תקשורת ומדיה

אילת, אשדוד ואשקלון ברשימה: עוצר לילי יוטל על 40 ערים אדומות

הלחץ מצד הח"כים החרדים גרם לנתניהו לשנות את ההחלטה על סגר מלא ב-10 ערים אדומות. במקום זאת, יוטל סגר בעשרות ערים בין השעות 19:00 עד 05:00 וסגירת מערכת החינוך
אנגלינה יוסים |  5
בנימין נתניהו (צילום פייסבוק/בנימין נתניהו)
הלחץ מצד הח"כים החרדים לבטל את ההחלטה על סגר ב-10 ערים אדומות עבד. ההחלטה הייתה אמורה לעלות לאישור בישיבת הממשלה אמש, אך ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה אותה. ובמקום זאת נפגש עם שר הפנים אריה דרעי, ועם שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן. בעקבות איום הח"כים החרדים, שינה נתניהו את ההחלטה להעלות לאישור הממשלה סגר במספר מצומצם של ערים ויישובים.
בישיבת הממשלה הוחלט אמש (ראשון) על הטלת עוצר לילי בשעות 19:00 עד 5:00 וסגירת מערכת החינוך ב-40 ערים אדומות. בין הערים האדומות: אילת, אשדוד, אשקלון וכוכב יאיר. על פי התוכנית המסתמנת, תיאסר היציאה מהבית וכל פעילות מסחרית. בתוך כך, נתניהו התחייב בפני השר דרעי והשר ליצמן כי במידה ויוטל סגר כללי בחגים, ניתן יהיה לקיים תפילות בהתאם למתווה.
בתוך כך, בכירים בממשלה ממשיכים להתבטא נגד החלטות פרויקטור הקורנה, פרופ' גמזו. שר הפנים, אריה דרעי, האשים בראיון למהדורת חדשות 12 את גמזו בכך שהמכתב ששלח לנשיא אוקראינה "עורר אנטישמיות". דרעי הסכים כי ההדבקה גבוה אך הסתייג מדרכיו של פרופ' גמזו: "הגענו למצב בלתי נמנע. כל ההחלטות שמתקבלות עכשיו, פלסטרים, לא תרופה אמיתית".
הח"כים החרדים התנגדו לסגר כיוון שמדובר בערים בהן מתגוררת אוכלוסייה חרדית וערבית. הערים האדומות עליהן יוטל סגר: אום אל-פחם; אלעד; ביתר עלית; בני ברק; טירה; כפר קאסם; עמנואל. בנוסף ייסגרו שכונות בבית שמש: רמת בית שמש א' ורמת בית שמש ג'; במזרח ירושלים: עיסאוויה, א-טור, א-שייח, באב א-זהרה, שייח ג'ראח וואדי אל ג'וז ושכונות 7,8 בלקיה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ביבי תתפטר
    אנונימי 09/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה העוצר העלוב הזה יעזור? שלא יהיו לך הפגנות מתחת לבית?? ביבי תתפטר ????
    סגור
  • 4.
    לסגור ולזרוק את המפתח לים (ל"ת)
    אדומים 09/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    נתניהו
    חיים. 09/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי לא מאמין לך אתה יותר גרוע מיום ליוםהייתי ליכוד היום לא איכפת לי להצביע לטיבי ולא לביבי להם יש דרך ואתה רק הורס
    סגור
  • 2.
    פרו'פ גמזו
    Asyeco 09/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ברור לי מיניתם פרויקטור חדש ,מנכל משרד הבריאות חדש.הרי הכל ידוע לך מראש ביבי שהכל פוליטיקה.והבריאות לא מזיזה לך באמת.למה סתם למנות, להשלות,פרופסור רציני שמנסה לעשות סדר ואתם קיבינימט רק מכשילים אותו ופוגעים בדימוי העצמי שלו כמה אפשר.
    סגור
  • 1.
    לסרי =ביבי
    דוד 09/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולם יודעים היכן התחלואה גבוהה באיזה אזורים ! בגלל שגם לסרי וגם pp יודעים בזכות מי הם בתפקיד כל השאר צריכים לסבול , זה מה שקורה שעושים פוליטיקה גם בבריאות של האזרחים.
    סגור