תקשורת ומדיה

מהמרים על ג'ורדן: מניית דראפט קינגס זינקה ב-6%

אגדת הכדורסל ישקיע במניות חברת הימורי הספורט וישמש יועץ. הבחירה בג'ורדן מעוררת תהיות כיוון שסבל בעבר מבעיית הימורים. החברה הגדילה ערכה מ-700 מיליון ל-13.1 מיליארד בחצי שנה האחרונה
אנגלינה יוסים | 
מייקל ג'ורדן (צילום מסך מתוך הסדרה "הריקוד" האחרון")
אגדת הכדורסל מייקל ג'ורדן ישקיע בפלטפורמת הימורי ספורט וישמש דירקטור ויועץ מיוחד לדירקטוריון של חברת דראפט קינגס, כך מסרה היום (רביעי) חברת ההימורים. מאז ההודעה על כניסתו של ג'ורדן כבעל מניות לחברה עלה שווי מנייתה ביותר מ-6%. במהלך יום המסחר בנאסד"ק המנייה זינקה ובשיאה הגיעה ל-12%. שווי החברה זינק מ-700 מיליון דולר במועד הנפקתה באפריל האחרון, ל-13.1 מיליארד דולר.
העסקה בין ג'ורדן לחברה כוללת רכישת מניות מהחברה, ומתן "הכוונה וייעוץ אסטרטגי", נמסר בהודעת החברה. דראפט קינגס שממוקמת בבוסטון לא פרסמה פרטים על כמות המניות שמחזיק ג'ורדן בחברה. בהודעת החברה נמסר כי שחקן העבר יתרום בתחום "יוזמות, אסטרטגיה ופיתוח מוצרים".
ג'ורדן זכה בשישה פרסי MVP ובשש אליפויות במהלך קריירת המשחק שלו. הוא הפך לפרזנטור מוביל בארצות הברית ובעברו קמפיינים לנייק, חברת הקפוצ'ונים והטרנינגים של הנס, משקאות הספורט גייטורייד. שחקן העבר ממשיך להרוויח עשרות מיליארדי דולרים מפרסומות מעל 20 שנים לאחר שקריירת המשחק שלו הסתיימה.
מניותיה של דראפט קינגס גדלו פי משלוש מאז שהחברה הושקה בתחילת השנה. היא זכתה להצלחה מסחררת לפני שהמגפה עצרה את מרבית משחקי הספורט וכתוצאה מכך גם את ההימורים. בחודש מאי דיווחה על הפסד של 68.9 מיליון דולר ברבעון הראשון. באותה נשימה, חברת הימורי הספורט הודיעה כי לא צופה שהתפרצות וירוס הקורונה תשפיע על תוצאותיה הכספיות בשנת 2021 או תשנה את התוכניות שלה לטווח הארוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה