסף מהמניות שקיבל ויעזוב אותנו
    סגור
  • טען עוד
  • 87.
    אדם
    אבי 09/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היי.בסוף שנות ה60 בהיותך מדריך בבית ספר לטיסה נשארנו 3 מכונאים אחרי שההסעה לחדר אוכל פיספסה אותנו קראתי לי ומסרת לי את המפתח לחיפושית שלך כדי זלא נפספס את ארוחת הצהרים. עברו כבר50 שנה והבן אדם שבך מלווה אותי עד היום.אתה משהוא מיוחד ורק שמחות ובריאות
    סגור
  • 86.
    יגאל מוסינזון 4 פ"ת
    הרץ בן ארצי 09/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחת הכת באות הכי אמיצות ואמינות שקראתי בחודשים קשים אלה. תומך ומחזק אתכם, אנא אל תפרו עד שתבוא הגאולה התנסה הנוכחי.
    סגור
  • 85.
    כותב תוכן המילים האלה: כל הכבוד לך,
    בכבעב 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סוף סוף מישהו פותח את הפה ואומר את מה שהיה צריך לומר מזמן.
    סגור
  • 84.
    קובי ריכטר
    ללא מורא 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היותך קובי ריכטר חבר של פדופיל כברק ומושחת כאולמרט מצביעים על מי שאתה באמת . אתה יכול לברבר עצמך לדעת אבל ידידיך הקרובים מעידים מאיזה חומר קורצת .
    סגור
  • 83.
    ביבי מלך התחמנים
    יצחק לוי 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משתין על ישראל והעתיד שלה מהמקצה. טוב רק בלהבחר. רע בלמשול
    סגור
  • 82.
    בדמוקרטיה מחליפים מנהיג בקלפי .
    יעל נגד סיסרא 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל עד עכשיו ,.כל המופרעים שמתפרעים בבלפור שילכו להצביע ביום הבחירות, וגם אתה צא להצביע במקום להכפיש ולטנף .. כמה אלפי שמאלנים החליטו לעשות מהפכה בביריונות חושבים שכאן זה טורקיה ..רוצים לגנוב את הדמוקרטיה ?
    סגור
  • 81.
    תחרות מי מחזיק את המדינה?
    אהוד שרביט 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מכניס למדינה הכי הרבה? סקר בין תומכי הימין לתומכי השמאל יראה משהו מעניין. אין שמאל בישראל - הוא נמחק ולכן הימין הוא הממן. טייקוני הימין והשאר. כאמור אין שמאל....
    סגור
  • 80.
    של נעליך מעל רגליך צבוע מתייפיף מזוהם
    אורית 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קראתי בתדהמה את דבריך הבוטיםדרק מאמתים את דבריו של נתניהו- אתה ושאר עמיתיך הטייקונים מנסים להחליף שלטון בדרכים דיקטטוריות
    סגור
  • 79.
    תציל את ערוץ 13 שהציל את כתבי ערוץ 10
    עדי 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מה שאמרת, מילה בסלע! שמנו לב לרוח החדשה שנושבת בערוץ 13, אין לי בעיה עם שרון גל, נטייתו ברורה אבל אין לי בעיה לשמוע עוד דעות מצד שני עריפת הראשים שם מגמתית וברורה. חזק ואמץ
    סגור
  • 78.
    אז עכשיו לא יכלו להגיד שנתניהו מנהל את ערוץ 13
    דוק 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא לא מבין הקונה הפוטנציאלי שהוא מכניס ראש בריא למיטה חולה
    סגור
  • 77.
    דגל 'שק!
    רון קילוח 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אט-אט יושלך ה BB לפח האשפה של ההיסטוריה ובלעדיו יאיר אינו אפילו דחליל...סתם בובה נמתחת עם קפיץ בת- ת...
    סגור
  • 76.
    זה כבר קרה
    כבר לא תמים 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ערוץ 13 נהיה כמו ערוץ 20 BBTV
    סגור
  • 75.
    קובי פיכסר
    דודו 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסריח מן ההתחלה... מדבר על גנבים והוא בא לגנוב ליהודים שעוד נשארו כאן את התודעה היהודית. סמאלן-חמוץ ומסריח!! וזה מעניין את התחת שהוא טייס קרב לשעבר, זה לא צריך לתת לו לגיטימציה לשום דבר!!
    סגור
  • 74.
    הטייקון מקשקש עצמו לדעת, אבל לא מכחיש.
