תקשורת ומדיה

הושקה "13GLOBAL" - הזרוע הבינלאומית של רשת 13

הערוץ מעמיק את פעילותו הבינ"ל עם היציאה לדרך של השלוחה הבינלאומית שתעסוק בפיתוח ויצירת תכנים לשוק הבינלאומי, הן דרך המסך של רשת 13 והן בהפקה ישירה לפלטפורמות הבינלאומיות השונות
כפיר אדר |  2
בניין רשת 13 (צילום מערכת אייס)
רשת 13 מעמיקה את פעילותה הבינלאומית ומשיקה היום (שלישי) את 13GLOBAL הזרוע הבינלאומית של רשת 13, שתעסוק בפיתוח ויצירת תכנים לשוק הבינלאומי, גם דרך המסך של רשת 13 וכמו כן בהפקה ישירה לפלטפורמות הבינלאומיות.
GLOBAL 13 תהיה אחראית על חיזוק ופיתוח מערכות היחסים עם גופים בינלאומיים, חברות הפצה, ערוצים ויוצרים ברחבי העולם. המטרה המרכזית היא יצירת שיתופי פעולה בפיתוח ובהפקה של פורמטים וסדרות מיועדות לשידור ב"רשת 13" ומתאימים להפצה בשוק הבינלאומי.

עמי גלאם. צילום: יונתן גלאם
שלושה פרויקטים יצאו בימים אלה לשוק, תוכנית הדייטים 'אהבה חדשה', סדרת הדרמה 'בלקספייס', ודוקו-ריאליטי 'מלכי המטבח', כולם בשיתוף פעולה עם גורמים בינלאומיים. אלה הסנוניות הראשונות למערך הפעילות של גלובל ומספר פרוייקטים נוספים כבר נמצאים בשלבים שונים של פיתוח  וגורמים שונים כבר מגלים עניין לשיתוף פעולה.
בראש המיזם הבינלאומי עומד, עמי גלאם סמנכ"ל התוכן של "רשת 13", בעל עבר טלוויזיוני עשיר וניסיון רב מול גופי תוכן מרכזיים באירופה ובארצות הברית, ואחראי לפיתוחם ומכירתם של פורמטים ישראלים רבים לטריטוריות ברחבי העולם: "רשת 13 משיקה את GLOBAL 13 בעיתוי שבו שוק התוכן הן מתוסרט והן הפורמטים נמצא בפריחה ולתוכן הישראלי בפרט יש פוטנציאל להצלחה גדולה בשוק הבינלאומי. בכוונתנו להשתמש בפלטפורמת המסך של רשת 13 כמצע לבחינת תוכן חדש ומושך הניתן להתאמה ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הערוץ מתרסק לרסיסים וחושבים על חו"ל
    מצחיק 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חחחח
    סגור
  • לפי מה קבעת שהערוץ מתרסק?
    גל 12/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המפרסמים לא בורחים. כנראה יש סיבה לכך.
    סגור