תקשורת ומדיה

"לא רוצה להתקבל למועדון שלהם": יאיר נתניהו חשף מדוע פתח חשבון טוויטר ובמי הוא מנסה להילחם

בנו של רוה"מ לא מרבה להתראיין, אך סיפק כמה תשובות מעניינות בפודקאסט "שיחת רקע" של איש התקשורת שי גולדן והיועץ האסטרטגי נדב שטראוכלר. הרגע שבו גיא פלג גרם לו לפתוח טוויטר, שינוי השיח מבחינתו, ואיך לא - הביקורת על עיתון הארץ והכתבים משמאל
מערכת ice |  130
יאיר נתניהו שי גולדן ונדב שטראוכלר (צילום מסך פייסבוק)
את יאיר נתניהו לא באמת צריך להציג. בנו של ראש הממשלה אשר מרבה להתבטא ברשתות החברתיות בשנים האחרונות ולייצר שיח (לטוב ולרע), לא מרבה להתראיין בערוצי התקשורת השונים, אך הפעם סיפק מספר ציטוטים מעניינים.
כל זה קרה בפודקאסט "שיחת רקע" של איש התקשורת שי גולדן וחברו היועץ האסטרטגי נדב שטראוכלר. הפוד המצליח שעלה לאוויר לפני ארבעה חודשים והגיע למעל חצי מיליון (!) צפיות והאזנות, אירח כבר לא מעט אנשים מעניינים מכל הקשת הפוליטית, ביניהם: אלדד יניב, עו"ד כינרת בראשי, אורי זכי, השר אמיר אוחנה ועוד. כעת בפרק משותף עם הפודקאסט של יאיר נתניהו, קיבלו המאזינים הצצה קטנה לסיבה בגללה העלה הילוך והפך לדמות ציבורית, עם מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. 
"יש איזה רגע שאתה מחליט לעשות מעשה ולחצות את הקווים ולהגיד 'יאללה אני נכנס למים, לא מעניין אותי'?" שאל גולדן, וקיבל את המונולוג הבא:
"כן, האמת היא שצריך להודות לגיא פלג שבזכותו הפכתי להיות אישיות ציבורית" השיב נתניהו הצעיר, והמשיך "כשהוא עשה לי את הרצח אופי, הכתבה הנוראית הזאתי שבאמת הייתה צריכה לבייש גם את גיא פינס. אין בזה שום ערך עיתונאי וחדשותי, ספק פלילי לגבי הנושא של האזנת סתר, כי אותו אדם שהקליט את השיחה לא דיבר איתי ולא היה חלק מהשיחה. לא אתי, לא עיתונאי בשום מובן שהוא. הרי אני לא אישיות ציבורית, הייתי ילד בן 22 שמדבר באוטו כשהוא קצת שתה אחרי לילה של מסיבה, ומדבר צחוקים ודאחקות וכל מיני שטויות שאתה זורק לחברים ומן הסתם אתה לא מתכוון לשטויות שאתה אומר. כל אחד מאיתנו שהיה מוקלט בסיטואציה שהוא מדבר שטויות עם חברים ב-3:00 בלילה כשהוא ילד בן 22, אפשר למצוא דברים, אין לזה שום ערך".


ההקלטות המפורסמות שחשף גיא פלג (צילום מסך חברת החדשות)
"אבל אחרי שהוא עשה את זה ובעצם שפך את דמי בפני כל המדינה ובייש אותי וביזה אותי בפני כל המדינה, ועברתי סוג של לינץ' ברמה שהייתה לי מאוד קשה. אני הכרתי לינצ'ים על ההורים שלי, אבל למרות שזה נשמע מוזר כשזה על עצמך זה אפילו יותר גרוע. יש משהו נוראי כשזה על ההורים שלך, אבל אני מכיר את זה מאז שנולדתי אז אני לא מכיר משהו אחר, אין בזה משהו חדש מבחינתי. פה זה היה פעם ראשונה שעושים את זה ממש עלי, הרגשתי איך זה לחוות על הבשר שלך. זה עשה לי טראומה מאוד גדולה והייתי בערך חצי שנה במצב מאוד קשה. אחרי שהתאוששתי מהרצח אופי הזה, אמרתי לעצמי וואו, הוא עשה את כל זה וכל הלינץ' הזה שחטפתי מכל התקשורת, כשלא הוצאתי פעם אחת מהפה שלי דעה פוליטית אז אמרתי אם גם ככה אני חוטף את זה גם כשאני "ילד טוב" וימני כמו שאוהבים ששותק ומוריד את הראש, אז אני כבר יכול להיות ילד לא טוב ולהחזיר להם ולפתוח רשתות חברתיות. ראיתי שיש עניין ציבורי כלפיי, אז אמרתי שננסה למשוך את זה לדברים חיוביים את ההתעניינות הציבורית בי. להפיץ את האמת שלי, את הדעות שלי, להוכיח את העיתונאים ואת התקשורת הבולשביקית על השקרים שלהם".
 
יאיר המשיך: "ואז פתחתי טוויטר, ופתאום וואו. בטוויטר אתה מדבר אליהם ישירות. כל מה שחלמתי כל החיים שלי כשהייתי ילד בן 7-8, כשראיתי את השקרים בטלוויזיה ורציתי לצעוק חזרה לכתב שעומד עם המיקרופון ומשקר בלי למצמץ ומבזה ומשפיל את ההורים שלי. פתאום אני יכול להיכנס לטוויטר, ולכתוב להם ישירות, והם רואים את זה, הם עונים לי ופתאום אני שם להם מראה מול הפנים. יש בזה משהו גם מאוד מספק, אבל יותר מזה אני חושב שדיי שיניתי את השיח בישראל מאז שנכנסתי לרשתות החברתיות. דברים שהיו טאבו לחלוטין, להגיד יועץ משפטי לממשלה, זה היה דרגה אחת פחות מאלוהים, משהו קדוש שכאילו זה לא בנאדם, זה מלאך וכל החלטה שלו זה כמו אבני החושן של בית המקדש, מסר ישיר מאלוהים. חשפתי הרבה דברים, שיניתי את השיח".

עמוד הטוויטר של יאיר נתניהו (צילום מסך)
"הזזתי את השיח ימינה, אני מדבר בשפה של שמאלנים. אני מרשה לעצמי להגיד את כל מה שאמנון אברמוביץ' מרשה לעצמו להגיד בשידור. אין לי רגשי נחיתות, אני לא רוצה ליטוף מעיתון הארץ, אני לא רוצה שהם יאהבו אותי ושיגידו עלי דברים טובים. הם מבחינתי אנשים שלא אכפת לי מה הם חושבים עלי. אנשים ממש רעים כל הברנז'ה שם. אני רוצה להילחם בהם, אני לא רוצה להתקבל למועדון שלהם".
תגובות לכתבה(130):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 108.
    חחחחחח לכאורה לא התאוששת חחחחי (ל"ת)
    חי 12/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 107.
    יאיר נתניהו לך עם אבא שלך (ל"ת)
    חי 12/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 106.
    כל כך מכוער מפנים ומבחוץ (ל"ת)
    אורשמח 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 105.
    איזה איש מגעיל. (ל"ת)
    אביב 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 104.
    מסכימה איתך יאיר
    ענת 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לשמאל מותר הכל
    סגור
  • טען עוד
  • 103.
    לא הבנתי "אני הרי לא אישיות ציבורית"?
    רוני12345 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה אישיות מאובטחת? למה אתה נוסע ברכב ממשלתי? האם אתה אוכל חמגשיות? איפוא אתה עושה כביסה? האם אתה שותףמפעם לפעם עם אביך ומה מעשיך בפגישות ממלכתיות, כאלה ואחרות? רשמת שעברת חוויה קשה טראומטית. מקווה שהשתקמת? האם תוכל להמליץ על מטפל או מטפלת לנושא? תודה
    סגור
  • 102.
    אם קודם חשבתי שהוא תחתית עכשיו אני יודעת (ל"ת)
    עליזה 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 101.
    למד להתקרבן מאבא שלו
    השוהדה פינת נתניהו 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשו לי, אכלו לי, שתו לי, גנבו לי. אחד המיותרים אם לא הא.
    סגור
  • 100.
    עוד יושר ידובר ויסופר על העוולות שנעשו למש׳ נתניהו
    דריה וחברים 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וגם על ערוצי התקשורת מי שפיתחו וטיפחו את תרבות הזעם
    סגור
  • 99.
    ילד זבל.כמו אבא שלו המושחת.
    המשקיף 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גועל נפש של בחור.בטלן עצלן.שחי על חשבון כולנו.בחיים לא עבד יום אחד.והכלב הזה .כבר בפוליטיקיה.כל היום רק רב אם אנשים.ומחפש בחורות.חרא של בחור.
    סגור
  • 98.
    יאיר נתניהו
    גברת 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צריך להתבייש .כלומניק כמוך.במה אתה מתפאר? בניבולי הפה שלך? איזו גאווה ? אני במקום הורייך הייתי קוברת את עצמי מבושה .גידלתי ילדים לתפארת מחונכים.לא כמוך ,פרא אדם.מה הטענות שלך? אבא שלך בחר להיות פוליטיקאי.יש משמעות לדבר.מי שחי בבלפור על חשבון הציבור.מותר לאזרחים להעביר ביקורת על כל דבר שהוא עושה.מי שלא מתאים לו הסיגנון הזה,חי חיים רגילים .אדם מן השורה .מבטיחה לך שאיש לא יתעניין בכם.אי אפשר לאכול מהעוגה ולהשאירה שלמה.אתה ומשפחתך רוצים לחיות על חשבון הציבור ולעשות ככל העולה בדעתכם.אין דבר כזה.הגיע הזמן בגיל 30 שתיקלוט את זה.כל זמן שתתנהגו כאילו מדינת ישראל היא רכושכם הפרטי,תמשיכו לקבל חיצי ביקורת ללא הרף.יותר מזה ילכו ויתגברו.
    סגור
  • 97.
    666
    . 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 96.
    יאיר נתניהו
    שרי 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר העילג נתניהו.איזהצשיח שינה?.הוא חוסם כל מי שאומר לו את האמת.מלבד הגויים שהוא קונה.אף אחד באמת לא בשיח איתו.אולי קומץ ביביסטים.ילד עלוב כמו ההורים שלו.שלא נדע.
    סגור
  • 95.
    ללא ספק שינה את השיח
    אחת 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרדר אותו לתהומות שלא האמנו שנגיע אליהם
    סגור
  • 94.
    תגובה ליאיר
    כרמית 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהחלט מגיעה לך במה..אך כדאי לך להגיב בתבונה ביושר ולחדול להתקרבן
    סגור
  • 93.
    מצדיקה אותו (ל"ת)
    רינה 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 92.
    יאיר נתניהו-
    Y.e 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיפסיק לבלבל את המוח עם השטויות שלו,נמאס כבר שיש עדיין כאלה שמתיחסים לכל פליטת פה שלו,ברגע שייפסקו התגובות לכל שטות שלו אז נקווה שיפנים ויפסיק למלא את הרשת בשטויות
    סגור
  • 91.
    איפה היפאנית?
    רונן 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שבמקרה הוקלט כשהיית "ילדון" בן 22 (אגב, אתה יודע שהיית כבר 24...) מלמד על החינוך שקיבלת בבית נהנתניהו הבוגד עם השמפניה והסיגרים
    סגור
  • 90.
    עשה לנו ולאבא שלך טובה,עזוב אותנו טוב..
    השליח 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעייה בעולם הזה שכל סמרטוט יכול לפתוח ערוץ באינטרנט וחושב שכל מילה שלו חשובה למשהו
    סגור
  • 89.
    כמה עוד אפשר להתמסכן ולילל
    נתי 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלואי שלא היה ל זמן להתקרבן ולהתמסכן ולפתוח את הפה המסריח של בכל מקום כי היית נניח עסוק בעבודה ובפרנסה ילד עאלק זין אוכל חינם
    סגור
  • 88.
    הילד בן 30 וחי על חשבון המדינה קומפלט
    אדיפוס 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם מכירים עוד צעיר מלבד בן של אייקון או אוליגרך שחי כמו הילד הזה?
    סגור
  • 87.
    למה לא שואלים ממה הוא מתפרנס?? אם היה לי בן
    טובה 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא עובד,מצייץ כל היום,חי בבית ההורים ובלי חברה,הייתי מבואסת בלשון המעטה
    סגור
  • 86.
    יאיר נתניהו
    שוש 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר נתניהו כל הכבוד לך בקשר לטויטר. אתה שווה את כל הברנג'ה העיתונאית. השקרנים המוטים תמיד שמאלה, משתפי פעולה עם מנדל בליט ודומיו. כשצריץ לפתוח את הפה כולם סותמים את הפה אבל נגד יאיר מתנהגים כאילו עומד מולם מישהו שצריך לתקוף . אדם מבוגר.
    סגור
  • 85.
    שום מילה על ערוץ עשר?
    גל 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותו ערוץ אז סירב להביא את ההקלטה, כי ראה בזה רכילות, ואז "חדשות 2" דאז לקחו את זה. וזה לא לגמרי רכילותי אם אתה חושף שם דברים על קשרי ההון בין פוליטיקאים ובעלי השפעה בכלכלת ישראל.
    סגור
  • 84.
    ככה המדינה שלי נראית?
    איזה פחד 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי כדאי שנוציא דרכון חלופי לפני חורבן בית
    סגור
  • 83.
    פירחח נוצר בתא שרותים במטוס (ל"ת)
    עם ישראל 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    בדרך כלל ניתן לשמוע
    אניהיא 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את השדים רוחשים הקדרה המהבילה,שבבית בבלפור.שם מ" אי השדים" שהמשפחה הגלתה את עצמה ניתן לשמוע את קולות הרעל המיוחדים לשדים. אבל באופן מפתיע יאיר נתניהו נשמע כמו קספר הרוח השובבה והידידותית.אך האם זה ככה באמת?! על סמך הרקע המשפחתי...כנראה לא.פסיכופט ושקרן כמו אמא.
    סגור
  • 81.
    יאיר נתניהו
    אניהיא 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים רעים או טובים לא נמדדים לפי הדעות שלהם בקשר לשמאל ולימין.אתה חושב שאתה מסוגל להבין את זה.כי לי מה שאתה טוען אנשים טובים הם רק הימין טרנדים רעים יש רק בשמאל.ויש פה בעיה שמצביע על עיקוב התפתחותי אצלך.תבדוק את זה.עם אמא אם אתה רוצה.
    סגור
  • 80.
    ההדיוט הלך בגיל 22 למועדון חשפנות הציע את ידידתו לכל
    ג.מרכז 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המרבה במחיר.והוא טוען שהוא היה עוד בגיל הינקות.היום נראה לי שהוא היום בן 30 לא עובד גר אצל ההורים בבית שדיך למדינה חי על חשבון המדינה.צעירים בגילו עובדים מיום שחרורמ מהצבא משתדלים לחיות חיים עצמאים להתחתן.איני מבין את נתניהו ושרה שלא מעיפים את העלוקה הזאת מהבית ושילך להיות הומלס.
    סגור
  • 79.
    אחלה יאיר. חכם. אוהבים אותך מאוד
    מוטי 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבים אותך מאוד יאיר. אוהבים אנשים שלא מפחדים לשחות נגד הזרם. ישר כח
    סגור
  • 78.
    אין מלבדו המלך המשיח
    יוני 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש ליאיר אבא מבורך אין מלבדו מלך משיח בן דוד.שהשם ישמור על משפחתו חיי נצח. אין לא מחליף לא בארץ ולא בשמיים. המדינה תעלם אם יקרה משהו. ויאיר בן ..
    סגור
  • 77.
    יאיר
    אני 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להציק לבן משפחת המלוכה
    סגור
  • 76.
    יאיר (ל"ת)
    רמי 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    תת רמה
    רחל 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד לאן עוד יכולה מדינת ישראל להידרדר???? ילד שמשחק אותה חכם פרזיט שחי ע"ח מדינת ישראל. אבא שחושב שהוא מלך ואמא....עדיף לפסוח עליה. אומרים שאין מכשול שאדם לא יכול להתדבר עליו , אזי יש ויש "מכשול בלפור" עצוב
    סגור
  • 74.
    יאיר יקירי
    לימור 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוצרת מזן טוב וחזק.ואתה עוד יותר תצליח. זה ענין של זמן.בן חכם.בן של ראש ממשלה אוהבים אותך.ואת ערוץ 20
    סגור
  • 73.
    אוי אוי אוי כשיהיה לי זמן ארחם עליך
    דרומית 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצאת שיטה חדשה, להתקרבן. עלוב נפש
    סגור
  • 72.
    העיקר שלמועדון הפוסיקט הוא נכנס
    מ. פאקר 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפרופו מועדונים, כניסות ויציאות, דירות ובתי מלון.
    סגור
  • 71.
    לגבי כלומניק מדבר המון (ל"ת)
    טרי 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    יאיר .ריגשת אוהב אותך בנאדם !!
    איציק 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישר כוח
    סגור
  • 69.
    יאיר הלא מאיר
    סמדר 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה תמיד להלחם אולי תתחיל להיות חיובי ובלי כעסים ובלי התנצחיות -- יאלה
    סגור
  • 68.
    פח זבל מהלך
    מרגלית 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפה של פח זבל
    סגור
  • 67.
    זה לגמרי מובן
    אני 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד תהיתי מרחוק איך זה לגדול באווירה כל כך אלימה כלפי המשפחה שלך. שהשנאה שוטפת את האנשים ומעבירה אותם על דעתם, בלי שהם בכלל מכירים אותך. בצעירותי לא הגבתי לזה כי לא היו את הכלים, אבל היום זה מאוד ברור שמולי לא יורדים על "מתנחלים". אלה אנשים שגרים בבית שלהם, בארץ שלהם. לא יורדים על שרה נתניהו, זו אלימות ובריונות בזויה. לאה רבין הייתה דמות דוחה בעיניי, ועדיין לא הייתי עושה לה את מה שעשו ועושים לשרה. לא מעניין אותי גלידת פיסטוק, לא מעניין אותי היצורים שמקבלים פרסום אם הם מסכימים להתנפל על משפחת נתניהו. די, השמאל כזה אלים. זה מגעיל, הם מתלהמים, רוצים לסגור עיתון שלא מסכימים איתו, מחרימים ערוצים ימניים (פעולות פשיסטיות בעליל), אבל ביבי מפלג. נו, באמת. בסוף ניפגש בקלפי והם ימשיכו להתפרק כמו תמיד, אבל לפחות אוכל לבלום את השיח האלים לידי. כבר אין לי בעיה להצביע לאנשים על האלימות או חוסר האמת שהדברים שלהם. וכמובן, לעשות את זה בפומבי, כדי שאחרים יראו את מה שאני רואה. הרי ממילא אי אפשר לשכנע שמאלני שהוא טועה, לפחות שאחרים יבינו שהוא טועה.
    סגור
  • 66.
    דודי אמסלם הדביל
    ש.ע. מכלוף 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר, אתה מנהיג העדר העדר הבהמי פרימיטיבי זבלים מזוקקים , זה הבסיס של המעריצים של אבא שלך הנוכל שקרן גנב ואמא שלך הפסיכותית אתם הרעל של המדינה (אולי חוץ מאח שלך אבנר)
    סגור
  • 65.
    ילד קקה
    ישי 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי תבקרו את כל מה שמיבב הילד קקה?! הוא צריך לקבל סטירה כל אימת שהוא פותח את הפה. היה צריך מזמן לאחוז באוזנו, להגיד איכס ולזרוק לפח.
    סגור
  • 64.
    לא יעזור לך
    מיר 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להפסיק להגיב לו ליבש אותו שיבין שהוא יכול ללכת לאן שירצה כשאבה שלך לא יהיה יותר ראש ממשלה ...................
    סגור
  • 63.
    למה? (ל"ת)
    ישי 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    בא לי לבכות עליךאבל אני בוכה בגללך ובגלל משפחתך (ל"ת)
    גשם 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    22 16
    סגור
  • אבקי עליק
    דוד 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מקום שמימנו לא יורדים יותר,אתה ירדתה למקומות שרק חולה נפש שמצבם מעורער כמוך יכול לרדת,סתם יצור עלוב וחסר תבונה,אני לא מרחם על טיפשים,פשוט דואג שלא יתפשטו ויתרבו,
    סגור
  • 61.
    בן המלך
    משה 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    19 14
    לאיזה מעדון אתה חושב להתקבל.זה שמאפשר להתחלק עם החברה עדין שתרד מהתקשורת. שלא נשמע ממך אתה ילד רעה שגדל בכפית זהב.זה המזל שהיה לך.
    סגור
  • טיפול
    פסיכולוג קליני 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיפלתי במיקריםמאוד מסובכים ובסוף הצליח לי אבל אתה חייב את פרוייד,נכון הוא מת,אז תמות ותגיע אליו הוא יטפל בך ,מישהו אחר כבר לא קיים לטפל בך,
    סגור
  • שמאל אלים (ל"ת)
    שמאל אלים 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    עד מתי?
    אלי 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    10 14
    קדימה יאיר!!! בסוף נעמיד לדין כל חבורת שקרנים עלובים,העבדים בשירות אש"פ וקרנות זרות
    סגור
  • לא יאמן
    נתי 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיסרסר בבת שלך, באחותך ואז נדבר
    סגור
  • 59.
    הילד של אימא
    נשר 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    25 0
    מי אתה,מה עשית בשביל מדינה,חיי על חשבון אחרים,עבודה אין לך,לבשל אתה לא יודע. מה אתה יודע לעשות.לשבת ליד מקלדת ולכתוב שטויות.תתחיל ללכת לעבוד ולשכור לעצמך דירה. הרי כסף לא חסר לך. לאבא יש מעל 70 מיליון ₪. אז מה יש לך לחפש בבלפור. אבא ואימא כבר אזרחים וותיקים. אם לא תעזוב עכשיו,תצטרך לטפל בהם ולדאוג לרווחתם. לקחת אותם לטיולים,לקנות להם אוכל,לבשל להם,לעשות כביסה. אמרתי יותר מידיי נכון יאירי. הילד שלא ידע שובע. ת ת ע ו ר ר . הזמן רץ.
    סגור
  • אמא
    לימור 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם את או אתה ילד של אמא .אפה הבעיה
    סגור
  • סתם דביל
    מני 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשרואים תגובה של מגיב מאחורי מיקלדת מרשה לעצמו הכל לא רק כולכם הזבל של המדינה רק למשרפות להכניס אתכם ולישכוח שהיו פעם זבל של האנושות,שהביוב בשבילכם זה הבית ,אני מיתנדב לשרוף את כל הזבלים האלה בהנאה למרות שאני לא מעשן אני אקח סיגריה ולהנות כל רגע מהצעקות ומהדריפה של גופותכם בכיף הכי רישעי,אבל לראות אתכם שם זה הרגע הכי מרומם
    סגור
  • שמאל אלים (ל"ת)
    שמאל אלים 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    הבן הפרזיט
    נטו 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    27 7
    אתה פרסונה מאוסה שלמרות "שאתה לא דמות ציבורית),,תודה לגיא פלג הישר והמוכשר אתה עולה לנו הרבה כסף בכל קנה מידה שלא ידענו מראשי ממשלה קודמים,,
    סגור
  • שמאל אלים (ל"ת)
    שמאל אלים 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    די
    קילוט 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    17 3
    אנחנו לא מקבלים כל דרק.במועדון שלך אורך הלשון הוא המבחן היחידי.
    סגור
  • אשפה
    דוד 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה חינוך של אבא נרקומן וסוחר סמים ואימא שהיא זונה בתשלום, זבל כמוך הוא התוצאה,ולכן לא מפתיע שהיתבטאות כזאת נובעת מתיסכול,
    סגור
  • 56.
    גילוי דעת
    מנקה אסלות זוהמה 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 24
    מעולה יאיר ז... את כל השמאלנים מה שהגרמנים לא הצליחו לאלף אותם אותם תעשה אתה בהצלחה.לעיתים אני תוהה איזה מזל שלא כל הזבל שנקרא יהודני רייך השמאלנים מאירופה עלה לפה כי תאר לך עוד 6 מיליון זבל שמאלני אירופאי פה בתוכנו שחותרים תחת אושיות המדינה בטחונה וחוסנה החברתי והצביון היהודי שבה כמה דלק שזבל אנושי היה מתגבר את תנועות השמאל הרדיקליות החביבות על יהודוני הרייך בצלם מרץ B.D.S ווטש קומוניסטים שוברים שתיקה וכו' אני נרעש ומחרד רק מהמחשבה מסתב ר"שאין כדורים תועים"
    סגור
  • אתה צריך להיכנס לכלא.
    הוזה 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אנשים מסוגך מעריצים את הילדז. הפשיסט.
    סגור
  • גילוי דעת
    גברת 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה אדם חסר טיפה של ידע היסטורי.אם לא היתה השואה ,יכול להיות שלא היתה קמה מדינת ישראל.מה זאת השנאה הזאת? מה שיש לך היום זה הכל בזכות אותה ניצולים שהגיעו לארץ אחרי המלחמה והקימו את המדינה.תתעורר!!!! ביבי אמנם שוטף לכם את הראש שהוא והוא עשה ועשה.כלום גרם לכם לעיוורון מוחלט.אין לכם מושג מה עשו פה אנשים .חיו בקדחת ובמחלות .שילמו בחייהם להקים ישובים .ביבי אמנם נולד פה .ברח לארצות הברית חי שם חיי שפע .לא עניין אותו כלום.חזר כאילו הציל אתכם. ממש לא דרדר את כולם לתחתית.עכשו בקורונה רואים את התוצאה.פשיטות רגל ,מובטלים רבים מאוד,כאוס בכל המדינה.תתביש לך על דברייך
    סגור
  • בשבילך באופן מיוחד
    אניהיא 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כדור פסיכיאטרי!
    סגור
  • 55.
    יאיר נתניהו
    יעקב 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    5 15
    שתי מילים! כל הכבוד!!!!!!
    סגור
  • 54.
    יאיר המלך
    העם מתעורר 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    7 19
    יאיר אתה צודק בכל מילה צריך להקים גוף תקשורת ימני שילחם בשמאל באמצעות אותם כלים שלהם באמצעות חשיפת הקלטות שלהם ועוד ועוד ועריכת כתבות מקצעיות
    סגור
  • אנחנו בשמאל מדברים
    אניהיא 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם היטלר בסיאנס.ואתם איך אתם מדברים איתו? הוא רודף אותכם גם ממקום מותו?
    סגור
  • 53.
    יאיר נתניהו
    איכפתית 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    5 16
    כל הכבוד יאיר על זה נאמר "הבא להרגך השכם להרגו" אם הרוב היה ככה השמאל היה הופך לאילם ישר כוח
    סגור
  • 52.
    ילד בן 22?
    פינוקיו 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    8 4
    יצור מעוות... הבן שלי בגיל 22 טחן 3 שנות שרות קרבי, עובד כמו מטורף בתוך הקורונ ובין החלטה מופרעת אחת לשניה של הטמבל עם השער הסגול, כדי שישלם מיסים לממן לאמא המטורללת שרוצה שהמדינה תשפץ לה עוד בית. יאללה, תעלם לנו מהעיניים יחד עם כל חבורת המופרעים האלו שתקועה בבלפור
    סגור
  • 51.
    מסרסר בנשים ומתבכיין על לינץ' ?
    א 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    17 2
    תפסיקו לתת במה למפיץ הרעל הזה. משי גולדן לא ציפיתי לכלום. אבל למה להדהד את הגועל הזה בכל מקום ??
    סגור
  • 50.
    תותח (ל"ת)
    TY 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 49.
    עלובי החים
    דו 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    11 2
    עלובי החים המסכנים והנדכאים גרים בבלפור. משפחה עם קשיים כלכלים בעיות כספיות בעיות עם רשויות החוק .אין מסכנים מהם רחמים
    סגור
  • נכים כלכליים
    אניהיא 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוקא כל מצביעי הליכוד לא מרשים לעצמם להיות חמוצים,למשל.אוכלים פחות.אוספים פרוטה לפרוטה מאהבתם למשפחה....אבל המשפחה לא מסופקת,אינה מרוצה אף פעם.
    סגור
  • 48.
    מעולה! מקווה שעוד רבים בימין ישתחררו מרגשי הנחיתות
    דרור 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    5 6
    שלהם כלפי השמאל ויתחילו לפתוח את הפה
    סגור
  • הבעיה אצלכם היא
    אניהיא 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקללות.הנאצות.השנאה.זה מה שמזכיר את חוסר הביטחון שלכם.תלמדו לדבר.
    סגור
  • 47.
    יאירה הזנאי
    אזרחית 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    10 2
    גבר שמסרסר בבנות זוג שלו וגר עם ההורים עולב
    סגור
  • לא במקום
    אד 11/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה לעוסה מידי לא אחראית לא מביאה לכם שום כלום,רק שינאה ורעות רוח,חישבו מה היא גורמת לצד השני אם חפצי טוב לעמנו
    סגור
  • מי אתה
    עידו 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא סירסר באחותך? או בחברה שלך? או באימ..שלך אתה סתם דביל וצריך השתלת מוח
    סגור
  • 46.
    יאיר נתניהו בחור מטומטם ומגעיל, מי אתה בגלל?
    עם ישראל 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    13 3
    יאיר נתניהו, מה המצב במועדון הלילה? מה המצב של האבק על הדלתות בבית?
    סגור
  • 45.
    פני הדור כפני הילד הזה
    עדיאל 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    11 3
    עברת תקופה קשה? תתעורר, מי אתה בכלל??
    סגור
  • 44.
    מטורלל, מסכן
    גיא 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    12 3
    גדל עם אישה מטורפת ואבא נוכל ושקרן
    סגור
  • ביב שופכין
    רוזנשטיין 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין איך אימא שלך נראית? בטח מכשפה כמו זילבר,פולניה שרמוטה,אז לך לפני שאני יוליך אותך
    סגור
  • 43.
    תודה יאיר שאתה יורק חזרה על היורקים על הימין
    אילני 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 15
    ולא מנגב את הרוק ומתחנחן כמו הכתבים הימניים שמוכרים את אמא שלהם בשביל להתקבל למועדון הסססמאלני הכי הזוי ודפוק שיכלית וערכית
    סגור
  • 42.
    אם הייתי עובד אזי לא היה לי זמן להשמיץ אנשים. (ל"ת)
    ימין חולה 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • למה לך מותר
    ליכודניק 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יש לך זמן לכתוב אתה גם לא עובד פרזיט
    סגור
  • 41.
    אכן שינה את השיח. הוריד אותו לרמת זבל
    דן 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    17 1
    מתלהם. מפיץ פייק ניוז אפילו יותר מיריביו בשמאל. ובעיקר פה ומקלדת מלוכלכים. גובל בהסתה. "הקיבוצים הבולשביקים כמו בגרמניה הנאצית" היה עדיף שהיה שותק
    סגור
  • 40.
    תכל׳ס , יאיר חכם מאד
    רחל 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 12
    הבחור מבריק ולא יעזור מה כל המלעיזים אומרים. הוא אינטליגנטי ברמות.
    סגור
  • שקר גס
    אניהיא 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנובע מתוך עיוורון זמני או אי שפיות זמנית. בזמן האחרון גם הגרועות של האבא ...מממ לא משהו! מאד ירדה בעיני ולאוזנט המישפחה.מצטערת מקווה שהם לא נעלבים.
    סגור
  • 39.
    ילד בושה
    יוני 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    15 2
    אתה מחרים כל מי שזז חרמות הם דבר לא חוקי הקיבוצים הם נאצים דלחתה מפה על מנת לפגוע במפחה שכולה אבא שלך צריך להתביש בבן כזה אתה חי על חשבון הציבור
    סגור
  • 38.
    אתה לא מעניין איש
    משה 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    15 3
    לכל הפוסטים שלך אני מתייחס כצהובון בלוי המשמש לשיח ירוד,מכוער ולא מעניין.קוראים את זה רק בגלל שאתה הבן של ביבי.אחרי הבחירות ונפילתו של אביך איש לא יתיחס אליך.אתה תופעה רעה חולפת.
    סגור
  • 37.
    למערכת.
    יצחק 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מקווה שתפרסמו את החיובי ששלחתי . .כי את השלילי אתם מיד מפרסמים.
    סגור
  • 36.
    רצח אופי? נחשו מה צריך בשביל זה? (ל"ת)
    עדי 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 35.
    מסכים איתך יאיר !
    יצחק 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    3 16
    צודק בהחלט. כל מילה בסלע.חזק ואמץ !עלה והצלח .למורת רוחם של שונאיך.
    סגור
  • 34.
    מסכים איתך יאיר !
    יצחק 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 12
    צודק בהחלט. כל מילה בסלע.חזק ואמץ !עלה והצלח .למורת רוחם של שונאיך.
    סגור
  • 33.
    ילד קקות שמכפיש את כל העולם ואשתו. (ל"ת)
    יוחאי 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 32.
    ושוב ICE מהדהדים את הזנאי נתניהו. בושה. (ל"ת)
    חרדה למדינה 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 31.
    יאיר צא לעבוד ותפסיק לקלל ולפלג
    דנון 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    18 2
    הקליטו אותך מבקש כסף מחבר בגלל שאביך עזר או יעזור לו לקבל זיכיון גז.כדאי שתזכר ותדייק.פלג לא חטא בגלל שהביא את הקלטת לשידור.בגיל 22 למדת ששנור זה כייף.כנראה הוריך שקיבלו הכל במתנות לימדו אותך את השיטה.אתה מייצג את ישראל המכוערת,הסכסכנית,המפלגת,זו שרק מטנפת.בגיל 28 צא לעבוד ואל תסמוך על השנור.לליכוד גרמת נזק אלקטורלי.היית ונשארת טיפש חסר יכולת הבנה.
    סגור
  • 30.
    שי גולדן והבן של ביבי...התחתית של התחתית של העם היהודי (ל"ת)
    יאיר 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • תכלס
    גבי 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהלם שנתנו לתגובה הזאת להתפרסם. לפי הניסוח של הכתבה זה נראה כמו תוכן ממומן שנועד לקדם את הפודקאסט המעפן שלו
    סגור
  • ערבוש
    דודו 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא יהודי, לא היתה יהודי ולא תהיה יהודי,אצל יהודים יש רק אנשים יקרים ולא שפה נמוכה של ערבוש ומיתלהם,תבדוק אצל ההורים, אולי אתה מאומץ ולכן ההיתבטאות האומללה של נחות
    סגור
  • 29.
    כמה שאתה צודק .כל מילה בסלע ..חזק ואמץ !!! (ל"ת)
    יצחק 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור
  • 28.
    אלוף
    רוניתה 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 12
    מילים קדורבנות , יאיר חכם ונותן בראש,כל הברנז'ה השמאלית זבלים .אין עליך מוציא להם את הנשמה .מחסיר להם פעימה ,ולפעמים נותן להם בעיטה מטפורית .
    סגור
  • 27.
    חכם וסוחף כמו אבא (ל"ת)
    נעמה 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • 26.
    יאיר קקי
    רותי בר..ה.ה.ה 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    10 4
    זה דוחה ברמות מכוער יותר מתחת של סבון מקולקל מושחת 7בכיין שיספק לאן נסע עם מזוודות ומה היה התוכן בטוח שלא התחתונים של הבהמה
    סגור
  • 25.
    יאיר נתניהו
    יוסף 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    3 4
    יאיר היקר .ברצוני לומר לך נספר מילים אני נגד הכפשות אישיות אפשר לתת דעה על התנהגות מסויימת אצלך אין עקרון מתפרץ ומעליב את זקני הדור אנשים שנתנו את כל כולם למדינה התבישתי לקרוא מה כתבת ליעלון אחד האנשים האכי ישרים במדינה עתיר הזכיות כבד אותם אנשים ואל תעליבם .תצטרף למועדון המתורבתים כן לשייח מאחד ובוז לשיח מתלהם ומפלג . מאחל לך בריאות תשמור על אבא ומאמא ואחיך החמוד
    סגור
  • 24.
    אין לך אישיות.אתה סתם קרציה בלי אביך לא היו שומעים עליך
    רם 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    11 3
    תתנדף
    סגור
  • 23.
    זבל
    טא 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    חתיכת זבל מסריח
    סגור
  • 22.
    אתה רוצה תא ליד אבא? (ל"ת)
    רוני 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 21.
    מרחמת עליך (ל"ת)
    במ 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 20.
    על ילד הוא גם קורבן של הוריו.
    אזרחית 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כל ילד זוכה ליהנות מתהילת הוריו ולחטוף ממעשינם השליליים... ואם 5ץאתה מדבר שטויות (ובגיל 22 אתה כבר לא ילד !!!) אז קח אחריות... אך יאיר כמו אביו הולך על דרך הנקם
    סגור
  • 19.
    יאיר נתניהו
    רוני בשארי ליטר 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בחור שאין מילה חיובית אחת בפיו.מוחו וראשו ריק
    סגור
  • 18.
    כמו הקבוצים זה נאצים
    Yy 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני מת על ילד בן 22 שמספר אמת ורק אז מבין כמה הוא רחוק מלהיות בן אדם. בגל פלג הקיבוצים נאציזם ומשםחה שכולה שמאלנית בוגדת או משהו דומה. ורמטכלי ישראל הם או פדופילים או משתפי פעולה עם האיב.. מישהו צריך לספר לו שגבר לוקח אחריות על עצמו בלי לבאשים אחרים - במיוחג "גבר" שמעולם לא היה צנוע. נחבא אל הכלים (למשל כמו אחיו)....
    סגור
  • 17.
    אץנ כבר לא בן 22
    נע מי 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מתי אתנ מתכון לעבוג למיחיתך . טת טפיל נצלן כמו מולידך
    סגור
  • 16.
    נ
    אריה 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם רחילו
    סגור
  • 15.
    ילד זבל
    לאומן ציוני 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    10 1
    נקווה שצילם מחיינו בהקדם בטלן ומתיז ארס
    סגור
  • 14.
    הגם יאיר במייללים?.
    בן לכיש 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    האיש הזה נולד עם כפית של כסף בפה אבל... על הכפית היתה מנת "אכלולי/ שתולי" נדיבה ומכאיבה - בהתאמה(*) לעולם יחוש עצמו מקופח/מודר/מופלה וזקוק לרחמים ואכן... הוקמה קרן לגיוס רחמי ההמון הנסער למען הענקת מנה נאה של רחמים, חסד ואהבת חינם ל"ילד של כולנו" וד"ל...
    סגור
  • 13.
    צודק יאיר נתניהו אם השמאל תוקף. תמיד להחזיר באותו המטבע
    גברי 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    2 9
    אם לשמאל אין גבולות ויכול לתקוף בצורה ניבזית את יאיר רק בגלל שהוא בנו של ביבי לא להיות מופתע שהוא מחזיר להם באותו המטבע בלי גבולות בשביל זה את הרשתות החברתיות. הרי בתקשורת המיין סטרים לא יתנו לא במה להפריך את כל השקרים שלהם . תקשורת לא מאוזנת בעליל.
    סגור
  • 12.
    האפס
    רמי 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    9 1
    האפס הזה חי על חשבוננו!!!
    סגור
  • 11.
    יאיר
    יוסף 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    יאיר היקר אף מועדון לא יקבל אותך כל עוד אתה מתנהג לא יפה מכפיש אנשים רק בגלל שהם לא עם אביך .נגעלתי מהעלבון לבוגי יעלון איש מבוגר עתיר מעשים יש לו הרבה זכויות אומר אמת .זה שהוא תוקף את אביך לא מקנה לך להעליבו אישית דבר על מעשיו מקובל עלי ועוד כתבות כנגד הרבה אנשים טובים.נכון שלא נעים כשנכנסים לחייך הםרטיים ונכון כששותים מדברים שטויות אבל הגיע הזמן שתרסן עצמך אני נגד שייח לא תרבותי .
    סגור
  • 10.
    מי רוצה אותך חתיכת מלך השינאה!!!
    רוני 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    11 2
    כל ההסתות בפייסבוק נגד הקיבוצים ונגד חצי מהעם הם שלך ילד אפס
    סגור
  • 9.
    יאיר נתניהו (ל"ת)
    יוסף 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    לא אצלנו
    עעע 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    יש לי חדשות לבן של של העבריינית המורשעת מבלפור, גם אנחנו לא רוצים אןתך במועדון שלנו. לך למועדון של הגזענים
    סגור
  • 7.
    קקא
    אזרח 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מסכן לא מחובר. רק ל.... של אמא. תמצא חיים ילד קקא
    סגור
  • 6.
    תפסיקו לכתוב אליו הוא כלום וכלום הבן של זהו
    רוחה 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לא מענין אתם כותבים יותר מדי מתעסקין בכצבות שטוטיות
    סגור
  • 5.
    }}} אלוהים אוהב אותנו או דופק אותנו???
    יהודי חרד. 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    }}} עצוב שראש ממשלה בישראל מאפשר כך לבן שלו לפלג ולשסע=אולי עדיף שנפרק הארץ כמו אחרי מלכות שלמה שיחיה יאיר נתניהו ואבא שלו במדינה משלהם.הם לא העם שלי.
    סגור
  • 4.
    יאיר - זו לא היתה מסיבה. הלכת לבית זונות. טול קורה. (ל"ת)
    ריפקי 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 3.
    יאיר
    מרום 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אוהבים אותך מקווה שתחליף את אבא אחרי שאבא יחליט
    סגור
  • 2.
    יאיר כמו אימו פסיכוטי (ל"ת)
    טו 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 1.
    בהיסטוריה הוא ירשם כאחד הגורמים שזירזו את מפלת אביו
    נתי דדון 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    17 2
    מאז שהחל לצייץ, מפלס השנאה כלפי הוריו רק האמיר בטור הנדסי. היחיד שאוהבים במשפחה הזו זה את אבנר - ולא בכדי.
    סגור