    אז אתה מממן אותה... 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    6 12
    כנראה שבהחלט הוא, וחבריו הטייקונים מממנים את המחאה "הספונטנית" הזאת. דמוקרט קטנטנן ואפס גדול.
    סגור
  • בעיות בהבנת הנקרא
    יפעת 09/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קראת את מה שכתב? או שלא קראת או שאתה לא יודע להבין את מה שאתה קורא.אתמול התחילה שנת הלימודים אם אתה גר במקום שפתחו את בתי הספר .כיתה א פתוחה.
    סגור
  • ציפור
    ציף ציף 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אף אחד לא מממן את ההפגנות בבלפור או בקיסריה. זה הכל העם שרוצה להחזיר את הריבונות אליו כי היא נגזלה על ידי ארגון הפשע של נתניהו
    סגור
  • מה הבעיה
    אוצלוט 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה הבעיה עם מימון ההפגנות? מה יש? אנשים פרטיים, הכסף שלהם ביושר, מה לא בסדר, איזה פשע זה בדיוק?
    סגור
  • 73.
    עריצי התקשורת
    יוגל 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כציד זה אפשרי שאנשים בעלי ממון רוכשים ערוץ שידור המשרת את האגנדה שלהם ואילו לראש המדינה אסור להיות בקשר שמא יחשד כמי שנקבל שוחד תקשורתי.אני דווקא מרוצה שהם קונים את הערוץ שיסב להם חור בכיס .רכישת ערוץ זה סוג של שירותי רווחה לכתבים מצד הבעלים ובעת שהבעלים מגיעים למסקנה שהוציאו די והשינוי שהם מייחלים לו לא קורא הם מוכרים או מפטרים.אז תקנו ותפטרו ואנחנו נהנים מנגד.
    סגור
  • 72.
    תיק המניות שברשותו של נתניהו גנוב.
    ביבי חרפה. 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    7 7
    יש ברשותו של נתניהו מניות שלא נמכרו והן נגנבו מבעליהן. נתניהו מחזיק המניות שאינן שלו ולא נמכרו לא לו ולא לאחרים. איך המניות הגיעו אליו. אל תשכחו שלביבי אופי של בוגדן. הוא בגד בשלוש נשותיו כולל פיגי. הוא החליף שמו בארה"ב. לאן ילך אחרי בלפור? לעבוד בחנות רהיטים. עכשיו ברור למה קשה לו לעזוב את בלפור.
    סגור
  • 71.
    קובי ריכטר
    שמואלאביזוב חולון 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 8
    אני בהלם כיצד אזרח מן השורה . מבחינתי. לדעתו הוא מעידית הארץ . מעז להתבטא בצורה חצופה ומתגרה נגד ראש ממשלה מכהן. וגם אם אינו מכהן. התבטאות המתאימה לפחותי הפחותים. איני מבין כל מה שכתב הוא בבחינת לשון הרע מובהקת. שכן אין אף מילת ביקורת מובהקת על מעשיו של ראש הממשלה. לדעתי בושה וחרפה. וכל סאת מאדם שמתהדר כטייס מצטיין וכבעל מפעלים משגשגים. הזוי. אנו קרובים לחורבן.
    סגור
  • אדם בזוי
    ליכטיג 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    9 5
    ראש ממשלת ישראל מושחת ומואשם בשלושה תיקים חמורים הפוך גוטה ראש הממשלה שידוע כשקרן לא קטן מתבטא כנגד אזרחי המדינה שאינם מסכימים איתו ושולח את בנו האידיוט להגיב בתגובות מאפייה הגיע הזמן שבישראל ישלוט ראש ממשלה נורמאלי .
    סגור
  • 70.
    טייקון שמאלן
    מאיר 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    9 8
    עוד אחד מלא כסף לך לכל הרוחות.
    סגור
  • מה הבעיה עם זה שיש לו כסף? (ל"ת)
    אוצלוט 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נתניהו גם כן מלא כסף, טייקון שלא הרוויח את כספו רק מתנו
    ר.מ. 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נתניהו גם כן מלא כסף, טייקון שלא הרוויח את כספו רק מתנות וגניבות כל הכבוד לקובי ריכטר שמוכן להוציא מכספו הפרטי, שלא כמו נתניהו שלא מוציא אגורה מכספו.
    סגור
  • מרכז
    קובי 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אז היכן כל הטייקונים הימניים מיימן למה הם לא קונים עוד ערוץ כמו ערוץ 20?? יאללה חפשו עץ אחר להשמיץ.. נכון יאיר וחבר הבוטים שלו???
    סגור
  • 69.
    מאוד מקווה שיקנה את 13
    י 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    12 6
    אי אפשר לראות חדשות יותר, כולם מגוייסים במיוחד 13
    סגור
  • נקווה
    ליכטיג 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מקווה שיקנה את ערוץ 13 שהך לערוץ פח
    סגור
  • 68.
    טיפוס שחצן
    קוקו 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    7 4
    לידיעת הסמולן, רק בית משפט קובע מי גנב, החבר שלך אולמרט הוא גנב
    סגור
  • 67.
    דיבור שביבי מתכווץ כששומע
    רות 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    רחב הלב לדעת שעוד לא פסה התקווה, עם אנשים כריכטר
    סגור
  • 66.
    מי הוא זה שטען שגנב לו את הפטנט
    שאלה לריכטר 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מי שטוען שהשלטון גנב שיזכיר לכולם מה אמרו עליו שותפיו. לא ברור אם ריכטר ישר אבל בטוח שהוא יהיר ושחצן עד כדי גועל
    סגור
  • יאיר הטנפן
    ליכטיג 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טפו ביביסט טיפש
    סגור
  • 65.
    ביבי נהנתניהו
    מתי להב 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 6
    ביבי המנהיג המושחת ביותר בתולדות מדינת ישראל.
    סגור
  • 64.
    ירבו שכמותו. יזם אמיתי (ל"ת)
    יוסי 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 63.
    ערוץ 13. (ל"ת)
    אושרית 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 62.
    גוגל
    מאיר אלבסל • 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מדוע אתם מעלימים פוסטים שאני כותב • אני מתנסח יפה • בלי הכפשות, בלי קללות • בסך הכול אתיקה של כתיבה יפה • ובכל זאת העלם תעלימון • מצער הדבר שמשתיקים דעות מנוגדות לגוגל, ולאנשי השמאל הישראלי • מצער הדבר • לא יפה • מערכת גדולה כ גוגל וענקית לא יזיק אים יפרסמו פוסטים לא לרוח מפקדי גוגל • תודה בעדינות •
    סגור
  • 61.
    קובי ריכטר •
    מאיר אלבסל • 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    קובי ריכטר שכח ש נתניהו ראש ממשלה כ 13 שנה • המדינה פרחה וגדלה עד כדי כך שכל טייקוני השמאל העשירו, ושילשו וגדשו חשבונותיהם במלארדי שקלים או דולרים • 13 שנה מנהיג את המדינה רק בזכות אזרחי המדינה העממיים • טיקוני השמאל כפויי טובה וחוצפה מצידם להגיד ראש הממשלה הרס את המדינה • קובי ריכטר מה ? עינך לא ראתה את עוצמת כלכלת ישראל • והכל בזכות השוק הפתוח בישראל • אתה כפוי טובה שישראל נתנה לך כלים להעשיר ולגרוף מליארדי שקלים אני הכותב איש עממי, לא רציונאלי, ומשחר בגרותי אני דיעותי ימניות, בניגוד לך הרצינאלית שלך מודה ומשבח וגאה להיות איש ליכוד במדינת ישראל • בניגוד לך קובי ריכטר אין אני כפוי טובה כמוך • עובדה, עים עושרך אתה קונה נכסים להשקעה ועוד בחוצפתך מיילל אתה מדינת ישראל נהרסת • דרך אגב ראש הממשלה פתח לך אפיק חדש להשקעותיך באמירוית, באבו דאבי וממשיך לילל לא מאפשרים לך לעשות עוד מליארדי שקלים ודולרים • אל תירק מהבאר ששותים ממנה • כפוי טובה קטן שכמוך •
    סגור
  • הוא לא קטן, אתה קטן (ל"ת)
    עדי 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שלום אידיוט
    מוטי 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה לא מכיר את קובי ריכטר, אתה לא יודע שהיה טייס קרב מבריק. אתה אולי יודע וזה מעצבן אותך כי בזכות שכמותו אזרח פשוט אבל מטומטם שכמותך יכול לחיות כאן בבטחה אפילו שנוכל מנהל את מדינתך. קובי ריכטר לא התעשר בזכות שילטונו של הנוכל, קובי הצטיין בכול מה שעשה היה שחיין מצטיין בצעירותו, טייס מצטיין בחיל האוויר תלמיד מצטיין היכן שלמד וראה איזה פלא הוא גם מצטיין כמו גם אישתו בעסקים. אתה אגב תמיד תהיה סתם טמבל נוהה אתה הוא בדיוק העכבר מהמלין. הלוואי שקובי ידאג להחליף את החלילן המזייף.
    סגור
  • 60.
    מלך
    גוליבר 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 5
    שאפו
    סגור
  • מה הקשר ?
    חגית 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דווקא בשביל מה 'כתבת אתה צריך ךסלוט מביבי - שהוא ראש הממשלה המושת ביותר שהחה פה..
    סגור
  • 59.
    הוא מזמר את המוסיקה שהחברים של אוהבים
    בוננזה 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ללא המוסיקה הזו ,פרנסתו בסימן שאלה גדול ,אז ברור שזו המנגינה
    סגור
  • 58.
    סוף סוף תהיה תקשורת ישרה!!!
    אור 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הלוואי הלוואי הלוואי ויקנה סוף לשופרות עחדן היושר יתחיל!
    סגור
  • 57.
    ומגישים כתב אישום נגד ביבי על תקשורת מפרגנת (ל"ת)
    אריק 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 56.
    אם לא ביבי (ל"ת)
    גבי יעקב 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 55.
    השמאל איבד את זה
    מולי ברגר 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איטלקטואלים בשמאל איבדו את הקשר למציאות להיגיון הבריא. הם הביאו ערכים כמו ציונות ולאומנות שעליהם גדלו בישראל בילדותם בסיפור של שנאה קנאה ונקמה. נקמה על מה? על כך שהתברר שרעיון הסוציאליזם והקולקטיביזם שלהם הוביל אותם לאנטי ישראל. אין להם יכולת לחיות עם היגיון כל כך עקום שלא נשען על שום בסיס הומני או מציאותי אז כל מה שנשאר להם זה לצעוק רק לא ביבי.
    סגור
  • 54.
    ריכטר וחבר מיריעב עשו את הונם בזכות הכלכלה החופשית
    יואב 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שהנהיג נתניהו ומתכנסים מדי יום בסביון וממרומי המגדלים כדי לנסות להפיל אותו עם החבר של הפדופיל המורשע אפשטיין. איזו עזות מצח וחוצפה לקחת שילטון בכוחרק כדי לחטוף עוד קונצסיות א פ ס י ם
    סגור
  • 53.
    צבוע
    בו 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איש נלעג ונלוז בזמן שעשית למען עצמך וביתך ביבי שלא בחרתי בו עשה למען עם ישראל והמדינה ומה שביבי עשה כל חייו בצבא בארהב ייצג אותנו ראש ממשלה ושאר תפקידים אתה וחברייך לא מגיעים לאגודל לאמה שלו אתה פתיתי שקרן מגעיל איש קטן ומושתן
    סגור
  • 52.
    שמאלן הזוי ואנרכיסט
    כובשי החרמון 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השמאל הוא ניסית הראשי המממן הפגנות ונגד הדמוקרטיה אתם לא מקבלים תוצאות בחירות לא יעזור לכם כלום חסר לכם שיבר לימין והוא יצא לרחובות
    סגור
  • 51.
    ביב המושחת
    דני 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עם שלם בן ערובה בידיי דיקטטור מושחת בזכות מיעוט של עדר שטופי מוח חסריגעת
    סגור
  • 50.
    שינאה
    עמנו 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא יעזור לכם, בכסף לא תיקנו את השילטון, העם יחליט
    סגור
  • 49.
    למה הטייקונים שתורמים לימין הם תמיד בעלי בתי קאזינו?
    אליהו 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אדלסון, ג'יימס פקר (הסתבך בתביעה על זנות וסמים שהיו קשורים לבתי-הקאזינו שלו), וההוא, הרופא מפלורידה שהתעשר מבתי-קאזינו והחזיק את ישיבת אורות ושאר הימין הלאומני?
    סגור
  • למה
    יוביובי 09/2020/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולמה בין אלה שתורמים לשמאל יש כאלה שאוהבים קטינות
    סגור
  • 48.
    שלטון הגנבים
    אביהו 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לריכטר ולדומיו .כן ירבו לטובת עתידה של מדינת ישראל .
    סגור
  • 47.
    המושחת מבלפור
    דידי 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כל הכבוד קובי תמשיך להשקיע ואל תפחד מהמושחת מבלפור וחבר מרעיו הערסים.
    סגור
  • 46.
    ריכטר שונא ישראל
    אזרח 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עוד אחד ששונא את ישראל. גועל נפש
    סגור
  • 45.
    שלטון מרודע ומושחת
    דוד 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דיקטטור מושחת ומרושע
    סגור
  • 44.
    הנאשם טובע בביצת השקרים
    אהרון 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ככל שמצבו נואש יותר כן שקריו בוטים ומטופשים יותר. כאדם הטוכע בבור ביוב מצחין וככל שמפרפר יותר כך שוקע יותר.
    סגור
  • 43.
    לנקז את ביצת השחיתות וההסתה בבלפור 1
    אליהו 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בואו לבלפור במוצ'ש או צאו לגשרים ולצמתות. וביערת הרע מקרבך.
    סגור
  • 42.
    ריכטר אנשים כמוך הם נזק למדינה (ל"ת)
    שיר 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 41.
    יצא לו ה"ריכטר"....
    ה"ריכטרים" 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הסייפא של ה"ריכטר" מסכמת הכול - יזם אומנם, מצליח אומנם, אך מסית, מתעתע וקטנוני שכל עיסוקו הוא ביצוע הפיכה שילטונית בישראל ומימונה. ה"ריכטר" לא היה מצליח ליזום ולפרוח אם נתניהו לא היה מייצר תשתית מתקדמת ליזמות וכלכלה צומחת אחרי שנלחם בחבריו ה"אדומים" של ה"ריכטר" שדיכאו במשך עשרות שנים, פיתוח, קידמה ויזמות עם הבירוקרטיה המשומנת שלהם שהעשירה את כיסיהם וכיסי צאצאיהם (המפגינים בבלפור), והזיקו יותר מכולם לרוב מוחלט של אזרחי ישראל !!!
    סגור
  • 40.
    יאללה ביבי עוף לנו מהפרצוף נמאסת (ל"ת)
    רוני 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    14 10
    סגור
  • עוף אתה (ל"ת)
    גנץ לא שווה כלום 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תגובה
    א 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין על ביבי ושימותו כל הקנאים ואנשי שינאת חינם חינם שיצרו בעם תמשיכו להאכל לעט לעט
    סגור
  • 39.
    תגובה לריכטר
    יעקב משה 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    7 7
    כיוון שטרם התקיים משפט אז נתניהו לא הורשע ומי אתה שתפסוק אם הוא אשם או לא? וכל אותם שמממנים הפגנות נגד נצניהו, יש לך כסף תעביר לעסקים שנפגעו מהקורונה. במקום הפגנות בעלי עסקים שנפגעו מהקורונה ההפגנות הפכו פוליטיות נגד נתניהו . השמאל הוא האחרון בשמירת הדמוקרטיה ובקבלת תוצאות הבחירות. השמאל הפך למיעוט קטן ולא דמוקרטי בעליל
    סגור
  • ברחל בתך הקטנה צריך להסביר לך....
    נאוה 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נתניהו הוא זה שפסק כנגד עצמו בכך שהודה בכך שביצע את העברות.. זאת אחת האינדיקציות לכך שנתניהו עבריין...שעבר על החוק . זאת מבלי להיכנס לעוד אי אלו הסברים שאולי לא תבין.. אז מדוע אתה מתבלבל משה יעקב או ההיפך.. יעקב משה.. יש עובדות!
    סגור
  • שלטון הגנבים
    אביהו 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד דביל.מי אתה שתייעץ לאנשים כאלה ואחרים מה לעשות בכספם.
    סגור
  • 38.
    ללן בלווטניק יש אינטרס במפעל נשר...
    נאוה 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    7 3
    קובי ריכטר, הלוואי שהעיסקה הזאת תיצלח.. צריך לשחרר את המדינה מהדיקטטור, ולשחרר את ערוץ 13מהידיים של אמסלם "ממלא הפקודות"... הקריינים והכתבים נראים על המרקע כאילו קפאם השד, כאילו מישהו שם בפיהם את המילים אנחנו הופכים לפיונגיאנג.. לן בלווטניק רואה רק את טובתו, הוא מצפה לפריבילגיות מהמשטר במפעל נשר.. בתמורה ל"סיקור אוהד"...נתניהו משחית מדינה שלמה !
    סגור
  • 37.
