תקשורת ומדיה

ביקורת נגד הממונה על התחרות: "בלווטניק קיבל 'מתנה' ממיכל הלפרין"

לאחר ההודעה של רשות התחרות כי תבטל את ההכרזה על "נשר" של המיליארדר האמריקני-יהודי כמונופול, מגיעה הביקורת. "ההחלטה שווה לחברה של בלווטניק הרבה מאוד כסף. מי שמינה את הלפרין זה נתניהו"

יואב איילון |  2
מיכל הלפרין, לן בלווטניק (צילום ויקיפדיה, דוברות ערוץ עשר לשעבר)
ביקורת מופנית לעבר הממונה על התחרות, עורכת הדין מיכל הלפרין, לאחר ההודעה של רשות התחרות לבטל את ההכרזה על יצרנית המלט "נשר" כמונופול. לפי הודעת רשות התחרות, לאחר שנים שבהן נשלט השוק בידי מונופול "נשר", התחרות בענף נותנת אותותיה וניתן להסיר את ההכרזה, זאת לאחר שנתח השוק של נשר ירד ל-50%. 
איש התקשורת יוסי לוי צייץ בטוויטר: "בעל השליטה בחברה הוא לן בלווטניק, שלגמרי במקרה הוא בעל השליטה בערוץ 13. כמובן שאין שום קשר בין מה שקורה בערוץ לבין ההחלטה הזו. אגב מי שמינה את הלפרין זה אחד בשם נתניהו".
האקטיביסט אורי ברייטמן כתב: "לידיעת צופי ערוץ 13: הבעלים של הערוץ, הטייקון הזר לן בלווטניק, קיבל 'מתנה' מרשות התחרות בראשותה של מיכל הלפרין - חברת המלט שלו 'נשר' כבר לא מונופול. נכון שזה אחלה של ממתק רגולטורי? ציניקן היה אומר שמשתלם להתחנף לשלטון. סיקור חיובי תמורת הטבות, עולה חשש".
לפני כחודשיים, מייסד דה מרקר גיא רולניק תקף את הלפרין אף הוא, כשכתב: "ראש רשות התחרות לא נוגעת בטייקונים וחברות ענק. היא מתמקדת במעטפות, מרצפות ולחם. אחרי המחאה החברתית רשות התחרות קיבלה תקציבים, סמכויות ורוח גבית היסטורית - אבל הלפרין בעיקר רוצה לחזור הביתה בשלום. התחרות תחכה".
כזכור, לפני כחודשיים וחצי חסם שר האוצר ישראל כץ מהלך להעלות את היטלי היבוא על המלט, אותו הוביל שר הכלכלה עמיר פרץ. להחלטה זו השפעה גדולה על התעשייה המקומית ובראשה חברת "נשר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה כל כך בולט הקומבינה שעשו שם
    שי 09/2020/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העיף את שליין, ברק רביד ושאר העובדים שמפריעים לשופר
    סגור
  • 1.
    תמיד מגלים מי מניע את המריונטות...
    נאוה 09/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זאת פרשת שוחד קלאסית שמכונה בפי נתניהו "סיקור אוהד"... הסתרה היא מוחלטת אך זה קל כשיודעים מה האינטרס של לן בלווטניק במפעל נשר ויודעים שיש לו קירבה לנתניהו, עוד יודעים שנתניהו דחף אותו לרכוש את ערוץ 13 וכן ידוע גם את שנתניהו מינה את עו"ד מיכל הלפרין לממונה על התחרות. זאת אותה המשוואה עם אותה תוצאה. שוחד. חברים, יושב כאן בראש המדינה עבריין סידרתי כבד ובינלאומי ! תפנימו את העובדה, ראש ממשלת ישראל הוא עבריין כבד, וצריך לתת את הדין !
    סגור