תקשורת ומדיה

המאבק מול טלגרם נמשך: אלו הפיצ'רים החדשים שתציג וואטסאפ למשתמשיה

על פי דיווחים, משתמשי האפליקציה יקבלו אופציה להוספת אפשרויות שליטה מוגדלות על הרקעים באפליקציה, הוספת מצב ארכיון בדמות "קריאה מאוחרת" וגם הוספת אפשרות לביטול האודיו בשליחת קטעי וידאו באפליקציה
כפיר אדר |  9
וואטסאפ (צילום pexels)
אפליקציית וואטסאפ שפופולארית ברחבי העולם, צפויה לקבל בעתיד הקרוב תוספת של שלושה פיצ'רים חדשים, כך עולה מדיווחים של אתר WABetaInfo על סמך גרסאות הבטא של האפליקציה. בין התכונות החדשות שיוצעו למשתמשים: הוספת אפשרויות שליטה מוגדלות על הרקעים באפליקציה, הוספת מצב ארכיון בדמות "קריאה מאוחרת" וגם הוספת אפשרות לביטול האודיו בשליחת קטעי וידאו באפליקציה.
העדכון הגדול ביותר מבין הפיצ'רים השונים צפוי להגיע בדמות יכולות השליטה המשופרות של המשתמש ברקעים באפליקציה. מהמידע החדש עולה כי משתמשים יוכלו לשלוט באופן פרטני על הרקע בכל שיחה/קבוצה באופן נפרד ולא רק לקבוע רקע אחד לכלל השיחות השונות, כאשר תהיה שליטה על מידת השקיפות של כל רקע באופן ידני, ותהיה אף אפשרות להוספה של סטיקרים על גבי חלק מהרקעים. ייתכן גם כי וואטסאפ תגדיל את אוסף הרקעים המובנים באפליקציה עם 32 רקעים "בהירים", 29 רקעים "כהים" ורקעים בעלי צבע אחיד אליהם יוכלו המשתמשים להוסיף את הסטיקרים השונים.
התכונה השניה מגיעה מגרסת הבטא של וואטסאפ למערכת ההפעלה iOS, ומעידה על שדרוג לאפשרות ארכיון ההודעות בוואטסאפ בדמות סימון חדש – "קריאה מאוחרת". מדובר באפשרות לסימון והעברה של שיחות צ'אט או קבוצות וואטסאפ ל"ספריית" ארכיון חדשה בשם "קריאה מאוחרת", כשביצוע העברה לספריית ארכיון זו תפעיל מצב השתקה חכם לשיחה או לשיחה הקבוצתית, כך שהמכשיר ימשיך לקבל הודעות חדשות בשיחות אלו, אך לא יתריע על כך למשתמש.
אופי הפעולה מזכיר את זה של מצב ה"השתק" באפליקציה, אך בניגוד להשתקה, המצב החדש יספק אפשרויות נוספות כמו הוצאה של השיחה מהתיקייה במידה ומתקבלות הודעות חדשות. התכונה החדשה האחרונה עליה עובדת וואטסאפ בסבב זה נוגעת לאפשרות הפשוטה למדי של שליחת סרטונים בוואטסאפ, עם היכולת להשתיק את האודיו של הסרטון טרם השליחה שלו באמצעות כפתור "השתק" יעודי.
אגב, בעוד שחברת פייסבוק ממשיכה לפתח את אפליקציית וואטסאפ הפופולארית ולהוסיף לה אפשרויות חדשות באופן תדיר, ממשיכים מפתחי האפליקציה המתחרה טלגרם לשלוח עדכונים רבים אף יותר ומציעים למשתמשים אוסף פי'צרים המתרחב באופן קבוע ומרשים.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    חחחח עאלק יכולה להתחרות בטלגרם (ל"ת)
    מע 11/2020/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 7.
    מתי נוכל לפתוח בשני מכשירים אותו חשבון וואטסאפ
    צבי 11/2020/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר תקופה ארוכה שמדברים על האפשרות לפתוח בשני מכשירים את אותו החשבון וזה לא מגיע, מתי העדכון הזה יגיע?
    סגור
  • 6.
    גרם
    טל 11/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן שטלגרם הכי טובה בפער עצום רק דבר אחד אני מבקש מוואטסאפ שיעיתקו מטלגרם את האופציה לעשות עריכה על הודעה שנשלחה כבר מה כ"כ קשה בזה?
    סגור
  • 5.
    פיצ'רים מיותרים לחלוטין
    טל 11/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש פיצ'רים הרבה יותר משמעותיים שווטסאפ יכולה לחדש. אלה - סתם לגמרי
    סגור
  • 4.
    הגדלת הקבוצה
    איציק 11/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עדיף שווטאפ תגדיל את גודל הקבוצה שאנשים לא יעברו.
    סגור
  • 3.
    "נאבקת בטלגרם"
    אנונימי 11/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ביום שבו וואטצפ יהיו מרחק עשור מהחידושים שטלגרם ממציאה יהיה אפשר לכתוב כותרת כזו...
    סגור
  • 2.
    אין, ולא הייתה, אפליקציה יותר טובה מטלגרם!
    מי שעינו בראשו 11/2020/22
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כל ההשתדרגיות הקטנות האלו בווטסאפ באות רק בגלל שהם קולטים שטלגרם משאירה להם אבק בכל הנוגע לפיצרים, חדשנות, ויעילות. הגעתם למצב שאתם אשכרה מתלהבים מזה שווטסאפ מאפשרת השתקה לנצח בקבוצות!! לעזאזל זה כל כך פשוט והכרחי, וממש לא מלהיב! אותו דבר בנוגע לאיפשור שליטה ברקעים, וארכיון. בקיצור, תעשו טובה לעצמכם ותמחקו את וואטסאפ!!
    סגור
  • אפליקציה יותר טובה לפושעים התכוונת....
    שגיא 11/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק בטלגרם הזמינו אותי לקבוצות למכירת סמים... מעניין למה
    סגור
  • 1.
    ווטסאפ פחחח
    ירון 11/2020/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הבעיה שהיא הכי פופלרית
    סגור