תקשורת ומדיה

"תשבו או לא תשבו עם ביבי"? אין ספק שזו השאלה המאוסה ביותר בתקשורת היום

פעם אחר פעם, תכניות האקטואליה מראיינות את הפוליטיקאים מכל קצוות הקשת הפוליטית ונשאלת תמיד אותה השאלה - חבירה אפשרית לראש הממשלה. גיא זוהר שם זרקור ב'מהצד השני' ותהה: "התשובה מעניינת, אבל מה היא שווה בעצם"
כפיר אדר |  1
גיא זוהר מהצד השני (צילום צילום מסך כאן 11)
פינת ההצלפות של גיא זוהר 'מהצד השני' שמה זרקור אמש (שלישי) על נושא שמדובר בו רבות, אבל לא באמת מביא ערך לקהל בבית. מה החשיבות של תשובה כמו "נשב עם ביבי" או "לא נשב עם ביבי"? הניתוח לכך מראה את המובן מאליו, השאלה הזו נשאלת פעם אחר פעם, גם אם התשובות לא משתנות וגם אם כבר נמאס לשמוע על כך.
זוהר פתח את המונולוג ואמר: "יש לא מעט שאלות שאפשר וצריך לשאול פוליטיקאים לקראת הבחירות, אבל יש רק שאלה אחת שכיף לשאול שוב ושוב ושוב". כאן נראה קטע מהתכנית של אופירה וברקו בקשת 12 בה נפתלי בנט נשאל לגבי חבירה אפשרית לבנימין נתניהו "האם תשב עם ביבי?".
"למה לוותר? צריך לדעת מראש אם לא תהיה קונסטלציה שתשב. חשוב לדעת, תשבו או לא תשבו עם נתניהו?" כאן נראה קטעי וידאו נוספים בהם יונית לוי, איילה חסון, דנה ויס ורינה מצליח שואלות במספר ראיונות האם: "לא תשבו עם נתניהו? יש סיכוי שתשבו?".
זוהר ציין: "זו כמובן שאלה לגיטימית, אבל למה אנחנו חוזרים עליה כל כך הרבה בכך הרבה ויראציות? הא, כי התשובה מעניינת, אבל מה היא שווה בעצם". שוב נראה קטע וידאו בו בני גנץ, בני אשכנזי, אבי ניסנקורן, יועז הנדל, עמיר פרץ (שאף גילח שפם), אורלי לוי-אבקסיס אומרים כי לא ישבו עם נתניהו.
 
לסיום אמר זוהר: "אין בעיה, אפשר להמשיך ולאסוף הצהרות 'לא אשב עם נתניהו', אנחנו מבטיחים לעשות עם זה שימוש בעתיד. אבל נשמח אם יהיו לנו הצהרות של הפוליטיקאים גם בנושאים אחרים כמו השבר הכלכלי שתשאיר הקורונה, כי אם יפרו גם את זה, נוכל לגוון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שישב עם ביבי לא יקבל את קולי. גנץ מחוק.
    מנור חזנוב 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    12 0
    מי שמשאיר את האפשרות לשבת עם ביבי פתוחה, לא יקבל את קולי. כך גם מי שבגד בבוחריו, גנב את קולם וישב עם ביבי למרות הפרת בחירות מפורשת (כחול לבן , העבודה). כל השאר באים בחשבון. נקשיב להם ונחליט.
    סגור