תקשורת ומדיה

די לדפי המסרים: מפלגת ימינה לא מפסיקה לחזור על עצמה

'מהצד השני' עם גיא זוהר שמה לב לריטואל הקבוע בתשובות של נפתלי בנט, איילת שקד ומתן כהנא. "לא פתחנו שמפניות", "צריך יזם", "סער רק פוליטיקאי" הן רק חלק מהדוגמאות. אבל מה בנט אמר שיצא מהמסגרת?
כפיר אדר |  3
גיא זוהר מהצד השני (צילום צילום מסך כאן 11)
כל הזמן מדברים על 'דף מסרים' שמגיע לעיתונאים, או פוליטיקאים שמופיעים בתקשורת כדי לקדם אג'נדה של מפלגה מסוימת. אבל האם בימינה לקחו את זה צעד אחד קדימה. גיא זוהר בדק ב'מהצד השני' את השאלה המעניינת.
זוהר פתח במונולוג והסביר: "ברור שגם לחברי מפלגת ימינה של נפתלי בנט יש מסרים שחשוב להם לבהיר בעניין המשבר הפוליטי. לכולם יש דף מסרים. אבל לפעמים שהמסרים חוזרים על עצמם, קוראים אותם כמו ספר פתוח". כאן הוכנס קטע וידאו בו חברי המפלגה טוענים 'צריכים יזם בראש, אני יזם'.
זוהר הוסיף: "ספר פתוח בנושא יזמות, גם לגבי הירידה בסקרים יש מסר מסודר - לא פתחנו שמפניות". בוידאו כאן נראית איילת שקד 'לא פתחנו שמפניות' גם מתן כהנא נצפה אומר זאת ומקבל הערה על כך מהמראיינת רינה מצליח.  זוהר המשיך: "ומה באשר לישיבה עם נתניהו?". בנט ושקד טענו כי עמיר פרץ גילח את השפם והאשימו פוליטיקאים אחרים בחבירה לנתניהו וגם כהנא טען זאת רק בדרך אחרת.
"ומה באשר למסר על גדעון סער?", השלושה אמרו 'סער הוא עוד פוליטיקאי'. לשאלה על המסר הכלכלי ענו כולם "הבחירות הן בגלל 800 אלף מובטלים". האם היו הצעות לחבירה מהליכוד? "לא נכנס לזה, לא אתחיל לפרט".
זוהר סיים: "ואז בנט שבר שורה במסר" , בנט אמר: "למה לפני שבוע שנתניהו הציע לי לפני שבוע להכנס כשר ביטחון וזה לא היה טו לייט, יכולתי בככה לקבל שר ביטחון וממלא מקום ראש הממשלה עם עוד שלושה שרים". זוהר חתם: "בככה, אבל תעדכן את שקד וכהנא, חבל שלא תמשיכו להקריא מאותו הדף"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    במעש נבחנו
    חוזה 01/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט שקט וסמןטריץ היו ללא ספק 3 שרים חרוצים שקדמו את טובת הכלל. אז מה הבעיה עכשיו?
    סגור
  • 2.
    בנט מדרדר מרגע לדודלי (ל"ת)
    דן 01/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נפתול בנט חחח עם 7 מנדטים שיקבל יהיה שר המים הבא
    בועז 01/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסימום ...
    סגור