תקשורת ומדיה

אלפים מחו נגד נתניהו בבלפור; עימותים בין המפגינים למשטרה - 12 נעצרו

הפגנות התקיימו מול מעון ראש הממשלה בירושלים, באזור ביתו הפרטי בקיסריה  ובכ-300 גשרים וצמתים ברחבי הארץ. מפגינים פרצו מחסומים משטרתיים, שני שוטרים נפצעו

אנגלינה יוסים |  2
הפגנה בבלפור (צילום אילן שניג)
זה השבוע ה-11 ברציפות - אלפי בני אדם הפגינו אמש נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ונגד השחיתות השלטונית מול המעון בבלפור. במהלך המחאות בירושלים 12 מפגינים נעצרו ושני שוטרים נפצעו.
בתחילת הערב, מאות מפגינים צעדו מגשר המיתרים ועד המעון בבלפור, בדרכם עקפו שני מחסומים משטרתיים ומהומה פרצה בין המפגינים לשוטרים. "המפגינים לא נשמעים להוראות כוחות המשטרה, וחלקם מתעמתים עם השוטרים", כך נמסר מהמשטרה. 
כאלף מפגינים התאספו מול ביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה, וביותר מ-300 גשרים וצמתים ברחבי הארץ. כמה מאות מפגינים הגיעו אל צומת בנימינה, אליהם הצטרף יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד. יו"ר האופוזיציה פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה מההפגנה וכתב כי "גם בשיא החום, יצאנו היום באלפינו לגשרים להגיד: מנותקים נמאסתם. נתניהו נכשל בטיפול בקורונה, נכשל בטיפול בכלכלה, הורס את הדמוקרטיה הישראלית. לא ניתן לו לעשות את זה. נמשיך למחות עד שהממשלה הרעה הזו תלך הביתה".
 
המשטרה עיכבה את המאייר זאב אנגלמאיר, המתחפש לדמות המזוהה עימו, שושקה. המשטרה מסרה שעיכבה לחקירה "אדם שהגיע למתחם המחאה כשהוא לבוש בדמות אישה עירומה, ובאופן שעלול להוות הטרדה מינית כלפי הציבור". יו"ר מרץ ניצן הורוביץ כתב על המעצר בטוויטר שלו: "עצרו את שושקה (זאב אנגלמאיר) בגלל התחפושת שלה.  משטרת ירושלים ירדה מהפסים".
 -נאסר על המפגינים שימוש בצופרי אוויר, תופים, כלי הקשה ואמצעי הרעשה אחרים שאינם אמצעי כריזה והגברה כגון רמקול או מגפון, החל מהשעה 21:30. השימוש גם באמצעי ההגבר נאסר לאחר השעה 23:00.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יהיר
    האמיתי 09/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר לפיד הטמבל חושב שחצי מנדט יכול להשפיע על משהו או מישהו אף אחד בתישקורת לא מדבר על זה שההפגנות לא מתרוממות כל שבוע גג עשרת אלפים באים לפיד לפני שרואים חצי מליון אנשים אל תדבר על החלפת השלטון אתה צריך לדאוג לתחת שלך עכשיו שעופר שלח לא יזיז לך את הגבינה
    סגור
  • 1.
    בזויים
    גדי גדות 09/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבזים את עצמם את המדינה ואת והדמוקרטיה..... לתקשורת ולשמאל יש כוח אם זה היה ראש ממשלה בני בריתם סביר להניח שהמשטרה הייתה מטפלת בהם קרוגן והתקשורת הייתה מפרסמת בצורה מינורית את הביזיון הזה
    סגור