תקשורת ומדיה

לאחר פגישת נתניהו עם ליצמן ודרעי: האם יבוטל הסגר בערים האדומות?

הח"כים החרדים מתנגדים לסגר ביישובים החרדים והערביים ברובם. נתניהו צפוי להציע סגר לילי ב-40 ערים אדומות מידי ערב מ-19:00

אנגלינה יוסים | 
יעקב ליצמן, בנימין נתניהו (צילום יוטיוב/IsraeliPM)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) עם שר הפנים אריה דרעי, שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן והח"כים החרדים בנושא הסגר הצפוי על 10 ערים אדומות שצפויות להיכנס מחר לסגר. הערים והיישובים ברובם חרדים וערבים, השרים התנגדו לסגר, ונראה כי תבוטל ההחלטה עליו. נתניהו צפוי להציע בישיבת הממשלה סגר לילי ב-40 ערים אדומות מידי ערב מ-19:00. 
נציגי משרד הבריאות נפגשו מוקדם יותר היום עם ראשי הערים והיישובים שצפויים להיכנס מחר לסגר על פי החלטת קבינט הקורונה לשבעה ימים. הפגישות התקיימו בהתאם לחוק הקורונה, לפיו יש ליידע את ראשי הערים ולהתייעץ עימם טרם ההחלטה על סגר. החלטה סופית על הסגר תתקבל בישיבת הממשלה בהמשך היום.
הערים האדומות עליהן יוטל סגר: אום אל-פחם; אלעד; ביתר עלית; בני ברק; טירה; כפר קאסם; עמנואל. בנוסף ייסגרו שכונות בבית שמש: רמת בית שמש א' ורמת בית שמש ג'; במזרח ירושלים: עיסאוויה, א-טור, א-שייח, באב א-זהרה, שייח ג'ראח וואדי אל ג'וז ושכונות 7,8 בלקיה.
קבינט הקורונה הודיע בחמישי כי החל ממחר, יום שני, ה-7 בספטמבר יוטל סגר על 10 ערים "אדומות", בהן רמת התחלואה גבוהה. בתחילה הוחלט על 30 ערים, אך הרשימה צומצמה. ביישובים אלו תהיה מגבלת תנועה של 500 מטרים מהבית, ורק לצרכים חיוניים כמו קניית מזון. העסקים והחנויות ייסגרו, חוץ מבתי עסק המוכרים מזון ותרופות. עוד הוחלט בישיבת קבינט הקורונה כי מערכת החינוך בערים האדומות תישאר סגורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה