תקשורת ומדיה

מהמנכ"ל עד העובדים: תאגיד השידור הציבורי זכה ב"אות הגיוון" על שילוב בעלי מוגבלויות

שיעור העובדים בעלי מוגבלות בתאגיד השידור כאן עומד על כ-5%, אחד מהם הוא המנכ"ל אלדד קובלנץ, הסובל מלקות ראייה. התאגיד זכה ב"אות הגיוון" על שילוב בעלי מוגבלות בחברה 
שרון טל | 
אלדד קובלנץ (צילום רונן אקרמן)
תאגיד השידור כאן זכה באות קידום עובדים עם מוגבלות, במסגרת התחרות השנתית "אות הגיוון" של ארגון מעלה לאחריות חברתית והפורום הישראלי לגיוון בתעסוקה. מדובר בפרויקט שנתי הפועל במסגרת מיזם משותף עם מנהל תעסוקת אוכלוסיות מיוחדות במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, שמטרתה עידוד עסקים ליוזמות לגיוון בתעסוקה ותמריץ חיובי לפעילות וולונטרית בדגש על יזמות וחדשנות וסיפורים מעוררי השראה.
בתאגיד עובדים 5% עובדים עם מוגבלויות בהם המנכ"ל אלדד קובלנץ הסובל מלקות ראייה, ובנוסף ישנה עבודת הנגשה מקיפה של תכני שידור לאנשים עם מוגבלות, כמו באירוויזיון ובבחירות האחרונות והתגייסות כלל חטיבות התאגיד להעלאת המודעות הציבורית לנושא.
הוועדה התרשמה מהניהול המקיף של נושא הגיוון תוך דגש מיוחד ורחב לשילוב אנשים עם מוגבלות ולהנגשה של תכני השידור, כולל קביעת מועצת התאגיד כי האג'נדה המובילה לשנת 2020 בתאגיד היא נגישות והנגשה. "ההלימה בין ההתייחסות לאנשים עם מוגבלות בין עובדי התאגיד לבין מימוש השפעתו העצומה של התאגיד על התודעה הישראלית בהקשר של שילוב אנשים עם מוגבלות מרשימה ביותר ויוצאת דופן." נכתב בהחלטת הוועדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה