תקשורת ומדיה

גיא פלג מפרגן לעמית סגל ותוקף מאזין מהשמאל "לא התלוננתם שאברמוביץ' היה דומיננטי"

מאזין אנטי-נתניהו לא אהב את הדומיננטיות של עמית סגל בתקשורת וכינה אותו "תועמלן פוליטי". המגיש גיא פלג, הגן על הקולגה שלו: "בשמאל יש בכי כי אכלו להם את הגבינה כי פעם היה רק אמנון אברמוביץ'"
יהודה לוינגר |  4
גיא פלג ועמית סגל (צילום משה שי פלאש 90)
כתב המשפט של חדשות 12 מפרגן היום (רביעי) לעמיתו מהצד הימני, עמית סגל, בתכנית הרדיו שלו ברדיו 103 כנגד מאזין מהשמאל שכינה את סגל "תועמלן פליטי".
המאזין, שהציג את עצמו כמתנגד ביבי חריף, האשים גם את ערוצי התקשורת בהתיישרות עם נתניהו בכל נושא הקורונה, ואף ביקר את הדומיננטיות של פרשן חברת החדשות, עמית סגל, ובכך שהוא מקבל "נפח מאוד גדול מעבר לכל הכתבים והוא ממש תועמלן פוליטי".
פלג עצר את דבריו של המאזין והבהיר לו שמעבר לכך שסגל הוא קולגה שלו וחבר שלו, הוא אכן "עיתונאי מאוד מאוד מזוהה פוליטית ולא מפלגתית, ואין חולק שהוא הפרשן הדומיננטי היום בחדשות 12". עוד הוסיף פלג כנגד המאזין: "האם הפריע לך שלאורך השנים ה-פרשן הדומיננטי היה אמנון אברמוביץ'?".
לדברי כתב המשפט, הוא עצמו אינו בצד הימני של המפה, אבל לדבריו יש להבהיר כי "בחוגים של מרכז ושמאל יש בכי ונהי כי אכלו להם את הגבינה. כי פעם היה פרשן יחיד שהיה קרוב לעמדות שלהם וזה היה מאוד נוח, ועכשיו יש פרשן מוביל, משכיל, מאוד רהוט, ואינטלגנט ומאוד מוכשר מהצד השני של המפה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אברמוביץ' לא היה מופיע רק בימי שישי?
    גל 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא לא ממש בקשרים עם פוליטיקאים, ומדברר עמדות, ומדליף חלקי מידע כדי לקדם מטרות פוליטיות ולפגוע במועמדים. לא ממש מפריע לי שהוא נוכח, אבל קשה להתייחס אליו ברצינות.
    סגור
  • 3.
    לשמאל, תרגיעו, עדיין האולפנים חד מימדיים לשמאל.
    בכיינים 01/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ימני אחד מול עשרות שמאלנים וגם את הפה שלו מנסים לסתום.
    סגור
  • 2.
    מודה: מכל העיתונאים המוטים, את סגל אני הכי אוהב
    ארליך 01/2021/13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אוהב את זה שהוא מדברר את הקו של ביבי בעקביות בלי להתנצל. הוא לא מנסה אפילו למכור את הבבל"ת של ישראל היום או ערוץ 20 כאילו הם עוד כלי תקשורת לגיטימי. מתנדב מצטיין למען ביבי בכל רמ"ח אבריו. רהוט וחביב.
    סגור
  • 1.
    התחושה היא סגל הוא דובר משפחת נתניהו
    שדי 01/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הבעיה היא לא שסגל הוא ימני, אלא שיש תחושה שהוא הפך להיות דובר משפחת נתניהו שמניש את דף המסרים שלהם.
    סגור