תקשורת ומדיה

מהחשיפה של חיים אתגר לבית המשפט: הפרקליטות מגישה כתב אישום נגד 'המתחזה'

לאחר התחקיר שפורסם ב-8 באוגוסט, נאספו תלונות של למעלה מ-100 נשים המתפרסת על פני 20 שנה על הונאה וכעת הוא יצטרך לתת את הדין בעוון  עבירות של קבלת דבר במרמה וגניבה משלוש מתלוננות
כפיר אדר |  5
תחקיר המתחזים (צילום מתוך קשת 12)
כתב אישום הוגש היום (רביעי) ע"י הפרקליטות נגד רותם מזרחי שנחשף בפרק האחרון של התכנית "המתחזים", ששודרה החודש, ב-8 לדצמבר שם אף תועד אל מול המצלמות תוך כדי מעשה התחזות.
לאחר שתלונות שנאספו במערכת התכנית העידו על הונאה מצידו של למעלה מ-100 נשים המתפרסת על פני 20 שנה, בפרק ששודר סיפרו נשים רבות כיצד מזרחי פעל בשיטה דומה בה ניהל איתן מערכות יחסים רומנטיות תוך שהוא ממציא לעצמו זהות בדויה לחלוטין, שיקר, חי על חשבונן וגנב מכספן.
בעקבות כל זאת, הוגש נגדו כתב אישום בגין ריבוי עבירות של קבלת דבר במרמה וגניבה לכאורה משלוש מתלוננות. את אחת מהן ליוותה מערכת התכנית במהלך הגשת התלונה במשטרה. על פי כתב האישום, נהג מזרחי לקבל דברים במרמה מנשים שונות באמצעות הצגת מצגי כזב. בין היתר, נהג לשקר בנוגע לשמו, עברו, עיסקו, מקום מגוריו ועוד.
עוד עפ"י כתב האישום, בשלושת המקרים יצר קשר עם המתלוננות באמצעות הפייסבוק או אפליקציית היכרויות, בנה איתן קשר רומנטי ועבר להתגורר בביתן. באחד המקרים המתוארים בזמן המגורים המשותפים גנב הנאשם מביתה של אחת המתלוננות מיני אייפד וסכומי כסף שונים, בין היתר, כ-800 שקל מקופות החיסכון של בנותיה הקטינות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כאב לב
    ירדן יהושע 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט חלאת אדם
    סגור
  • 4.
    למה רק עכשיו?
    יורם כהן 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה רק עכשיו נחקר הדבר והוגש כתב אישום? בטוח שלאורך השנים הוגשו עשרות תלונות על ידי הנשים המרומות, אבל המשטרה העדיפה להתעלם מהן מפני שחקירה דורשת עבודה ובמשטרה משתדלים לא לעבוד קשה.
    סגור
  • 3.
    בושה וחרפה להעדר שלטון החוק
    יוסף 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המתחזה פעל ללא מפריע במשך 20 שנה, כשהוא מפיל קורבנות פיסית, נפשית וחומרית, והמשטרה האטומה, הסתומה, המושחתת העוסקת בעטיית מסכות, מתנערת מתלוננים, נשים, קשישים, פליטי שואה, אוכלוסיה חלשה ומפקירה אותם, מתנערת מהם בתואנה של סיכסוך אזרחי. חיים אתגר ואדווה דדון כמשל צריכים לעשות את העבודה בשביל המשטרה. מדובר בתופעה, מכת מדינה ויש להדביר. לעצור עד תום ההליכים ומינימום 5 שנות מאסר חובה, וקנסות ופיצויים משמעותיים. זהו טרור
    סגור
  • 2.
    למה קיים חוסר הוגנות מקצועית
    דרישה לדעת 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בתור מי שאמור לחשוף היתחזויות ועוקצים על ידי בעלי מקצוע נותני שירות,למה אתגר לא חושף כאלה של בעלי צווארון לבן ומקצועות חופשיים? יש הרי מהנדסים,עורכי דין ,רופאים וכד' שמבצעים מעשי רמייה ,עוקץ ועושק בקנה מידה לא קטן אבל התכנית מראה תמיד את הדבר השלילי אצל בעלי הצווארון הכחול כמו מתקני דודים,מזגנים,מכונאי רכב וכו'.
    סגור
  • 1.
    פראייריות
    ג.ש 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חסרים גברים נורמליים במדינה? או שפשוט אתן פראייריות ואתונות ? או שאתן ממש אבל ממש סתומות. ויש עוד דבר אחד שלא משנה מי מה מו שמגדיש לכן קצת צומי אתן ישר פותחות לו את הרגליים
    סגור