תקשורת ומדיה

דליה דורנר: "המשטרה צריכה להגן על העיתונאים בשטח"

לאחר שורת מקרי תקיפה של עיתונאים שסיקרו הפגנות והפרות סדר, שופטת העליון בדימוס ונשיאת מועצת העיתונות קוראת למשטרה לנקוט בצעדים "לפני שיהיה מאוחר מדי". דורנר העבירה פנייה גם לראשי המגזר החרדי 
שרון טל |  4
דליה דורנר (צילום פייסבוק/דליה דורנר)
לאחר שורת מקרי תקיפה של עיתונאים שיצאו לסקר את ההפגנות והפרות הסדר בעת האחרונה, קוראת היום (ה'), שופטת העליון בדימוס דליה דורנר, לשינוי צעדים דרסטי.
דורנר, המכהנת כיום כנשיאת מועצת העיתונות והתקשורת, קוראת למשטרה להגביר את ההגנה על עיתונאים היוצאים לשליחות סיקור בשטח: "תקשורת מדווחת, היוצאת גם אל לב העימותים ברחובות ישראל, זכאית להגנה נמרצת ומלאה ואנו מצפים להטמעת המסר בקרב השוטרים בשטח –בדחיפות ולפני שיהיה מאוחר מדי".
בין האירועים האחרונים ניתן למנות את תקיפתם של צוות חדשות 13 בהם הכתב יוסי אלי, סמוך לשכונת מאה שערים, תקיפת עיתונאים מהערוצים השונים ביניהם גם ערוץ 20, בעת ההפגנות בתל אביב ובירושלים, וכן אירועי תקיפה נוספים במוקדים חרדיים.
כתב חדשות "כאן", איתי שיקמן, הותקף השבוע בבני ברק בעת שהגיע כדי לדווח על שמחת בית השואבה. עיתונאי נוסף שהותקף הוא שחר גליק, כתב גלי צה"ל לענייני חרדים, הותקף על ידי קבוצת צעירים בשכונת קריית בעלז בירושלים, במהלך סיקור התקהלויות באזור. כמה מהמשתתפים זיהו את הכתב, התנפלו עליו, היכו אותו וגרמו לחבלות בראשו, בצווארו וברגליו.
בשל האירועים האחרונים מצד בני המגזר החרדי, העבירה דורנר מסר גם לציבור החרדי: "המועצה קוראת למנהיגות הרוחנית של הציבור החרדי-הרבנים, להדגיש את חשיבות הבאת תמונת המצב בשטח לציבור הרחב כולו –כמות שהיא. אנו מצפים ומקווים כי הרבנים יקראו לציבור להימנע מכל פעולה אלימה כלפי התקשורת המדווחת", נמסר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אחריות....
    אזרח מודאג 10/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת דורנר הנכבדה, חבל שאת לא רואה את מערכת ההסתה כל ערב באולפני החדשות...נגד רוב הציבור בארץ. מאחל לך בריאות וחג שמח.
    סגור
  • 3.
    גברת עם אג'נדה לא ראויה (ל"ת)
    רוני לוי 10/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הגיע הזמן להגן על מי שהעיתונות שופכת את דמם (ל"ת)
    שבי 10/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי למה לממן דירה שניה. מה רע שהמחירים ירדו (ל"ת)
    שבי 10/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור