תקשורת ומדיה

נתניהו על התחקיר של סגל: "מחדל יום הכיפורים של הפרקליטות והמשטרה"

ראש הממשלה התייחס לתחקיר שחשף טיוחים של גופי האכיפה, תקף אותם בחריפות וקרא לפתוח בחקירת האירועים. "זו קנוניה פוליטית מושחתת - תיק 10,000. המפכ"ל, פרקליט המדינה והיועמ"ש מחפים אחד על השני - מי יחקור אותם?" 
מערכת ice |  2
נתניהו בבית שמש
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס אמש (שלישי) לתחקיר של הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, שחשף טיוחים בחקירות של המשטרה והפרקליטות - ותקף את שני הגופים בחריפות. "זה מחדל יום הכיפורים של הפרקליטות והמשטרה. זו קנוניה פוליטית, מושחתת, להפיל ראש ממשלה - זה תיק 10,000". 
בהצהרה שנתן בתום סיור בעיר בית שמש, אמר נתניהו על החשיפה של הפרשן הפוליטי של חדשות 12: "כל שרשרת הפיקוד בפנים - המפכ"ל, פרקליט המדינה - והכל באישור של היועמ"ש. מי יחקור אותם? הם הרי מחפים אחד על השני. יש פה טיוח, שיבוש חקירות, תפירת תיקים, מרמה, הפרת אמונים, הטעיית הציבור".
"הם הפעילו סמכות שלטונית בדרך עבריינית, כדי למנוע סיקור שלילי ולקבל סיקור חיובי. לשיטתם זה שוחד", המשיך ראש הממשלה. "אם זה מה שעשו לי וזה מה עשו למשפחת אבו עלקיעאן - מה הם עושים יום-יום לאזרחי ישראל? מה שחשוב שיהיה כאן מיד זה חקירה עצמאית, בלתי תלויה, אמיתית, שתביא לבירור האמת - כי זו הדרך היחידה להחזיר את האמון בשלטון החוק ולהבטיח גם את הדמוקרטיה שלנו". 
כאמור, אמש פרסם סגל שבכירים במשטרה הסתירו ממח"ש את העובדה שחוקר בכיר בתיקי נתניהו הוא בן זוגה הסודי של ג'ודי ניר מוזס, שנחשף לחומרי תיק 2000. מוזס היא בעלת המניות בידיעות אחרונות ואחותו של נוני מוזס, מו"ל העיתון, שנאשם גם הוא בתיק 2000. 
מתוך האתר של עמית סגל, פייסבוק/ג'ודי ניר מוזס
מסמכים נוספים מעידים על טיוח זהה לכאורה מצד בכירי מערכת אכיפת החוק במקרים דומים. בחשיפה נטען כי בפרקליטות סיכלו את החקירה - בנימוק שהיא תסייע לנתניהו במאבקו הציבורי. בהמשך, נטען כי במערכת אכיפת החוק טייחו חשדות לפלילים מצד חוקרים בתיק. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביבי קשקשן
    אתי 09/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך ביבי מעז להשוות "מחדל יום הכיפורים" את הפרקליטות ומפכל המשטרה??? אחי נהרג במלחמת יום הכיפורים למען המדינה וביבי הקשקשן מעיז להשוות את מחדל המלחמה ההיא למה שלדעתו עושה המפכל לעינינו האישי....אני מזועזעת ואחי היקר שנפל בוודאי מתהפך בקברו בחלקה הצבאית!!! בושה שיש לנו ראש ממשלה שהורס אותנו ולא בוחל בשום דרך...תתעוררו
    סגור
  • 1.
    אדוני ראש הממשלה
    שלום 09/2020/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה בשלטון כבר 10 שנים, אז מה שקורה במדינה זה הכל באחריותך
    סגור