    מדם ליבו
    יוסף 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    8 7
    תגובה מדם ליבו של טייקון שמאלן שכנראה יש לו אינטרס בליבוי ההפגנות הכסף ומה שעשית במו ידיך עדיןן הם כאין וכאםס לעומת האחריות והקושי בתפקיד של ראש ממשלה שאגב צריך ליצור תשתיות שאנשים כמוך יתעשרו אז בבקשה קצת פרופורציות דע את מקומך
    סגור
  • לנקז את ביצת השחיתות וההסתה בבלפור 1
    אליהו 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ראש ממשלה ששקוע עד צווארו בחקירות פליליות, אינו יכול לתפקד. מה עם אדלסון, טייקון ההימורים (ובתי הזונות והסמים שצמודים אליהם, תמיד, שאל את ג'יימס פקר, עוד טייקון חבר של ביבי שהסתבך עם הנ''ל), שכבר מימן לביבוש סמרטוטון חינמון ביותר ממיליארד₪?
    סגור
  • 36.
    שטפו לו את הראש טוב טוב (ל"ת)
    חלי 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 35.
    הון ופולטיקה
    מאיר 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    8 10
    אדון ריכטר אל תשכח שאותו ראש ממשלה שאתה וחברך קוראים לו מושחת פתח לכם מדינות שרק בחלומות שלכם ההייתם יכולים לעשות איתם מסחר אז הוא המושחת וכל דבר שאתם עושים ואתם חושבים שזה בא לכם בקלות בלי ממשלת ישראל עובדה שאתה ושכמוך מחוברים לפוליטקאים כגון המורשע אולמרט והפדופיל ברק
    סגור
  • 34.
    מילים
    מירה 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחלה תגובה למי שרק מתהדר לפעמים בנוצות לא לו.מעצמה.כן ממש עם כל הלכלוך שמשאיר הישראלי המצוי כמו בהודו
    סגור
  • 33.
    אבל תכלס לא הכחיש שהוא מממן את ההפגנות (ל"ת)
    קורא בין השורות 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • שלטון הגנבים
    אביהו 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומה לא בסדר בזה.לתרום למען פעילות מקודשת, כמו, הצלתה של מדינת ישראל?
    סגור
  • 32.
    אני מסכימה (ל"ת)
    רפאלטובה 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 31.
    צדק צדק תרדוף
    אמיתית 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סוף סוף מישהו אמיץ , אומר את האמת לדיקטטור בפנים . כל הכבוד .
    סגור
  • 30.
    מצווה
    אלימלך זורקין 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל מי שיש באפשרותו לתרום מי במימון ומי בהפגנות ומי בכתיבה לטובת גרושו של החשוד מבלפור בשלושה כתבי אשום מרמה שוחד והפרת אמונים ובנוסף מתחילים להתרקם חשדות נוספים בענייני צוללות בינוני מניות ומי יודע מה עוד
    סגור
  • 29.
    מצווה (ל"ת)
    אלימלך זורקין 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 28.
    נתניהו הרס כל חלקה טובה במדינה
    א 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    8 5
    וממשיך בפיצול ושיסוע ממה שנותר מעם ישראל.עד מתי רשעים יעלוזו!
    סגור
  • 27.
    קובי ערוץ 13
    Ziko 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    צריך לבדוק מאין הכסף למעמון קנית הערוץ 13 הצהרת הון ובדיקה מקיפה על מקור הכסף .מה נפלת עלינו אנו נחרים את הערוץ יהיה לך רייטינג נמוך וכך תסגר אנו הימין הרוב במגינה אל תצא על ביבי כי תסגר
    סגור
  • ריכטר
    אריה חזן 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם תרכוש את ערוץ 13 ותשחזר את ההצלחה של " ישראל דמוקרטית" סתיו שפיר אהוד ברק וכל החרא הזה אנחנו רגועים חתיכת אפס מתנשא !! תתעסק במה שאתה טוב בו , ואל תלך אחרי ברק הברחן שמסתתר תחת החמצוואר.
    סגור
  • 26.
    לא יצליח לכם
    ביבסט 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ביבי צודק בכל מילה
    סגור
  • 25.
    נכון
    יפעת 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קובי,אתה צודק מאוד.שלטון נתניהו הרס את המדינה וטחן את האזרח האובד,העובד והמפרנס.נתניהו שואף בכל דרך,אם זה הצרכים ואם זה בעבריינות לשנות את שיטת השלטון מדמוקרטיה לפטריאכלי.הוא המלך,היא הלכה וכמובן הנסיך הסולן וכל היתר עבדים נרתעים של בית המלכות.השחצנות,היהירות ,השקרים האגו המפוח ועוד ועוד ,כל אלה סופם להביא אסון לחורבן על המדינה והאזרחים מכתשים חדר ובקושי מצליחים להתפרנס מעבודה רבת שעות בסכום של עבדים בעולם רביעי. אתה קובי אדם אמיץ ,ישר שאומר את הדברים דוגרי מדם ליבו,בכאב ובדאגה גדולה לעתיד העם והמדינה.כל עוד הדיקטטור השקרן הזה יושב על הכסא אנחנו צריכים להיות מודאגים.אבל לא לומר "זה המצב,אין מה לעשות".יש מה לעשות והכל הכל תלוי רק בנו האזרחים.בידנו לשנות ובידנו להחריב.אם לא נתעורר נמצא עצמנו באפשרות השניה,אנחנו בדקה התשעים.
    סגור
  • 24.
    כל הכבוד
    רון 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הלוואי וירכוש את הערוץ מהמפיונר ויחזיר את כל אלה שפוטרו בגלל שהאמת הייתה בפיהם
    סגור
  • 23.
    קובי! אנו חייבים לך המון תודה
    אריה 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    8 4
    הנאשם המושחת יוצא נגד מלח הארץ,יוצא נגד מי שבזכותם ישן כסף לאוכלי החינם,כולל הפרזיטים הצעירים שלא עושים כלום, נוסעים ברכב של המדינה,עם אבטחה על חשבוננו,שכל היום עוסקים בלהוציא צואה מהפה המסריח שלהם
    סגור
  • 22.
    סיום הסידרה מאנייכ ממש כמו הממשלה
    זכות התגובה 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ראשית יש לשבח את משחקו הנהדר המושקע והמשכנע של שלום אסייג - שומר הסף. סיום העונה הראשונה (הוא מוכרח להביא עונה שניה שאולי תגרום למהפך) מלמד על תפקוד המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה המחפים על עבירות שוחד, גניבה ורצח בדיוק כמו שהממשלה ומצדדיה מחפים על עבירות כביכול שביצע ראש הממשלה בענין מתנות, צוללות, מיתווה הגז, שוחד ועוד . אנו בדרך להיות סיצילה !!!
    סגור
  • 21.
    טייקונים
    איצעק 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 9
    טייקון שלא תורם כלום לציבור אפס נאדה
    סגור
  • 20.
    קובי ריכטר
    פושקין 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 7
    קובי ריכטר,חבר שלו פטרושקה ודומים לו כולל פסנתרן הגדול אהוד ברק יכולים להיות עם אידאולוגיה או שינא שלהם,אבל למה הם צריכים לשלם עבור שוק תאטרון ברחוב בלפור ושכל התאטרון הנ"ל מכוון נגד עם כי הוא הרוב שמחליט בקלפי.אולי מספיק לשלם לפי תאנוג האישי שלכם.
    סגור
  • 19.
    יצא המרצע
    רותי דה יוהנס 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כנראה שהוא לא כל יכול שמחה על כל דרך שתחזיר לנו את האמון. תודה לקובי ריכטר שמציף את העובדות לשכמוני שצמאה לכל מידע המחזק את תפיסת העולם שלי. האם זאת זירת התמודדות או שהגיעה השעה למהפך ויש מי שיוביל אותו.
    סגור
  • 18.
    מאחל לו לרכוש את ערוץ 13
    קןקו 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שיפסיד קצת
    סגור
  • 17.
    צודק
    א.א 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חזק ואמץ
    סגור
  • 16.
    קובי ריכטר עושק .
    יוסי 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    קובי ריכטר יצרן סטנדים לצינתורי לב עושק את האומללים במחירי עושק של סטנדים . קומוניסט שחי בעושר מופלג על חשבון האומללים .
    סגור
  • 15.
    עדות של מפגין ולא ממומן (ל"ת)
    אריה קייט 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 14.
    קובי הנוכל...
    אני 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    השפה שלך מגעילה ומבישה יצור חי
    סגור
  • 13.
    ריכטר
    משה שמר 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    קובי ריכטר חבר של אולמרט, ואהוד ברק ??? אמור לי מי חברך, ואומר לך מי אתה, השמאל מהלל את אולמרט גדול הגנבים במדינת ישראל, ראש ממשלה, שמקבל מעטפות עם מזומנים, ומהללים אותו , העיקר להתנגח בנתניהו, אוי לאותה בושה.
    סגור
  • 12.
    אפילו לראש ממשלה עומדת חזקת החפות
    טל 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חבל שקובי ריכטר מייחס לנתניהו שחיתות כאשר שום בית משפט עדיין לא יחס לנתניהו שחיתות - ונקווה שפסק הדין יזכה את נתניהו מכל אשמה וצדקתו תצא לאור. חבל שקובי ריכטר רודף את נתניהו בפשקוויל חסר מעצורים במטרה להחליף את שלטון הימין לשמאל הפנאטי
    סגור
  • בדמוקרטיה
    כיתה א 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    די במה שפורסם ובעובדות שנתניהו מודה בהן בכדי לקבוע שהאיש מושחת מהמסד ועד לטפחות וצריך היה לפנות כיסאו מזמן! לא קשור לפלילי לא פלילי (הגם שאני משוכנע שגם בצד הפלילי הוא יורשע) מבחינה ציבורית כבר הוכחה השחיתות מעל ומעבר!
    סגור
  • 11.
    מנהיג הזוי
    ישראלית 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    4 3
    נראה אותכם לא משתתפים בהצגה שלו עם השלום השקרי שלו שלפני 25 החילו הקדרים הללו ונחשו מי היה אז ראש ממשלה ברור ראש ממשלה שהפושע מבלפור הסית נגדו וגרם להרצחו
    סגור
  • 10.
    לביבי אלפי שפוטים בפייס בוק
    זכות התגובה 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    משבחים ומהללים את ביבי ושרה כאילו אלוהים עובד אצלם. אף אחד לא מתמודד עם העובדות הכואבות .
    סגור
  • 9.
    טמטום
    מוטי 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    השתן עלה לראש של קובי ריכטר שחושב שבעל המאה הוא גם בעל הדעה,מסוכן לתת לאחד כזה להיות בעל רשת תקשורת שתהיה חד צדדית כמו דעותיו שבילתי רציונליות
    סגור
  • 8.
    לא צופה ב13 בחיים!!!!!!!
    כולנו נגד ערוץ 13 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ביי ביי את הכסף לא תיקח איתך לקבר עזוב את ראש הממשלה שלנו שאנחנו רוב העם בחר בו להמשיך לעשות עבודתו נאמנה
    סגור
  • 7.
    לצערי, אמת לאמיתה
    אלי 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עצוב שזה ראש ממשלה שלנו. מושחת מן היסוד
    סגור
  • 6.
    דברי אפס של מאפיונר
    אני 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מדינה מושחתת כהגדרת השמאל והאדון רכט, אזי כל פורעי השמאל ברחוב בלפור היו בכלא וגם הרכט הסה היה נזרק לכלא עד שיסביר את דברי האפס שלו כנגד ראש ממשלה מכהן בישראל. עובדה שהם בחוץ.
    סגור
  • 5.
    ריכטר מקורב למושחתים הגדולים אולמרט וברק
    מוישה 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    פשוט מעדיף מושחתים שמאלנים.
    סגור
  • 4.
    גאווה ישראלית
    יוסי 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קובי אתה וחבריך הם סמל ומופת למדינת ישראל ותקווה למדינה שכיף לחיות בה ולא רק למות למענה .אל תפחד מהנוכל מבלפור הוא לא שווה קצות נעליך .
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד קובי
    אורלי 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כל מילה בסלע!
    סגור
  • 2.
    ביבי
    משה 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בכל פעם שמופיע לשידור.מתחיל אני ואני ואני הורדתי את המסים והעלתי את מחיר המים והחשמל אני ואני ואף אחד לא אני ואני
    סגור
  • 1.
    קובי - עברת את הגבול (ל"ת)
    מאיר 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    25 49
    סגור
  • מה הגבול
    עברון 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חבר, מי שעבר את הגבול, ובמרחק רב, נוא זה שאתה מנסה להצדיק אותו. סופו של הדיקטטור קרוב. תפנים
    סגור
  • בהחלט לא עבר כל גבול!! (ל"ת)
    א 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • מי שעבר כבר את כל הגבולות
    אניהיא 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דבר את כל המוסכמות,דרך את כל הגשרים ופרץ את הגבול,ובחוסר טעם או טקט,שאין כדוגמתם,הוא ביבי.שמאתמול הפך להיות גם בי ביבי באובב!
    סגור
  • תגובה עניינית של ריכטר
    רן 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שום גבול לא נחצה
    סגור
  • קובי לא נאשם
    מו דג 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    39 11
    וגם הוא יודע שבקורס טיס או כנף או גף או חברת הייטק נאשם עם 3 כתבי אישום לא היה נשאר דקה בתפקידו
    סגור
  • קובי מקורב לברק ואולמרט.פשוט מעדיף מושחתים גדולים שמאלנ
    מוישה 08/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה הסיפור
    סגור
  • המושחת הגדול במדינה הוא ביבי! (ל"ת)
    איפה אתה חי? 09/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור