תקשורת ומדיה

עסקת ענק לתאגיד: מכרה סדרה ל-HBO במיליוני דולרים

הסדרה החדשה של כאן 11 "שעת נעילה" תביא למסך את מלחמת יום הכיפורים בשחזור היסטורי. ענקית הדרמה האמריקאית רכשה את הסדרה, שתשודר בשירות הסטרימינג שלה ברחבי העולם
שרון טל | 
אלדד קובלנץ (צילום רונן אקרמן)

לאחר ההצלחה המסחררת של הסדרה "טהרן", שנמכרה במיליוני דולרים לאפל, מודיע היום תאגיד השידור הציבורי על מכירת הסדרה החדשה שלו "שעת נעילה" שצפויה לעלות בקרוב, לענקית הדרמה האמריקאית HBO. עלות הרכישה מוערכת בכמה מיליוני דולרים.

הסדרה מתארת את ימי הקרב במלחמת יום הכיפורים, ומבעד לעיני החיילים בחזית מגוללת את סיפורי החברות, ההקרבה והאהבה של הגיבורים והגיבורות, החיילים שמצאו עצמם לבדם מול צבא סוריה, כשסכנת חורבן הבית מרחפת מעל משפחותיהם בעורף. מדובר בסיפורי מלחמה, כפי שלא סופרו מעולם על מסך, על המלחמה ששינתה את הארץ לעד.
"שעת נעילה" חושפת פצעים המדממים בישראל עד היום, בהם ההנהגה והמחדל, דרך עיני פעילי "הפנתרים השחורים", ודרך עיניה של קצינה קרבית השוברת את תקרת הזכוכית. ברגעי השיא של הסדרה נקלעים הגיבורים לקרב הגורלי בעמק הבכא. קרבות הבלימה, שבהם לחמו 1,600 טנקים סוריים נגד 200 טנקים ישראליים, שוחזרו בפעם הראשונה בטלוויזיה.

שעת נעילה
את "שעת נעילה" כתבו רון לשם, עמית כהן ודניאל אמסל עם הבמאי ירון זילברמן ("ימים נוראים", "כלים שלובים"). זאת הסדרה השנייה של רון לשם שנמכרה ל-HBO לאחר "אופוריה", שעלתה לאוויר מייד לאחר "משחקי הכס" ועונה שנייה שלה כבר בהפקה. ב"שעת נעילה" מככבים ליאור אשכנזי, אביב אלוש, מאור שוויצר, עופר חיון, אימרי ביטון, ג'וי ריגר, עומר פרלמן, לי בירן, שחר טבוך, עידו ברטל, תום אבני, אוהד קנולר, עמי סמולרצ׳יק ורבים נוספים.
הסדרה תשודר בשירות הסטרימינג HBO Max בכל העולם, כשלושה שבועות אחר שידור הפרק הראשון בארץ. את העסקה ניהלה חברת  WESTEND FILMS הבין-לאומית, בבעלות שרון הראל ומאיה אמסלם. הן שותפות בהפקת הסדרה עם קבוצת "יונייטד קינג" בראשות משה אדרי ואנדמול שיין ישראל.
מנכ"ל תאגיד השידור – כאן, אלדד קובלנץ: "תוך פרק זמן זערורי הפך כאן 11 לגוף התוכן המוביל בישראל. הרכישה של HBO היא עוד הוכחה כי העם היושב בציון יכול וצריך להיות אור לגויים".
מאיה אמסלם, שניהלה את העסקה: "HBO היא סמן האיכות החשוב ביותר בעולם הדרמות, והיה לנו ברור שזה המקום שאליו אנחנו שואפים. אנחנו שמחים על הבעת האמון המיידית שקיבלנו מהחברה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה