תקשורת ומדיה

עיתונאי הימין ויאיר נתניהו מאשימים: "הסגר הוא כישלון של התקשורת והשמאל"

בזמן שרבים מאשימים את הממשלה בכישלון בהתמודדות עם הקורונה, בימין יש מי שתולים את האשמה בגורמים אחרים. יאיר נתניהו: "בלי הפגנות השמאל והתעמולה מכחישת הקורונה לא היה סגר שני"; ריקלין: "התקשורת דחפה את מסיבת ההדבקה בבלפור"
יואב איילון |  120
יאיר נתניהו, ינון מגל, שמעון ריקלין
הסגר הכללי המתקרב הוא כישלון של הממשלה? תלוי את מי שואלים. עיתונאי הימין ינון מגל ושמעון ריקלין, כמו גם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, סבורים שהאשמה בסגר טמונה בהפגנות מול מעון ראש הממשלה בבלפור וביחסם של ערוצי התקשורת המרכזיים כלפי הקורונה. 
מגל בחר לבקר את הדרך שבה נפתחו מהדורות החדשות אמש: "יונית פותחת מהדורה ב-12: 'הסגר הוא כישלון של הממשלה'. אמש תמר פותחת מהדורה ב-13: 'הסגר הוא כישלון של הממשלה'. רגע, מה עם כישלון של ציבור לא ממושמע? מה עם כישלון של תקשורת פופוליסטית וחבורת 'הכל סבבה'? מה עם אחריות אישית? רק של הממשלה?".
 
יאיר נתניהו תקף כהרגלו את השמאל, ולא פסח על חדשות 12, אותם האשים ב"תעמולה מכחישת קורונה". "אני מקווה שברור לכולם, שבלי הפגנות השמאל ובלי ההתססה והתעמולה מכחישת הקורונה (שאירחו כל יום את פרופסור לס לדוגמה) של ערוץ אל-ג׳זירה 12, לא היה סגר שני", כתב. 
עוד קודם לכן צייץ בנו של ראש הממשלה נגד כמות המפגינים שעליה מדווח בתקשורת: "ערוץ אל-ג׳זירה 12 'הכריע' כמה פורעים היו בפרעות השמאל. איך? באמצעות חברה פרטית, שלא ברור בכלל על סמך מה ואיך היא מודדת, כאשר היא בעצמה מודה שהיא מודדת ברדיוס גדול יותר מהכיכר. כמה גדול יותר? לא אמרו. פשוט הכניסו אלפי אנשים שגרים, או עוברים באזור. תעמולה זולה".
שמעון ריקלין הצטרף להאשמות, וטען כי "התקשורת שדחפה את מסיבת ההדבקה בבלפור, ועודדה את המפגינים מפרי ההוראות שמירת המרחק והמסכות, פותחת את המשדרים בהאשמת הממשלה. במקום את עצמה. כרגיל. יורים ובוכים". 
תגובות לכתבה(120):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 95.
    לא ידעתי שחרדים וערבים נמצאים בהפגנות
    שי 09/2020/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשימת הערים האדומות בעיקר החרידיות ומהמגזר הערבי הם לא אלו שפוקדים את בלפור מידי שבוע . ההסתה המתמשכת של הימין הקיצוני בשיאה .
    סגור
  • 94.
    ימין .. חבורת אידיוטים לא מפותחים. (ל"ת)
    מני 09/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 93.
    מסכים עם כל מילה
    עובד 09/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל עשה הכל ובמאמץ גדול להגיע למצב שבו יוכלו להאשים את הממשלה בכישלון בטיפול בקורונה הפגנות דגש על הפרופסור המכובד לס התקהלויות ובעיקר להפנות אצבע מאשימה לכל מי שאפשר במיוחד חרדים
    סגור
  • יופי
    סמי 09/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז תסכים בוודאי עם האמירה של ינון מגל "מה עם האחריות האישית", נכון? וגם אני שואל, מה עם האחריות האישית של השרים, של הנשיא, של ראש הממשלה? שלא לדבר על דוגמא אישית...
    סגור
  • .לס שמאלני? חחח כי הוא פרופסור? טמבל (ל"ת)
    חיים 09/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • זאת ועוד
    סמי 09/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרופ' לס, בהופעותיו המטורללות, אם עשה משהו, זה רק לחזק את הצד השני...
    סגור
  • 92.
    מי שלא מסוגל לקחת אחריות, שלא ילך להיות מנהיג (ל"ת)
    מ 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 91.
    דעה: 3 אנשים חולים. (ל"ת)
    הומניסט ודמוקרט 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 90.
    השמאל אשם בהכל
    י. 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מזל שהשמאל קיים אחרת לא היה את מי להאשים. לא מדובר רק בשמאל אשם כל מי שלא תומך בבינימין נתנייהו מלך ישראל. אם כולנו נתמוך בנתנייהו כמייסד ששולת המלוכה החדשה ונדאג לבטל את כל האישומים כנראה המחלה תעלם הככלה תשגשג האימפריה תפרח ובא לציון גואל. כנראה הפחד שהמנהיג הדגול יימצא אשם במשפט מעביר אותכם על דעתכם.
    סגור
  • 89.
    נתניהו הקטן
    דב 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה. לא שמאל השמאל הם אנשי עבודה מתפרנסים עובדים ואוכלים מפרי עמלם ואתה אוכל בבלפור.
    סגור
  • 88.
    יאיר נתניהו
    דניאל 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נמאסת!! לשמוע את השטויות שלך ולקבל בחילה. אנחנו אשמים בכל? מי אמר לנו לצאת לבלות? כל כך רע שאי אפשר לא להפגין. זה בא מהנשמה שמאסה בכל משפחתך. בשנים האחרונות לך ולאמך יש השפעה גדולה עליו. אולי זו הסיבה שהתדרדר לשפל כזה. טוסו לארה" ב תעשו טובה למדינת ישראל.
    סגור
  • 87.
    האשם בסגר הכללי הוא הנאשם-העבריין נתניהו
    חרדה למדינה 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שממשלתו לא !!! קיבלה את תוכנית הרמזור של פרופ' גמזו לפני !!! חודש. בעקבות לחץ של החרדים הפרימיטיבים ושלוחיהם בפוליטיקה. וכדאי להפסיק להדהד את הלשלשת הוורבלית של הזנאי-הפרזיט-המסית נתניהו.
    סגור
  • 86.
    עד כמה אפשר להיות טיפש?
    שמעון 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    2 הבחורים הללו כנראה לא למדו לקרוא או שלא מסוגלים להבין מה הם קוראים. מירב החולים דבהתי החולים, מירב ההדבקות, מירב החיוביים - כל אלו נמצאים אצל החרדים. כן, אלו שמחזיקים את נתניהו בשלטון בניגוד לרצון הרוב המוחלט של העם.
    סגור
  • 85.
    הסתה
    יעל 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהמשך למה שכתבתי בעוונותי שכחתי: אמיל גרינצוויג ! משפחת דוובאשה מדומא ,אבא אמא ותינוק!!! רצח הנער מוחמד אבו חדיר!!!! שכחת ינון? שכחת שיש תמיד מי שמוציא לפועל דברים שאנשים כמוך מוציאים מהפה?
    סגור
  • 84.
    ינון מגל? מי זה בכלל (ל"ת)
    רציו 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 83.
    הסתה
    יעל 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבורת עיוורים! בנתיים ממה שאני רואה התקשורת בעיקר משרתת את מחנה הימין!!!! כל כך מפחדים שלא להיות מאוזנים שמרימים לימין כל הזמן להנחתה!!! שיא השיאים מר ינון מגל שברגע אחד יצאה לו האמת !!!! הוא היה מרסס ב.....את העיתונאים הקולגות שלו.. .. אח"כ יצא באמירה שזו היתה בדיחה! ש"השמאל איבד את חוש ההומור שלו"!!!! אבדנו ראש ממשלה ינון!!!!!! ראש ממשלה!!!!! שכחת?????? אתה פשוט איבדת את הצפון!!!! אתה ושני חבריך מהווים בושה לעיתונאות!!!!! זה לא שאין לי מילים אחרות לתאר אנשים כמותכם, אני פשוט מתביישת שאתם ואני משתייכים לאותו עם!!!!!
    סגור
  • 82.
    התקשורת שולטת במדינה ולא גילו לנו?
    גל 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הציבור לא ממושמע, אכן. מה זה קשור להפגנות? ממתי הישראלים מצייתים לחוק? אצלנו העיקר לא לצאת פראייר. חסר פורעי חוק פה? ולימין לא חסר. ראו כמה ידוענים העלימו מס. ההנחיות המבולבלות לא סייעו. עדיין לא החליטו בליכוד אם לטעון שיש הרבה מפגינים, ואז הם מפיצי מחלות, או שהם מיעוט, וההפגנה אינה משמעותית וזניחה. ובינתיים, לא אותרו נשאי הנגיף שהשתתפו בהפגנות, או שמשרד הבריאות בראשות שר מהליכוד משת"פים של הפגנות השמאל האנרכיסטי? מאיפה הבאתם את עניין המדידה? היו פרסומים מהמשטרה לגבי כמות הנוכחים, ולא מסובך מידי לחשב את זה - צפיפות ממוצעת (אנשים ליחידת שטח) כפול גודל השטח, ויש צילומי אוויר שגם מסייעים. ולגבי פרופ' לס, הוא ספג רק תקיפות על הטיעונים שלו ותמיד הביאו גם את הצד השני. אם הוא היה מייצג את הליכוד, הייתם זועקים על סיקור לא הוגן, תוקפני וחד צדדי.
    סגור
  • 81.
    אל תצהלו לחפש אשמים
    הממשל אשם נטוווו 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק ממשל הוא האשם חוסר אחריות, חוסר מנהיגות זה לא העם זה ממשל הדג תמיד מסריח מהראש תלמד יאיר.
    סגור
  • 80.
    אוסף של חלאות (ל"ת)
    Sam 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 79.
    עלובים. ימנים דמיקולו, שונאי ישראל
    עומר 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינון מגל, תעוף לכולנו מהעיניים , אפס, עלוב שקרן ודמגוג שונא ישראל
    סגור
  • 78.
    עלובים. ימנים דמיקולו, שונאי ישראל
    עומר 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינון מגל, תעוף לכולנו מהעיניים , אפס, עלוב שקרן ודמגוג שונא ישראל
    סגור
  • 77.
    כן רק שמאל
    דני 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון רק השמאל אשם בסדר ,אולי גם ישו ופנינה רוזנבלום הצדיק שיושב במעלה רחוב עזה הוא כליל השלמות צחור כשלג מתאים לו רק הצלחות ,אם יש כישלונות זה קרוב לוודאי משהוא אחר כמה שנאה הוא ובנו (איך קרא לו אלוביץ) שותלים ובלבד שישלוט לעד על עדר עיור שהולך שבי אחרי שקריו
    סגור
  • 76.
    לכו אתה והוריך לאמריקה, לסחוב של ניו יורק, ועזבו אותנו (ל"ת)
    אנחנו אזרחים מוכים 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    התקשורת לא יכולה לשאת הצלחה של נתניהו
    בנץ 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך הסתיים הגל הראשון. נתניהו וליצמן המאוסים ושם-טוב המשת"פ התגברו על גל הקורונה הראשון. ז היתה הצלחה אחת יותר מידיי.
    סגור
  • 74.
    כואב
    רועי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב וכואב לי שלשם הגענו ובכלל הילד זה עוד לא הגיע לפוליטיקה ונותנים לו בימה מזעזע
    סגור
  • 73.
    חעו חכו
    גרבש מלוח 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום אחד זה יקרה בלי שנרגיש תקום ועדת חקירה ממלכתית ותבדוק את 11 שנות השלטון שהיה פה.והמחדלים שיתגלו יזעזעו את כולנו. עצוב מאוד לאן הגענו
    סגור
  • 72.
    מסכנים דפוקים דרוש רחמי שמים (ל"ת)
    אלחנן 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    יאיר
    רונה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו כרגיל ילד הנהנתן מאשים את השמאל כמה טמטום יכול להיות ביצור הזה
    סגור
  • 70.
    אוף הילד המאוס הזה.נמאס מהם דידארו באמריקה אולי? (ל"ת)
    חיים נוה עוז 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 69.
    מי אשם
    Amal 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    השמאל אשם בהקמת המדינה. הימין אשם בהריסתה.
    סגור
  • 68.
    ןשמאלן
    גבי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו השמאלני מנהלים את המדינה לידעתה יאיר הבטלן
    סגור
  • 67.
    יש הסכמה בשתיקה שאין הדבקות בהפגנות
    סמי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כן, לא חסיד נתניהו, אבל היה הסכם בין התקשורת והמפגינים, שחלקם היו חשופים, צורחים ומתיזים רוק, שרים ולא מסכות, שהם אינם מדביקים. אנחנו הציבור משלמים המחיר בולעים הצפרדע. כי בהתרסה ובשנאה עיוורת, כל האמצעים כשרים. נראה אתכם מפרסמים זאת.
    סגור
  • אתה צודק, הסגר הוא לא בגלל חתונות של המגזר או
    יוחאי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפילות המוניות ומסיבות בדיסקוטקים. תוציא את הראש מהתחת
    סגור
  • המעניין שאותם מפגינים מדביקים בסוף רק דוסים (ל"ת)
    מוזר מאוד... 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממש מתאים לערים האדומות-כתומות
    מאיר נתיבות 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אין ספק שההדבקה באשדוד, אשקלון, נתיבות ושדרות היא מהפגנות. לכן גם מעוזי ביבי כמו רמת השרון וגבעתיים ירוקות.
    סגור
  • 66.
    כשלונו של אביך
    גבי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    19 2
    הסגר הזה ועליית החולים מראה שאביך נכשל בכל הפרמטרים. שלח את אביך לקורס מזורז על מנהיגות ואחריות אישית למר בנט . תוכל להצטרף אליו אם בנט יסכים לקבלך.
    סגור
  • 65.
    אתם טועים
    פז 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלו לא הפגנות של שמאל או ימין אלא הפגנות נגד שחיתות ומשפחה שמרשה לעצמה ... הכל ללא חשהון והתחשבות בציבור ואזרחי המדינה.
    סגור
  • 64.
    גלגוללי עינים
    צפוני 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    6 3
    איך זה מסתדר עם העובדה שעקר ההדבקות זה במגזרים הדתי והערבי
    סגור
  • כי תמיד החלשים סובלים
    ניר 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חיים בצפיפות ובעוני זה למה אלה שהולכים להפגנות ושמים קצוץ הם חסרי חמלה לחלש או סתם מהונדסים.. זה דבר ידוע
    סגור
  • 63.
    שלישייה אשר סכום האיי קיו שלהם בגובה דשא (ל"ת)
    מאיה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 62.
    החיים והמוות בידי הלשון
    מוטי.י 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כשנתניהו קיבל החלטה לסגור את השמים ולעדות סגר מוחלט , כל ערוצי השמאל בלי יוצא מן הכלל פצחו בגידופים על ראש הממשלה וגרמו לכך שאזרחי ישראל יצאו לרחוב בעדי להפגין . לכן נתניהו היה חייב להתגמש ולאפשר יציאה מתונה לעבודה ולבילויים , עעשיו באה אותה חבורה של זבל ומתילה את האשמה בראש הממשלה .
    סגור
  • 61.
    תקשורת
    מיקה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל ג'אזירה משדר מקאטאר.כסף לעזתים מקבלים גם משם.אבא של יאיר נתניהו משתמש היטב בערוץ הנל שבנו משמיץ השכם והערב לתעמולה שלו.וגם בכספים הללו להשתיק את חמאס.אז מי פה שמאל?
    סגור
  • 60.
    תחליטו כבר
    דודו 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נתניהו אמר בנאומו שלא נכשלנו ושלמעשה מצבנו הרבה יותר טוב מרוב מדינות העולם. אז במה מאשימים את התקשורת? בכשלון שלא היה ? תחליטו על שקר אחד ותתמידו בו. אתם מבלבלים אפילו מעריצים שרופים.
    סגור
  • 59.
    אין גבול לטמטום (ל"ת)
    בני 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 58.
    יא פלצנים בראשות הבן של....איך אתם יודעים להפוך את היוצ
    איציק 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    היוצרות רק אבא שלו אשם וכמוהו אתם אלופים בלהפוך את היוצרות רק הוא אשם ולא אף אחד אחר.
    סגור
  • עיתונאי הימין
    אלול 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    במה נתניהו אשם? בהפגנות החוליגניות של השמאלנים, שהפיצו את הקורונה בכל חלקי המדינה?
    סגור
  • 57.
    מאושפזים
    דליה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תבדקו מי מאושפזים בתי החולים ואחכ תברברו בשכל..לפחות המפגנים משלמים מס הכנסה ומשרתים בצבא במתי הכנסת יוצאות רק תפילות שבנתיים לא עוזרות ..
    סגור
  • 56.
