דיגיטל וטק

הורים, שימו לב: טיקטוק מעניקה לכם שליטה רחבה יותר בשימוש ילדיכם באפליקציה

עדכון חדש לפונקציית בקרת משפחה בטיקטוק: הגבלת אפשרויות חיפוש, ניהול תגובות בעמוד וניהול הפרטיות ברשת. הכלים החדשים יאפשרו להורים לנהל את אפשרויות החיפוש במכשירים של ילדיהם ויוכלו לבצע חיפושים בתכנים
כפיר אדר | 
טיקטוק (צילום unsplash)
טיקטוק פירסמה היום (שלישי) כלים חדשים תחת פונקציית בקרת המשפחה שהושקה בשנה שעברה, אשר יאפשרו להורים להגביל את פעילות ילדיהם ברשת באופן שיגן על פרטיותם. הכלים החדשים יאפשרו להורים לנהל את אפשרויות החיפוש של ילדיהם, האם יוכלו לבצע חיפושים בכלל ואם כן אילו תכנים.
בנוסף לכל אלה, ההורים יוכלו להחליט מי מורשה להגיב על הפרסומים של ילדיהם (כולם, חברים, אף אחד), האם החשבון של ילדיהם יהיה פרטי ומי ייחשף לסרטונים שילדיהם סימנו כאהובים. פונקציית בקרת משפחה מאפשרת להורים לקשר את חשבון הטיקטוק שלהם לחשבון של ילדיהם ולקבל גישה למגוון הגדרות תוכן ופרטיות. כעת פונקציה זו הורחבה כדי לחזק את מערך הכלים שיש להורים כדי להגן על ילדיהם מפני סכנות ברשת.
העדכון החדש מתווסף לאפשרויות הקיימות; ניהול זמן מסך, הגבלת תוכן ב- For you וניהול הגדרות תיבת הדואר. כמו כן, מסרים ישירים באפליקציה מושבתים אוטומטית עבור משתמשים מתחת לגיל 16, רק עוקבים שאושרו יכולים לשלוח הודעות זה לזה ולא ניתן לשלוח תמונות וסרטונים בהודעות.
אלכסנדרה אוונס, ראש מדיניות בטיחות ילדים בטיק טוק אירופה הסבירה: "אנחנו מבינים את הצורך של הורים לקבל עדכונים על פעילות ילדיהם באפליקציה ולכן אנחנו מחפשים באופן תמידי אחר כלים חדשים שיאזנו בין בטיחות המשתמשים לרצון לתת להם חוויה של עצמאות. פונקציית בקרת משפחה מאפשרת להורים ובני נוער לעבוד ביחד כדי לקבוע את הגבולות המתאימים להם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה