תקשורת ומדיה

בעקבות הביקורת - נתניהו מוותר על המטוס הפרטי; כתבי הערוצים יצטרפו למשלחת

לאחר שהודיע כי יטוס עם משפחתו בנפרד מהמשלחת הכללית לטקס החתימה על הסכם השלום עם איחוד האמירויות, נתניהו מתחרט: "כדי לא לאפשר לגורמים בתקשורת להסיט את תשומת לב הציבור מההסכם, ראש הממשלה יטוס עם המשלחת במטוס מרווח יותר"
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו
לאחר גל הביקורת הציבורית על החלטת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לטוס עם משפחתו במטוס נוסף לטקס חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות שיתקיים בניו יורק ב-22.9, הודיעה היום לשכת נתניהו כי היא חוזרת בה מההחלטה. נתניהו יטוס יחד עם כל המשלחת במטוס מרווח יותר ועם סידורי הפרדה מחמירים, על מנת לשמור על בריאותו. המטוס – בואינג 777 של אל על, ולא מטוס חכור של ישראייר. בעקבות ביטול ההחלטה, הודיעו בערוצים 11, 12 ו-13 כי הם יצטרפו למשלחת לטובת סיקור האירוע.
 
בלשכת רה"מ הסבירו את השינוי בהחלטה: "כדי לא לאפשר לגורמים בתקשורת להסיט את תשומת לב הציבור מהסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות וייתכן גם עם מדינות ערביות נוספות, ראש הממשלה יטוס עם המשלחת במטוס מרווח יותר, עם סידורי הפרדה מחמירים כדי לשמור על בריאותו".
אמש חשפה הכתבת נגה ניר נאמן מחדשות 13 כי נתניהו יטוס לטקס חתימת הסכם השלום עם רעייתו ובנו יאיר במטוס פרטי בנפרד מהמשלחת ומהעיתונאים המתלווים תמיד לנסיעה. הסיבה – חשש מהידבקות בקורונה. לאחר ההודעה, הכריזו שלושת ערוצי הטלוויזיה המרכזיים – כאן 11, קשת 12 ורשת 13, שלא יצטרפו לנסיעה, מאחר ולא יתודרכו במהלך הטיסה וגם כי ייאסר עליהם לצאת מן המלון, מחשש שיידבקו בקורונה.
עיתונאים רבים הגיבו להצהרה על הטיסה הנפרדת ולתיקונה:
אורי משגב, כתב עיתון הארץ, טען כי שוב נתניהו מאשים את התקשורת במחדליו: 
לעומתו, עיתונאי חדשות 13, אבישי בן חיים, הצדיק את הטיסה במטוס פרטי וטען כי מדובר במהלך "אחראי ונחוץ":
העיתונאי חיים לוינסון ביקר את אמירתו של בן חיים והטיל ספק בבחירה לטוס במטוס נפרד: האם טיסה במטוס לניו יורק מסוכנת יותר מסיור בשוק מחנה יהודה בירושלים?
העיתונאי רון קופמן הגיב גם הוא לבן חיים והצביע על הניכור בין נתניהו לאזרחים הסובלים ממשבר כלכלי. קופמן תמה על הרחבת ההוצאה על הנסיעה, וטען כי מדובר בכסף שיכל לשמש רבים שזקוקים לו יותר.
 .
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מדוע הבן ?
    דוד ש 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מבין שאשתו מצטרפת אליו. מדוע גם הבן ועל חשבון משלם המיסים ? כל הכבוד לכתבים שסרבו לטוס, כופפו אותו אך אל דאגה, הוא יחכה לכם בפינה...
    סגור
  • 3.
    האיש רגיש...
    אזרחית 09/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי שוב הוכיח את רגישותו ל"רחשי העם" ובין רגע שינה את דעתו (הוא הרי מבין שיבואו איתו חשבון בבחירות, כמו עם החזרי המס) ובמחיר "הפקרת" ביטחונו האישי וויתר על התענוג לשייט לארה"ב במטוס פרטי, כפי שאישתו, הוד רוממותה (קרוב לוודאי) דרשה. מה שאומר שהכל, הכל, גם "שיקולי ביטחון" בעולמו של ביבי זה תלויי מצב ונמדד ע"פ" תועלתו האישית בכל רגע נתון.
    סגור
  • 2.
    שרק קופמן
    מני 09/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו מה יהיה שרק התעוררת? לא מצאת את פיונה יש שרק 5 לך תתמודד , ותתרום חצי מיחון לרעבים דילללללללללללללללללללללללללל??????????????????
    סגור
  • 1.
    סקופ אדיר של חדשות 13 שהוריד את ביבי על הברכיים
    מלול 09/2020/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן, חברים... פליק פלאק מספר 450938573 של ביבי בחצי השנה האחרונה. נכון, בדרך כלל הוא רגיל להיסחט על ידי החרדים שמנהלים אותו בשוטף, אז בכל זאת יש פה שינוי מרענן. וכן שרה ויאיר היקרים, תאלצו לחלוק מטוס עם דנה וייס, ברק רביד ועוד כמה עיתונאים אמיתיים שלא דופקים לכם חשבון. תתמודדו.
    סגור