    2 אוילים (ל"ת)
    לאומן ציוני 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • שלושה (ל"ת)
    איציק 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 55.
    הזויים
    איריס 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מעניין למה שכחו לספור את הגורמים להדבקה את החרדים שהערים בם הם מתגוררים אדומות אדם? מזלם שיש להם את השמאל שאפשר להאשים בכל, רק חא את ראש הממשלה שזך כשלג. אנחנו במדינה שהשקרים של מקורבים לממשלה זורמים במים בים ורק האמת טובעת בים רוע , טיפשות ואיטרסנטיות.
    סגור
  • 54.
    האשמות שוא
    יוס 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תפסיקו כבר להאשים תמיד את השמאל זה כבר מחליא לשמוע את קולכם ינון מגל ויאיר קצנו בכם
    סגור
  • 53.
    אם אין שכל אין דאגות
    שמעון 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בגלל המפגינים בבלפור הערים האדומות ומפוצצות הקורונה הם של חרדים לערבים... ממש הרבה שכל
    סגור
  • 52.
    לכו תעשו חיים.
    יודיק 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גנץ אמר עוד תצאו לשדות פורחים עם כלניות. שתו לו את הדם. ביבי אמר, לכו עכשו תעשו חיים אז כבר יש ליצנים שמאשימים את התקשורת. ההדיוט שמוכן לירות בעיתונאים מגל, הוא עצמו בן בליעל
    סגור
  • 51.
    כישלון של נ ת נ י ה ו
    רחל 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אפס מנהיגות 100% שיקולים פוליטיים ואינטרס אישי. שקרנים עזי מצח נמאסתם.
    סגור
  • 50.
    שנה טובנ
    ארץ מהדרת 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עוד שנתיים נפתח עיניים ונגיד איך כתבנו שטויות המשך הזמן והמדי ה נהרסה הנזק שנגרם גדול פי כמה מהנזק במלחמה עם חמס
    סגור
  • 49.
    אני לא מבינה מי הוא בכלל שכל היום מצייץ
    ורדה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל העולם נגדו? ברור כי הוא נגד כולם אולי אפשרי להשתיק אותו קצת? אני בתור ההורה האחראי בין שהיה גר בביתי הייתי משתיקה אותו לזמן מה
    סגור
  • 48.
    תפקיד התקשורת
    חנה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יצאתי מבולבלת .בסגר הראשון התקשורת דאגה להעביר לנו כמה כל עם ישראל סובל מהסגרוכמה אנשים רעבים ללחם במדינת ישראל. הפעילו לחץ אטומי כדי שישחררו את הסגר לא לפי הוראות משרד הבריאות .ומרגע שיצאנו ב"ה מהסגר מיהרה אותה תקשורת לבכות את חולי הקורונה ומשפחותיהם ולדווח כמה רע עשו ששיחררו כ"כ מהר את הסגר. בקיצור כניראה שתפקיד התקשורת הוא לבלבל את העם, להסית נגד מקבלי ההחלטות ולא לזכור אפ' את מה ששדרו בתקופה קודמת. אני הייתי מציעה לתקשורת לנסות לסקר גם את היפה והנאצל שבבית ישראל ולא לעסוק כל הזמן בסיכסוכים ורכילויות.
    סגור
  • 47.
    הלו הלו עד כאן
    יו 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    השמאל גם פתח את איקיאה - שם התחיל המחדל ומאז ...
    סגור
  • וגם ייבא בסגר הראשון חרדים חולים מהרוקלין (ל"ת)
    שמעון 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 46.
    הכישלון יתום
    שמיל 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמו תמיד להצלחות יש כתובת תמיד ביבי.והכשלונות נזרקים תמיד מחוץ למגרש של ביבי.זו הסיבה שהפעם מצביעים רק בנט
    סגור
  • 45.
    מה פתאום ביבי אשם?
    אשם 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה הוא ראש הממשלה?
    סגור
  • 44.
    נמאסו השטויות שיאיר וריקלין מפיצים כפייק
    בן זקן 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ברור שהכל במטרה להגן על כישלונו של ביבי במלחמה בקורונה .אבל גם לפייק צריך להיות גבול לטמטום..
    סגור
  • 43.
    לא קשור בכלל לימין או שמאל יש פה הונאה של "מגיפה"
    דידי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    והגיע הזמן שאנשים יתעוררו ויבדקו בעצמם ולא יסמכו על התקשורת הממוסדת שממשיכה לפמפם לציבור את השקר שזה מגיפה בשביל להפיל על הציבור חוקים שבמצב אחר לעולם לא היה מסכים להם
    סגור
  • 42.
    עוד פרשן
    אירי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חכם הילד, שקרן ותכן. אוילנו, כי הוא עוד יעלה על אביו....
    סגור
  • 41.
    האשמים
    מן 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    רק אבא שלך ואתה יאיר, וכל המלקקים לו אשמים בסגר ובאסונות שעוד יבואו , בכל התחומים....
    סגור
  • 40.
    מסכים לגמר.י התקשורת והשמאל אשמים בסגר (ל"ת)
    לא ל 11 12 13 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • 39.
    מעניין אם יאיר נגמל מהחיתול לילה ? (ל"ת)
    דינה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 38.
    אפס (ל"ת)
    חנה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 37.
    אני ממש לא בעד ביבי אבל נגד ההפגנות המדרגות קורונה ההמו
    צודקים 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 5
    לדעתי ביבי צריך לפנות את מקומו בזה אין וויכוח אבל ההפגנות המטומטמות של עשרות אלפים בהתרסה נגד חוק ההתקהלות בזמן המגיפה זה לא מתקבל על הדעת לעזעזאל איפה המשטרה ? מה לזכות ההתארגנות וההפגנה ו למדגרת הקורונה הענקית הזו השתגענו ? איפה החוק ? איפה הריחוק ? מצפצפים על החוקים ואח״כ בוכים שיש סגר חוצפנים
    סגור
  • עיתונאי הימין
    חבקוק 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשאל את אסתר חיות מי אישור את ההפגנות מפיצי המחלות.
    סגור
  • מעניין למה היישובים האדומים הם בעיקר של חרדים וערבים
    רחל 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הם לא משתתפים בהפגנות
    סגור
  • גם משתתפי ההפגנות לא בדיוק מבקרים באזורים הללו
    גל 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתקופה הזו, בטוח לא.
    סגור
  • 36.
    מלחכי פנכה עלובים (ל"ת)
    אאא 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 35.
    אידיוט
    אנוכי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אז זו האסטרטגיה החדשה של השפן מבלפור. להפנות את הכישלון שרשום על שמו של אביו למפגינים לשמאל, למרות שיש הרבה ימניים בהפגנות. השפן הקטן,והסרסור הגדול יודע שרק אבא שלו אשם
    סגור
  • 34.
    ברור השמאל בשלטון כבר 40 שנה
    יאיר 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    "הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם"
    סגור
  • הסגר הוא עונש קולקטיבי על פשע שלא עשו
    יונה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שיהיה ברור: הסגר הוא עונש קולקטיבי לכל דבר, שאנחנו קיבלנו בגלל המחדלים של הממשלה, שלא נתנה דוגמא אישית ולא פעלה לטובתנו. כזכור, רק לא מזמן אנחנו האזרחים שילמנו כנראה שוחד שהוא קיבל ממנו טובות הנאה אישיות. וכמובן היה גם החוק האישי שפוטר אותו ממיסים, אחרי שהוא לא שילם מיסים כחוק כעשר שנים. לא תתעוררו אנשי ליכוד? תמשיכו להיאחז במאחז העיניים הזה?
    סגור
  • 33.
    אין שכל אין דאגות (ל"ת)
    אא 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • יאיר היית ונשארת אדיוט,ריקלין מצטרף ליאיר בטפשות
    אסולין 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אתם תמציאו קורונה במאדים..בגלל השמאל..שני אפסים כלומניקים.השמאל אשם בכל..והימין תמיד נקי..ממשלה מפגרת עם ביבי בראשה אשמה!!
    סגור
  • 32.
    שלושת המוסקטרים העלובים. (ל"ת)
    יהודי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • 31.
    הימין למד משהו מהפרופוגנדה הרוסית!
    ישראלי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    13 3
    חבורת הזבל המטומטמים, עושים צחוק מעצמם.
    סגור
  • 30.
    צודקים!!! (ל"ת)
    סיגל 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 12
    סגור
  • 29.
    אמת
    מומה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 12
    כשלון של ערוצי התשקורת שמטיפים ומשקרים בלע סוף וכמובן ההפגנות של ההזויים
    סגור
  • 28.
    הסגר כישלון
    יוסי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    9 3
    יאיר והשפוטים של ביבי מחכים אותו, בהצלחה
    סגור
  • 27.
    כישלון של הרבה גורמים
    גל 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בעיקר הממשלה והתנהגות הסמאל
    סגור
  • 26.
    ילד מפגר
    ארז נשיא 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    12 4
    הברסלבים שאבא שלך מפחד מהם לא הגבירו את הקורונה בני ברק אלעד שייכים לשמאל אתה תמיד יודע ללכלך יש לך פה הכי מטונף ביקום תינוק של אבא ואמא חולי נפש
    סגור
  • 25.
    חבורת הפסיכופטים מצאו את מי להאשים, חחח (ל"ת)
    מוטי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 24.
    מתי מגל ונתניהו ימותו? (ל"ת)
    חיים 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • חמישים שנה אחריך (ל"ת)
    לא ל 11 12 13 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 23.
    ינון מגל
    יפה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מר מגל אתה נחשב. לאדם נאור ומתגלה שהפנטיות לא רק של יאיר, לדעתי תציעו להוציא את השמאלנים מהמדינה ותקבלו את הבררה של הימנים, אין לכם זכות על המדיה. היא של כולנו
    סגור
  • 22.
    סייג לחוכמה שתיקה.תבחב עם טראמפ
    ג 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    השרון אין ערים אדומות. משם מגיעים מפגינים נים נים
    סגור
  • 21.
    נתניהו
    שלמה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אני ‏ליכודניק. ‏נתניהו מפחד להירשם בהיסטוריה ‏כראש ממשלה. ‏‏שגנב כספים. שלקח שוחד ‏והכי שקרן בעולם. ‏שיהיה לך כפרה על בגין
    סגור
  • 20.
    הבושה של יינון מגל שדר 103
    גאולה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    האם מישהו הקשיב לתוכניתם של בן כספית וינון מגל? בתוכנית ינון מגל אמר שהיה יורה בעיתונאים ה'משמיצים' את נתניהו. אחכ טען שזאת היתה סטירה. מעין ארץ נהדרת. מזכיר את הבן של...נכון?
    סגור
  • סאטירה?
    גל 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר היחיד שזה יכול לבקר זה את ההסתה של רה"מ. לא נראה לי שהוא מסוגל לדבר שכזה. מסוגלים להטיף רק נגד השמאל והתקשורת.
    סגור
  • 19.
    ככה זה
    ריקלין שכח 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כשהרקדן נכשל הוא טוען שהרצפה עקומה.מתוק! אבא שלך הוא האשם בזחיחותו חשב שהוא יתגבר על הקורונה כמו שבזחיחותו הפך אותנו למדינת וסלים של ארצות הברית
    סגור
  • 18.
    ילד
    דוק 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ילד טמבל. בלי אבא שלך לא היו הפגנות.
    סגור
  • 17.
    יאיר נתניהו
    אתי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אין גבול לחוצפה של הבן נתניהו! לא האמנתי שאגיד דבר כזה אבל אמירותיו מזכירות משטרים אפלים בשיטת ההסתה, לא ייאמן אעזה היטלר קטן יושב בבלפור
    סגור
  • לא מסתיר זאת אפילו
    גל 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "צפון קוריאה", "בולשביקים", רק חלק מהביטויים שמשתמש כדי להסית.
    סגור
  • 16.
    עיתונאי הימיןת
    אפי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תזכירו לערוצים האלה איך שידרו אחרי חודש את להקת הצרחנים שאין להם מה לאכול, בעל הדוכן פלאפל, והצגה של עו"ד שאין לו כסף, הערוצים האלה ערוצי רעל.
    סגור
  • 15.
    אני ואני וכן אתה ואתה
    מו 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בגל הראשון שמענו: אני ואני ואני ואני ועכשיו אנחנו אומרים: אתה ואתה ואתה ואתה.
    סגור
  • 14.
    קורונה
    ייציק 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חפשו תרוצים טובים יותר.
    סגור
  • 13.
    כישלון
    שלמה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הכישלון במצב שהגענו הינו בהתננלות המושחת שמכוונים ע"י משפחת המושחת (למעט ביתו וילדיה, שלא מכירים את המושחת)וכמובן העיתוניים כגון שרון ומעגל)
    סגור
  • 12.
    כשלון הממשלה
    ציפי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    17 8
    רק הממשלה עם שופריה כולל הבן של ראש הממשלה אשמים. אתם חבורה של כלום לא יודעים לקחת אחריות והורסים את העם בשנאה שלכם ובכשלונות . ומטילים את האשמה על אחרים. אתם בושה .
    סגור
  • 11.
    אין גבול לחוצפה ולציניות
    ישראלית 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    15 5
    התקשורת אשמה, השמאל אשם, האילומניטי והקולות בראש של אמא. רק לא הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, שבורח מן הדין תוך הפקרת כלל הציבור שעל ניהולו הוא הופקד.
    סגור
  • איך הגעת לזה?
    איציק 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני רחוק מלהיות תומך ימין אבל נראה לי קצת תמוה שבזמנים של קורונה מה שמעניין אותך זה שוחד והפרת אמונים . וממה נשאני רואה ההפגנות בבלפור לא בדיוק נועדו למיגור הקורונה ע'י כל הצדיקים שטוענים לניהול כושל של הממשלה. הם פורעי חוק אנרכיסטים שבנוסף לעוד מתעלמי קורונה ממגזרים שונים שמו אותנו במצב שאנו נמצאים בו.גם האנרכיסטים של השמאל וגם האנרכיסטים של הימין.עכשיו זה לא הזמן להפגנות המוניות, נתחיל מזה.כשהציבור יהיה ממושמע אז שיבואו בטענות לניהול כושל.מספיק עם הצביעות.
    סגור
  • כשהממשלה תתנהל
    גל 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי יהיה אפשר לדבר. הממשלה כושלת, והיא הסיבה להפגנות, לא ההפך.
    סגור
  • 10.
    אם השלישיה הזאת אומרת
    יוסל 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    8 1
    זה בודאי נכון.
    סגור
  • 9.
    עיתונאי הימין
    משה 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    9 6
    מה כבר אפשר לצפות מהשלושה חחחחחח.
    סגור
  • 8.
    הגדר אינה מרופדת דיה.
    יעקב 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    8 5
    עיתונאי הימין ונהנתניהו ג'וניור ממשיכים להשכיב על גדר כישלונות ביבי את העם והמדינה למען ביבימלך ואחרי זה עוד מתלוננים שהגדר אינה דיה מרופדת בקורבנות כישלון-ביבימלך.
    סגור
  • 7.
    מונכאוזן
    יורם 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אם אותם כתבי ימין לא מכירים את מונכאוזן מציע להם לקרוא את הספרים של אחים גרים ושם יפגשו את הברון , ישלכם עוד מה ללמוד ממנו . יאיר נתניהו למשל הוא מקרה אבוד
    סגור
  • 6.
    תחזיקו אותי שלא אתפוצץ מרוב צחוק (ל"ת)
    ביבי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 5.
    יימח שמם של כל שונאי ישראל ונתניהו
    טלי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 14
    יימח שמם של תשקורת מאפיית בגץ וכל שונאי ישראל
    סגור
  • תשובה לטלי
    האלמונית 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רואים שאתליכוסניקית כי חוץ מלקלל ולהאשים את השמאל אתם לא יודעים כלום. תמיד אתם צדיקים ולא אשמים.
    סגור
  • עימות בין יאיר נתנהיהו
    אתי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כנראה שגם אתה בין שונאי ישראל...וזה תופס גם לגביך...אבוי לנו שאתה וכמוך חלק בעם שלנו
    סגור
  • אבל לגמרייי ! בגללכם הכל! וזה היה צפויייייי (ל"ת)
    בלי לקלל 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    חבורת עלובי נפש (ל"ת)
    חי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 3.
    מטומטמים
    שרלוק 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    19 4
    חחחחח וזה שעשה מסיבת סיום לקורונה ואמר "צאו לחגוג" לא אשם ?
    סגור
  • 2.
    עושים מה שלמדו מביבי, כולם אשמים חוץ ממנו. בושה! (ל"ת)
    עמי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    23 7
    סגור
  • 1.
    מגל הוא דוגמה מובהקת לכך
    מו דג 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    24 4
    שגם במיונים ליחידה הכי הכי יש סטיות תקן
    סגור
  • למה? כי הוא לא חושב כמוך?? (ל"ת)
    אלה 09/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תזכירו לנו על מה הוא עף? (ל"ת)
    מוטי 09/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור