תקשורת ומדיה

"הנכים הופכים לפנתרים": חסמו את ביתו של שר האוצר

עשרות פעילי מאבק הנכים הגיעו לביתו של ישראל כץ שבכפר אחים, שנזקק לכוחות יס"מ אשר הגיעו לחלץ אותו מביתו. אייל כהן מוביל קבוצת הנכים: "כל עוד לא יקבלו מה שהובטח, הם יגיעו להפגין בכל זמן נתון"

ניר קומם |  5
הפגנת מאבק הנכים מול ביתו של ישראל כץ (צילום הנכים הופכים לפנתרים)
פעילי קבוצת "הנכים הופכים לפנתרים" הגיעו אמש (שבת) לביתו של שר האוצר ישראל כ"ץ במושב כפר אחים שליד אשדוד, במחאה על תנאיהם. נוסף על כוחות השיטור שליוו את ההפגנה, הזרימה משטרת ישראל כוחות נוספים, כולל כוחות יס"מ, לביתו של שר האוצר בכדי לחלץ אותו מביתו.
"כל עוד הנכים במדינת ישראל לא יקבלו את מה שהובטח להם ומה שנכתב בחוק למען העלאת קצבאות הנכים, יגיעו הנכים להפגין מול ביתו בכל זמן נתון", אמר אמש אייל כהן, מוביל קבוצת 'הנכים הופכים לפנתרים'. "הנכים יקבלו את מה שהובטח וחוקק בכנסת ישראל".
דובר מחאת הנכים והקשישים, נאור לביא, מסר לאתר ice בחמישי האחרון כי לפני מספר שבועות הובהר באופן נחרץ וחד משמעי שבתקציב המדינה הקרוב תהיה התייחסות מפורשת לסוגיית הקצבאות - ואלו יועלו מסכום של 3,200 שקל לסכום של 3,700 שקל. "כאשר אישור התקציב ירד מסדר היום לפחות עד חודש נובמבר, אנחנו כבר מבינים ששוב אנחנו לא נספרים. שוב התברר שהמצב הקשה שלנו לא ממש מעניין את מקבלי ההחלטות".
"קצבאות הנכים נבלעו במאבקים הפוליטיים, ובזמן שהממשלה הרוויחה לעצמה עד קצת שקט, אנחנו נמשיך לשלם את המחיר", הוסיף לביא. "ציבור ענק הכולל כ-250 אלף נכים וכ-1.2 מיליון קשישים כבר לא יכול יותר לשתוק. גל חדש של מחאה כבר נמצא מעבר לפינה, והוא יהיה חריף ובוטא. את התסכול, הייאוש, המרירות, ובעיקר האכזבה ממי שאמורים לדאוג לאזרחים ולספק מענה לאוכלוסייה במצוקה כבר אי אפשר לשמור בבטן. המוני נכים הולכים לשטוף את הרחובות, אותנו לא יעלימו. מי שחשב שמאבק הנכים ירד מסדר היום, טעה ובגדול".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הנכים עבדים עלעם
    אברהם שגיא ץ 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצבת נכות למ לא מקבלים 17 לחדש יש חג
    סגור
  • 3.
    יפה (ל"ת)
    ליאה 09/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ניצול מחפיר
    אודי 09/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם שר האוצר החדש מתכוון להכזיב את הנכים שהוא וכל המעורבים במחדל הזה לאורך השנים יהיו נכים קשים בעצמם. לחצי מליון בריאים שיכולים לעבוד נותנים מיליארדים בשביל שיחממו ספסל חצי יום במקום לעבוד, כל זה ממיסים של מי שכן עובד.
    סגור
  • 1.
    90% מהנכים הם מתחזים,
    שלח את לפיד 09/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סתם בטלנים שלא רוצים לעבוד, אבי נכה צהל קטוע רגל ועובד על מונית 10 שעות ביום, לדעתו כול אדם צריך למצוא עבודה מתאימה ליכולתו.
    סגור
  • אין סיבה שגם אותם "פנתרים" לא ייצאו לעבודה
    שייקה 09/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי שיכול ללכת להפגין יכול גם להיות קופאי בסופר או נציג שירות לקוחות אבל למדינה יש נטייה לעודד בטלנות.
    סגור