תקשורת ומדיה

אבישי בן חיים: "המפלגה של גדעון סער - מפלגת השנאה וההחרמה"

כתב חדשות 13 ממשיך בביקורת שלו נגד מפלגתו של גדעון סער שמחרימה את ראש הממשלה נתניהו וציבור בוחריו: "מדובר במפלגה שהכריזה על החרמת ציבור ענק", ועל המאבק שלו: "האליטה מבצעת פה עוול גדול"
יהודה לוינגר |  142
אבישי בן חיים (צילום פייסבוק/אבישי בן חיים)
איש התקשורת, אבישי בן חיים, ממשיך היום (חמישי) במתקפות שלו על מפלגת "תקווה חדשה" של גדעון סער, כאשר כבר כתב עליה בעבר שמטרתה להתבדל מחברי הכנסת המזרחים בליכוד: "רעיון הפנימי העמוק של החזית הלבנה ההגמונית" וכי "גדעון סער לא מחרים את נתניהו אלא את בוחריו מישראל השנייה ובכלל".
בן חיים התייחס הבוקר להצטרפותו של דני דיין למערכת הפוליטית ולמפלגתו של גדעון סער, וכתב על כך: "דני דיין לא הצטרף למערכת הפוליטית, אלא הצטרף למפלגת השינאה וההחרמה של גדעון סער".
לדבריו, מפלגתו של סער הכריזה על החרמת ראש ממשלת ישראל: "כלומר על החרמת בוחריו. מסביר שוב: מדובר במפלגה שהכריזה על החרמת ציבור ענק". עוד הוסיף בן חיים כי בשונה מסער ולפיד, בליכוד לא הכריזו על חרם: "הנפת דגל שינאה וההחרמה היא אקט איום".
כתב חדשות 13 הסביר את המהלכים שלו כנגד ההחרמות ובכך שהוא כותב נושא כבר תקופה ארוכה: "נכנסתי לסיפור הזה לפני זמן", כתב בן חיים והוסיף את הסיבה לכך: "אני באימה גדולה וחושב שהאליטה מבצעת פה עוול גדול".
כזכור, דני דיין הכריז אתמול על הצטרפותו למפלגתו של גדעון סער. דיין שימש בעבר כקונסול הכללי של ישראל בניו יורק ולפני כן ביו"ר מועצת יש"ע. לדבריו, הסיבה להצטרפותו: "מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון ובהקמת ממשלה חדשה בראשות גדעון סער, היחיד שיכול להוביל היום את השינוי הנדרש למען ישראל ואזרחיה".
תגובות לכתבה(142):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 121.
    אבישי בן חיים המסית הלאומי??
    אילן 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבישי בן חיים המסית הלאומי??
    סגור
  • אתם השנאה האמיתית
    ניאית 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלכו כפרות לכיפור על אבישי חיים .
    סגור
  • 120.
    תמשיך ללבות את השנאה
    גל 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסילה היא של אדם מושחת, פופוליסט שמסית ופועל נגד עקרונות מפלגתו, נגד הליברליזם וממנה שפוטים עושי כן, שמפיצים את משנתו הגזענית נגד ה"אליטות" האשכנזיות שלא קיימות ב 2021. עבר הבנו שבן חיים הוט חרטטן שמזגזג כמו כל חברי המפלגה. כשהועמד מול המציאות והעובדות, במקום להגיע להבנה שהוא מפיץ שטויות, הוא מתחמק - והנה הדוגמא: כשהובהר לו שראשי ממשלה בעבר, גם מן השמאל הועמדו לדין, כך שזו אינה רדיפה והעברת הכוח מהמערכת הפוליטית למשפטית, הוא טען שזה רע מאוד שאותם ראשי ממשלה התפטרו, במקום להפנים שהרדיפה היא רק במוחו של רה"מ ועדר מאמיניו.
    סגור
  • הוא כל כך צודק
    נירית 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפלגת השנאה הפשע והרשע . שילם משכורת לאישתו גאולה כשהיא לא עבדה בכלל
    סגור
  • 119.
    שנאה?
    מאיר 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הוא לא שונא את מצביעי הליכוד הוא כבר התעייף מביבי השועל בעור כבש תראה את ההתנהלות האחרונה שלו תבין למה לא אוהבים את האיש אני מקווה שהליכודניקים האמיתים יאזרו אומץ ויקומו ויעזבו את מפלגת ביבי.
    סגור
  • טען עוד
  • 118.
    כמה שטויות
    אלעד 01/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון סער חצי בוכרי וחצי אשכנזי ממוצא ארגנטינאי, נולד וגדל בדרום תל אביב ולאחר מכן משפחתו עברה לקיבוץ בדרום וחזרה למרכז תל אביב. (שפעם גרו בו בני מעמד ביניים קלאסי ולא תושבי חוץ עשירים) רובו המוחלט של עם ישראל כיום מעורבב כמו גדעון סער.
    סגור
  • 117.
    בן חיים
    שטינמן אמנון 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמפלג זה אתה ישראל א וישראל ב אז איך נהיתה דר ועוד בטלויזיה ואתה ישראל ב
    סגור
  • 116.
    "היחיד שיכול"=בולשביקיות במיטבה
    אשר 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסגנון השחצני,מפוצץ הגאווה הזה,היה נחלת השמאל,או המערך של פען,חושבים שרק הם יכולים,אז זהו שלא,ובתקוה שיתרסק בבחירות,בדיוק כמו שמפלגת העבודה,תיעלים לגמרי
    סגור
  • 115.
    הבנה
    יוסי 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבישי בן חיים סובל מרגשי נחיתות ומקושי בהבנת הנקרא/נשמע
    סגור
  • 114.
    איזה קשקוש מקושקש
    אמיר 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוף אבישי.
    סגור
  • 113.
    די לחרמות ולשנאה. (ל"ת)
    בועז 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 112.
    מה שנאה למה שנאה?.......
    גלי 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דברים מוגזמים בעליל. כל דבר פה לא לגיטימי חוץ מנתניהו שגם הוא לא לגיטי י. איזו מפלגת שנאה? למה להגיד סתם. אם נתניהו שר עם עדן בן זקן על אהבה זה מגוחך ומביך.
    סגור
  • 111.
    אתה אויל או סומא?
    לאומן ציוני 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיק כבר עם רגשי נחיתות שלך שאתה מתפרנס יפה מאזכרתם ללא הפסק
    סגור
  • 110.
    סער יורק לבאר שהוא שתה ממנה
    מוטי.י 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סער שגדל בתוך הליכוד שם היום את הפוליטיקה לפני הערכים בכך שהוא מחרים את ראש הממשלה ואת מיליון וחצי בוחריו , אותם בוחרים שהביאו אותו למקום שהוא נמצא בו היום .
    סגור
  • סער גדל בליכוד הערכי, הליכוד של העבריין שינה פניו..
    צריך להסביר 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם לא שמתם לב, אנחנו נאבקים כעת על הדמוקרטיה על היותנו מדינה חופשית... גדעון ישב הרבה זמן בשקט וראה איך העבריין מנהל את הבית שהוא גם ביתו שלו, אך העבריין עושה במפלגה כבתוך שלו כמו עריץ ודירדר את המפלגה למקום שפל, ולא מכבד את הכללים ואת חוקי המפלגה ..דחק את סער לתחתית למרות שמרכז ליכוד אמר את דברו ובחר את סער למקום החמישי, אך העריץ לא כיבד את בחירת מרכז הליכוד. מעולם לא היו תקדימים כאלה ושפל כזה.. זכותו וחובתו של סער הן לא לתת לזה יד ולעזוב את מפלגת הפשע עד שהעבריין יעלם... כל מי שראשו על כתפיו יודע שהיום סער הוא הליכוד האמיתימבחינת הערכים והאידיאולוגיה וסער הוא אדם נקי כפיים. העבריין מבלפור צריך לעמוד לדין
    סגור
  • 109.
    תצביע לבני גנץ כפי שהבטחת?
    נחמן מאומן 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבישי היקר הבטחת להצביע כחול לבן עבור בני גנץ, האם אתה עדיין עומד בהבטחה? או שתצביע ביבי או ש"ס כפי שעשית בעבר?
    סגור
  • 108.
    אבישי צודק
    עופר 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אבישי צודק ואלו שלא מקבלים את העובדה שסער חתרן, מוצף שנאה, בוגד עלוב, מסוכן לישראל, יקבלו את כל הרפש הזה אחרי הבחירות. זו דעתי וצריך להיות של כל בר דעת. להוציא את האליטה, של השמאל ושל הגרועים באוייבנו. אלא השינאה של סער לנתניהו ראש ממשלה מצויין דומה לשינאה של גדולי שונאי ישראל. לכן סער אדם מסוכן לישראל ואם חס ושלום הוא יבחר לתפקיד חשוב כל שהוא אנחנו נראה איזו שגיאה עשו בוחריו.
    סגור
  • 107.
    מזרחית מקרית מלאכי
    רוני 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היי אבישי. אני כן רוצה מיפלגה שמצהירה שלא תשב עם ביבי. אני מצפה שראש ממשלה יהיה עם מוסר. לא אוהב את הפיצול הזה של מזרחים - ישראל השניה יוצא שאריה דרעי וביבי שני שקרנים וגנבים מזוהים עם ספרדים??? זה ממש מעליב. לא רוצה להיות חלק מזה. וכנראה עוד הרבה מאוד לא רוצים את ביבי טמבקשים הצהרה על כך!!!
    סגור
  • 106.
    הבוידעם של בלפור
    לשם עקיבא 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נשאר לך מקום אבישקה
    סגור
  • 105.
    מפלגת הקישקוש ולא שום תקווה אין מצב שנצביע לחראטה החדשה (ל"ת)
    כחלון יצחק 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 104.
    רק נתניהו
    צודק 100 % 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    נמאס מפילוגים
    סגור
  • 103.
    כולם שמולנים פה שים על כולם (ל"ת)
    גל 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 102.
    אבישי במקום לחבק..
    מייקל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה מחרחר מדון כלכך הרבה מישראל השניה אינם במקום שאתה נמצא במקום לחבק ולנסות לצמצם פערים ביבי ישראל השניה....או לא פחות מאלה שאתה תוקף ועיניך לא רואות ביבי זה לא בגין ביבי פשוט מנצל אנשים כמוך כמו את הערבים בראש כל המפלגות עומדים אנשים מישראל הראשונה מלבד ש" ס אז הגיע הזמן שתרד מהסולם שטיפסת עליו כן אני אשכנזי ישראל הראשונה ואשתי שתחיה ישראל השניה ובנותי קיבלו חינוך שקיבל גם את זה וגם את זה לא מה שאתה מנסה להנחיל אז תעזוב את העבר ותתקדם.
    סגור
  • 101.
    אבישי
    אבי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    צריך לבדוק צריך לבדוק 1.איפה הוא קיבל את התואר 2.איזה כדורים הוא לוקח 3.עד כמה הלשון שלו ב...של ביבי 2.
    סגור
  • 100.
    אבישי איש קטן עם דעות חשוכות
    שמיר שטרר 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    8 7
    מסתבר שבן חיים ד״ר למחול הוא ביביסת קטן סער לא אמר מילה על ליכוד לא על עדות מזרח. אמר רק עם ביבי אני לא יושב זה הכל אדם שהוא חוקר כביכול היה אולי מנתח את דבריו אבל אבישי הוא כלומניק אז הוא חוזר על המנטרה ישראל הראשונה השניה די כבר אי אפשר לשמוע אותך
    סגור
  • בחור שמדבר מהלב (ל"ת)
    גל 01/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 99.
    אתה מדבר ומייצג אליטה. אני עיראקי שסולד ממך (ל"ת)
    אמיר 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 98.
    האיש חייב כדורים ומהר (ל"ת)
    רז 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 97.
    https://www.atzuma.co.il/avishaibenhaim
    מקס הזועם 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.atzuma.co.il/avishaibenhaim
    סגור
  • 96.
    סתם אידיוט פאטט (ל"ת)
    רובי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 95.
    עוכר
    Ng 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אדון אבישי בן חיים הפכת להיות עוכר ישראל. כל מה שלא מצטלב עם דעותיך ותפיסות העולם המוזרות שלך הם מושא לשנאה ודברי תוכחה. שחרר אותנו מדמותך הציבורית.
    סגור
  • 94.
    מה נסגר איתך? ירדת מהפסים לגמרי, זה כבר לא מצחיק (ל"ת)
    מירב 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 93.
    חצוף
    יוגל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    נכון הוא שגדעון סער כשה מהלך חצוף וגזעני.האיש התמודד בבחירות מקדימות והפסיד.האיש לקח פסק זמן וחזר.האיש לא יודע את נפשו.הוא גדעון סער לא מחרים אותי כספרדי גאה הוא מבדל עצמו לדעת.אדם שלא מוצא עצמו.הבטיח לשדרנית שהוא יהיה ראש ממשלה והוא מנסה ליישם,אני מקווה שלא יצליח.אנחנו מצביעי הליכוד נאמנים למפלגתנו ואילו אתה שקראת לעצמך ליכוניק היית מזוייף והכל אחיזת עיניים.
    סגור
  • 92.
    האליטה המרוקאית.הבכיינית. (ל"ת)
    בן לולו 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 91.
    איזה ישראלי אתה
    מירי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה זה החרטה ארץ ישראל הראשונה והשניה תפסיק עם זה אני מרוקאי אבל לא מצביע חביבי אז למי אני שייך לשיטתך תתקדם אתה משתמש בצמד המילים מבלי שתגיד למי אתה שייך ולמי ההורים שלך שייכים לפי החלוקה שלך
    סגור
  • 90.
    בן חיים -אתה טועה
    ציונית 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    למה מי שמבקש שראש ממשלת ישראל לא יהיה אופורטיוניסט שקרן,נוכל , רב-פרצופי ,שאין חו קווים אדומים ,לוקח שוחד (הוא הודה בכך !!!) ,מנצל כל מי שסובב אותו,חסר ערכים וחסר מצפון -נקרא על ידך מחרים???? אני בת למשפחה מזרחית ברוכת ילדים וקשת יום -גדלתי להיות בעלת 3 תארים אקדמיים ולהצלחה כלכלית ,בני שירת כלוחם קרבי -אני סולדת משקרנים כמו נתניהו ,סולדת מחנפנים כמו השרים שהוא מחזיק סביבו וכועסת על התנהלות לא ראויה של מוסדות המדינה על ידו ועל ידי השרים הלא מוצלחים ,אך בעלי לשון חנופה כלפי נתניהו ורעייתו , שהוא מינה .
    סגור
  • 89.
    מספיק להסתכל עליו ולשאול יש לו פרצוף מושחת?
    אלי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סתם הוא תומך בביבי מקבל כסף מביבי בשחור לחשבון בנק שלט בחול . וכל המזרחים מקשיבים לו כי הוא מבין הבודדים שם עם תואר דוקטור
    סגור
  • 88.
    נתנייהו לא אליטה?
    ים 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומה נתנייהו מרחביה קיסריה
    סגור
  • 87.
    צליל פעמוני הישועה
    רון קילוח 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לוחם הקומנדו (במיל...) משקשק וצליל שקשוקיו מזכיר את הכרזת אחד הגששים...שייקה כמדומני... " זמנך עבר..."
    סגור
  • 86.
    אבישי את מעוות את המציאות
    אביב 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    המציאות היא שנתניהו הוא הפוסל. הכלב צריך ללכת לפח ההיסטוריה
    סגור
  • 85.
    לא.הממשלה של ביבי המושחת.ממש,אור לגויים
    המשקיף 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה מושחתת ומחורבנת.לא מגיע לעם היהודי מדינה!!!!!!
    סגור
  • 84.
    ממה אתה לחוץ ?
    עמיאל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל תלחיץ אבישי. תן לבורא עולם להחליף את האליטות בקצב שלו.
    סגור
  • 83.
    אבישי
    שרה 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    איזה עיתונאי אתה ... במדינה דמוקרטית לגטימי להתנגד .. התנגדות אינה החרמה , שיעור ראשון בדמוקרטיה תלמד
    סגור
  • 82.
    עוד מושחת שמקבל כסף ממושחתיניהו
    ציוני 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ננקה את ערוץ 13 מברדוגו, בן חיים ושאר מושתלים אחרי הבחירות!
    סגור
  • 81.
    הצביעות וההתחסדרות של עמית סגל
    רינת 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבישי בן חייבים ש"אוהב" את כל העולם קורא למפלגה ימנית לאומנית "מפלגת השנאה והחרמה"? היכן היית כאשר ביבי הסית כנגד כל מי שאינו ביבי? כולם "סמולנין" בוגדים", עכשיו גם גדעון סער המאיים על גודל מפלגתו הוא זה המעורר שנאה והחרמות? באמת אבישי, כדאי שתתבונן בראי. אתה יודע היטב מימחרים צבורי שלמים
    סגור
  • 80.
    כל אידיוט עיתונאי
    גור 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא טיפש ותיק ולא נגמר
    סגור
  • 79.
    אבישי בן חיים
    מוטי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מספיק אדון אב,ישי תפסיק לסכסך בין כל חלקי ישראל כ ר עשיתי דוקטורנט על פתוח השנאה בין האשכנזים לס,פרדים מה אתה רוצה פרופסורה על השנאה הזאת שלך .תפסיק לתת מחמאות ולחלק ישראל הראשונה ישראל השנייה ..לאן אתה שייך מקבל משכורת שמנה מופיע תקשורת ומפזר את הרעל של פירוד בעם במקום לאחד .אני מזרחי ואתה לא מייצג לא אותי ולא עוד מליונים כמוני .
    סגור
  • 78.
    כמה אתה חכם, ביבי מחרים חצי מהאנשים במדינה (ל"ת)
    אתה פטתי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 77.
    אבישי בן חיים
    מוטי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משך הסתה וסכסוך בין תושבי ישראל השונים
    סגור
  • 76.
    האיש שמתפרנס מאידיאולוגיה של החרמה מקשקש (ל"ת)
    ש 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 75.
    אבישי הגזמת וליכלת בענק.תמכתי בך עד היום! (ל"ת)
    די לחזירות ולשנאה 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 74.
    לסתום
    מוש 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי מישהו יסתום כבר את הפה של הבכיין הזה.
    סגור
  • 73.
    אבישי בן חיים. הולך בדרך של שס.
    נדב 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא מעוניין שהמצב ישמר. רק כך ביבי הגזען יכול להשאר בשילטון בעזרת הבורות של הצביעיו
    סגור
  • 72.
    דני דיין
    מלי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאחר תקופה עם נתניהו מחליט לעבור מפלגה עם כל הכבוד זה לא נראה אמין אלא יותר אנטרס פוליטי והיתי חושבת שמי שנכנס למערכת הזו צריך לדעת שהוא משרט את העם ולא את הכיסא חבל עם כל הכבוד בנתיים נתניהו הוכיח את עצמו ומה עם גדעו סער?
    סגור
  • 71.
    חרטטן
    אבי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבישי תעשה לנו טובה עזוב אותנו בגללך אני לא צופה בערוץ 13
    סגור
  • 70.
    שי בן חיים (ל"ת)
    מלי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 69.
    ככה אתה מפרש לא כולם מסכימים
    יובי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טתה לא יכול להביא את כושר ההבנה שלך לכלל הציבור .סער לא מחרים אף אחד למעט ביבי כי ביבי הוא שקרן ולא מממש את הבטחותיו . סער אמר בפומבי מי שלא רוצה אותי שלא יצביע אין יותר הוגן מזה אס תפסיק להיות דופרו של ביביב
    סגור
  • 68.
    אבישי בן חיים אתה הפכת למחרחר ריב ומסית בנוסח אדונך ביב (ל"ת)
    רחל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 67.
    זה עיתונאי ליצן
    ערן 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל י שלא רוצה ביבי הוא נגד ישראל השניה חחח אני מרוקי אסלי ולא רוצה ביבי . מה נסגר איתך אבישי
    סגור
  • 66.
    שקרניהו
    רון 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביבי העיף מהליכוד כל אחד שיכל לאיים עלו....ומשאיר את עצמו בודד בצמרת.....סער צודק בנסיון דלו
    סגור
  • 65.
    סער
    נוני 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דני דיין לא מסוגל לגיי 10 קולות ועם סער נבוא חשבון בקלפי. וזיכרו הוא לא עובר את אחוז החסימה.
    סגור
  • 64.
    חרטה
    אילן 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבישי מה קרה? גם גדעון סהר הןא ישראל הראשונה? מה הבוס שלך לא מתיף לשנאה? הרי ביבי הוא אלוף בלזרוע שנאה אבל מה זה משנה לך אתה תמשיך ללקק ואני ספרדי גאה שבניתי את משפחתי בארץ מבלי להתבכיין אכלו לי שתו לי כמו עדר הנאמנים שלך
    סגור
  • 63.
    העם הוא משולב
    רוניתה 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכחת את האירועים שפתחו לך את הדלת ,המרוקאים,הפרסים,הגרוזינים,הטריפוליטאים,הושיבו אותך בשולחן כבוד ,היום מזרח ומערב משולבים ,האבא ממזרח אירופה שנישאו לאמא ממצרים הביאו לעולם את הצבר הישראלי הגאה . אבל אתה סער נותרת שופט ,גזעני יורק לצלחת שאכלת מימנה את המפרום והקוסקוס.
    סגור
  • כמעט כל משפחה בישראל היא מעורבת!
    דוד מרציאנו 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה האיש הזה מבלבל לנו בביצים.. רוצה לחרב את המדינה ואת הבית של כולנו? למה התקבצנו בארץ ישראל מכל הגלויות? זאת ההנחיה שבן חיים מקבל מהעבריין. אני מרוקאי אסלי גאה יליד מרוקו הגעתי לארץ בגיל שנה ממרקש אני עשיתי מסלול מלא של צבא גרעין לימודים ועבודה היום אני סבא לנכדים הכי מדהימים בעולם.. הם מלח הארץ של הדור החדש..הם בני תערובת ממזרח וממערב, יפים חכמים, משכילים, מוצלחים גאווה לנו ההורים וגאווה למדינת ישראל...למה אנחנו צריכים להרוג אחד את השני כדי שהעבריין ההוא יחלץ מהדין ? אני אומר לו לעמוד לדין כמו גבר! אין לו דרך אחרת... גנבת תשלם! למה אנחנו צריכים לסבול בגללו ...מדינה שלמה צריכה להיהרס בגלל אדם שהדרדר לשחיתות?! חברים, חייבים להתעורר!
    סגור
  • 62.
    עוול שמוול,אבישי בן חיים
    זגורי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החרדים הם באמת לא נחשבים כאן וכך צריך להיות הם שייכים לעולם הבא, לא לישראל העכשווית
    סגור
  • 61.
    צודק בכל מילה.גידעון סער מונע מגחמה אישית ונקמנית
    יהודית. 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ועל בסיסה הוא הורסומפלג את ציבור הימין.אבל גם סופו היהיר יגיע.נקווה שזה יהיה גם מהיר....
    סגור
  • עוד ליכודניק טיפש שלשונו דבורה לתחת של... (ל"ת)
    די לחזירות ולשנאה 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 60.
    המפלגה של אבישי- ביבי היא המסיתה והמחרימה כל מי שמתנגד
    אבניק 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    8 1
    המפלגה של אבישי- ביבי היא שמסיתה ומחרימה כלמי שמביע עמדה שונה. ותפסיק כבר עם הטעון על האליטות. יש אליטות בכל המפלגות בלי יוצא מן הכלל. אנחנו כבר בשנת 2021
    סגור
  • 59.
    יש ליכודניקים ויש ליכודניקים.
    ש. 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ליכוד זה לא מקשה אחת,יש כאלו שלא רוצים לראות את ביבי במפה הפוליטית,ומקומם במפלגה של סער.
    סגור
  • 58.
    שכרו כ 25K!!! זרקו את ברד רביד הענק ולכן בקריסה!!!! (ל"ת)
    מאי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    איש קטן וצר אופקים
    קלי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אבישי בן חיים מנצל את עיסוקו לזרות עשן בעיני אנשים. תומכיו של גדעון סער באים מכל מגזרי החברה הישראלית על כל גווניה. טוב יעשה אם יתמקד בעבודתו עבור מי שמשלם את משכורתו ולא ינצל את הבמה שהיא מספקת לו לתקוף את מי שנתניהו מורה לו.
    סגור
  • 56.
    יא קוקו
    פ 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    9 2
    המזרחים שלך בכלל לא גרים ביו"ש אלא האליטה האשכנזית
    סגור
  • 55.
    שפוט
    רוני 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    8 2
    לצערי הרב. שוב, הוכיחמר אבישי שהוא. שפוט של ביבי.
    סגור
  • 54.
    האיש קוקו
    מתי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    7 2
    איפה יש ישראל שניה רק במוחו המעוות של אבישי בן חיים שחיי ונזון מהשד העדתי.
    סגור
  • 53.
    אבישי בן חיים
    מיקי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ממשיך לקשקש הד"ר הזה. העיקר שיש מי שקונה את גיבובי השטויות שלו. ד"ר בן חיים לי איכפת מא"י ועם ישראל ולא מעניין אותי צבעים ועדות. כן, אני מתכוון לבחור בגדעון סער.
    סגור
  • 52.
    אבישי בן חיים מגן הגזענות החרדית
    יוסף 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סוף סוף ויפתח אבישי פיו ויאמר, מפלגת סער מפלגת השינה והחרמה. מה, באמת בן חיים התלוש. המפלגות החרדיות, דרעי וליצמן מפלגות האהבה, אהבה לכסף, אהבה לגובים, אהבה להדמוניה, השתלטות ושינאת האחר. ממתי החרדים מסוגלים לאהוב ולקבל האחר. קיימת מלחמת עולם בין החצרות החרדיות שהתבטאו במעשים אלימים נוראיים. פורוש הזקן הותקף פיסית בתפילת 18 בבית המלון שלו ע"י חרדים. כמה פעמים חרדים השתלטו על בתי כנסת של המתחרים זאעו הרס כולל השחתת ספרי תורה ותפילה, בטענה למינות והמעשים רבים המה. בן חיים אתה טיפש. עוד לא קלטת כי החרדים הפרזיטים ה שנוררים ה משתמטים מעבודה וגיוס לצבא, הם הזקוקים לחילוניים הפראיירים הקיימים אותם. חילוניים, לא יכולים לחיות בסביבה ובשלטון חרדי קנאי, פנאטי, חשוך, מפלה ומנצל. ראה דוגמה אחרונה, ביבי לוקח כספי החילונים מיליארד ש"ח מעביר כמתת לרעי המשתמש בזה כאתנן שוחד בחירות, אלק חלוקת לעניים, משל רק לחרדים יש עניים, לחילוניים לא. תחת שלטון הביביזם מצבם של תושבי עיירות הפיתוח והשכונות הורע, כשביבי מזרים כספים וגובים לקנות שלטון רק לערבים, לחרדים ולמתנחלים
    סגור
  • כל מילה בסלע! (ל"ת)
    רק לא ביבי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 51.
    גדעון סער
    אשי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    7 3
    תפסיק לזבל לנו את המוח עם ישראל השנייה,ההגמוניה וכל החרטה שאתה מנסה להאכיל אותנו כל ערב.ביבי עשה דברים נפלאים וטובים למדינת ישראל אך סיים את תפקידו האיש משחית ומפלג את המדינה שלא לדבר שאת מעמד הביניים הוריד לתחתיות.בנוסף לכך יש נגדו 3 כתבי אישום.כמדומני כשאולמרט היה תחת כתב אישום דרש שיתפטר.אותו הדבר נכון לגביו.שיתפטרו יוכיח את חפותו,אם יצא זכאי יחזור כמו ענק
    סגור
  • 50.
    אבישי החרטטן
    אן 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    נמאס כבר מחרטוטויו של אבישי בן חיים, יאללה תתקדם.
    סגור
  • 49.
    כה אמר חכם אבישי בן חיים
    יוסף 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    רק במציאות הישראלית יכול לצמוח טיפוס הזוי כזה, קשקשן, שהחברה הישראלית בזה לו ובצדק. אבישי בן חיים לא אמין. אבישי בן חיים ביביסט מושבע, לכן יוצא מגידרו לגבות ולהגן על העבריין אריה מכלוף דרעי ולהאדירו ולהגן גם על ביביהו. משום כך, הוא יוצא נגש גדעון סער, זו המוטיבציה לנסות לפגוע בו, רק משום שגדעון סער מאיים על שלטון ביבי ורעי. אבישי בן חיים, לא שכחנו, תצביע ביבי תקבל שלטון דרעי עבריין חזק וליצמן הסוטה השולטים בביבי, הם הבסיס לשלטונו. אבישי בן חיים, מדבר פחות יחשבו שאתה חכם. ברגע שאתה מופיע על המרקע, מיד עוברים ערוץ
    סגור
  • 48.
    נאמנות לדרך קודמת או לאדם?
    מ 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 5
    נשאלת השאלה מה קודם נאמנות לדרך או לאדם. כשבוחרים מפלגה בודקים את הדרך את המצע וכן את האיש המוביל מהן יכולותיו. מר סער מאמין שיכול לרוץ לרשות הממשלה מה עם יכולותיו? עד כה הכול בסדר. בחר להבחר כחוק . כשלא הצליח פרש הקים מפלגה חדשה. עד כה זה בסדר כי מותר לו. האם זו בגידה במפלגה שעטפה אותו? רק לא ביבי זו בגידה ואם חשבתי שהוא ראוי בעתיד להנהיג היום ברור שלא. הוא בעט בציבור גדול ומנסה להתקדם על חשבון אחרים. מר סער אתה אוחז בזנבך לכן ראוי שתסתחרר.
    סגור
  • 47.
    מי שונא
    אריה 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלא כמוך חילקת אותנו לישראל ראשונה ושניה,גדעון מתייחס לנתניהו בלבד ולא לשאר האוכלוסיה.מי שמסית ומפלג זה נתניהו בלבד
    סגור
  • 46.
    שידור חוזר
    יואל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל המפלגות נישה האלה אותו דבר, כאילו זה הדבר הבא ובעוד שנה נשכח מהם ויחלפו מן העולם תראו את כחלון/גנץ/יעלון/ברק הם לא ישרדו את אחוז החסימה, נפלטו מהפוליטיקה ונעלמו בקול ענות חלושה לפח האשפה של ההיסטוריה.
    סגור
  • 45.
    המפלדה של בן חיים היא שס. מופת לאהבת אחים???
    יובל אורן 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מופת לעבירות
    סגור
  • מפלג ואוכל עח האנשים הטובים
    לי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבישי הצל של ביבי מספיק עם הפילוג זו העבודה העלובה שלך...תשנה תקליט
    סגור
  • 44.
    אני רוצה לבחור במפלגה שהיא בעד!!!
    יוני 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא למפלגה שהיא נגד! ככה לא בונים מפלגה כשהמכנה המשותף שלה הוא אנטי!
    סגור
  • אני נגד עבריינים בין נבחרי הציבור ובכנסת!
    אזרחית שומרת חוק! 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא לגיטימי בזה? מי שעבריין לא אבחר בו. מי שישב בכלא מקומו לא בכנסת... מי שעבריין מסית ומפלג את העם עוד יותר לא אבחר בו !!!
    סגור
  • 43.
    ישראל השניה
    אורנית 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    השאלה שצריך למה המזרחיים תומכים בכלל בנתניהו? נוכל, שקרן גדול בחוץ וקטן בבית... סו המורשת המזרחית ?????
    סגור
  • 42.
    צביעות
    יעל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי שהחדרים את גדעון סער היה ביבי שקידם את חבורת המקררים והצווחנים. גדעון סער עם ניסיון פרלמנטרי מבורך נותר מאחור למרות מיקומו הגבוהה בפריימריז, מי אתה שתלין על ההתנהלות שלו כאשר אתה יודע שביבי רומס, כפי שדחק את ברקת אחרי שהבטיח לו להיות שר אוצר.
    סגור
  • 41.
    האדם המפלג ביותר בטלוויזיה בן חיים ממשיך לדבר שטויות (ל"ת)
    רון 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • מפלג
    לי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה ישראל הראשונה...השניה..הראש העקום והדפוק שלך.. בתקווה שניתפתר ממך בעחד עם ביבי .. מה הוא משלם לך?
    סגור
  • 40.
    דר' בן חיים היקר.אני מוצא שום הבדל בתפישות העולם שבין ל
    מוש 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדיוק כפי שנתניהו מזלזל ומלגלג,בחדרי חדרים,על ה"מזרחים" שבמלפגתו(רגב,אמסלם,היטן, מארק) כך גם סהר וגם לפעד וגם הורוביץ(מרצ) וגם גנץ.איני מוצא שום הבדל ביניהם. ודרך אגב,אני מסכים איתך באופן מוחלט,בפרשנותך וניתוחיך באשר ליחס מה שנקרא "שמאל הישראלי ל"ישראל השנייה".רק שבעיניי,נתניהו הוא לא המייצג שלה אלא,המדרדר אותה,במעשיו(מדגיש,במעשיו) לדורות נוספים דל עוני ובערות
    סגור
  • 39.
    ההשמצות נגד בן חיים כאן ובכלריכוזי השמאל מוכיח את האמת
    שמאל שונא ומכפיש 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 6
    צריך חתיכת אומץ לעמוד נגד גדודי ההסתה של השמאל שלא משאירים עצם שלימה למי שמעז לחשוב בשונה מהם. תהיה חזק בן חיים
    סגור
  • 38.
    אתה פרופסור? דוקטור?
    שלי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה אבישי,אתה ביביסט זה ידוע,אבל סהר לא פוסל את הליכוד ובוחריו,הוא פוסל כמו רוב. העם את העומד בראש הליכוד והוא הנאשם מבלפור! לא ברור???
    סגור
  • פרופסור.?
    מור 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לסוסים לכלבים....מפלג מגעיל...לך הביתה
    סגור
  • 37.
    תגובה
    יעקב יעקב 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבישי. אתה עם רגשי נחיתות לא יכול ולא מסוגל לשפות .
    סגור
  • 36.
    מה לחרטטן הזה ולאתר שלכם. למה אתם מכנסים לפוליטיקה? מי (ל"ת)
    נעם 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 35.
    איפה הבעיה ?
    רמי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תקבל תחבולות גם מהצד השני,היה תלמיד מצטיין של המלך המושיע דלך.
    סגור
  • 34.
    פוליטרוק נחמד
    big B 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מרבה לחייך אך בפועל הוא פוליטרוק נאמן של ביבי .
    סגור
  • 33.
    פיחות
    יהושע 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    15 0
    כמו שמירי רגב עושה פיחות לדרגת תת-אלוף כך עושה בן-חיים לתואר הד"ר שלו. דוגמה מצוינת למי שלא נותן לעובדות להפריע לו ולתזה המופרכת שלו, שהייתה אולי רלוונטית לתקופה מסויימת לאחר קום המדינה ואין לה שום אחיזה במציאות של ימנו.
    סגור
  • 32.
    השופר של ביבי
    דידי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אבישי בן חיים מסית ומפלג בין ספרדם ואשכנזים מגן על אדם מושחת פח זבל כמו כל תומכי ביבי.
    סגור
  • 31.
    החלפת נתניהו שמחזיק בציפורניים את המדינה זה לא שינאה
    דני 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה הצלה של מדינת ישראלמאדם שפוגע במדינה ולא רוצה לעזוב את קרני המזבח
    סגור
  • 30.
    אבישי
    Fisherking 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אבישי הוא תחתית החבית
    סגור
  • 29.
    אבישי אתה פח אשפה כמו רגב וביבי .וכן אני מזרחי (ל"ת)
    אילן 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • פח אשפה..
    לי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביובית זה מה שאתה..תתביש..."דוקטור"
    סגור
  • 28.
    מי זה הכתב יהודה לוינגר?
    אייל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני לא יודע מי זה יהודה לוינגר אבל עיתונאי הוא לא. כי עיתונאי אמור להבדיל בין ידיעה חדשותית להבעת דעה. כל הכתבות של לוינגר הן כתבות עם הטיה ימנית ברור כשהוא מתחפש לעיתונאי אובייקטיב. אפילו בכותרת המשנה של הכתבה הזאת הוא קבוע שהמפלגה של סהר ״מחרימה את ראש הממשלה וציבור בוחריו״ זה לא ציטוט של מישהו זה משפט של הכתב עצמו. האם סהר מחרים את ציבור בוחרי הליכוד? לא נראה לי...
    סגור
  • 27.
    שבענו ממושגיו
    רונית 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מילון האליטות,ותאורית ישראל הראשונה והשניה,יוצאים לנו מהאף. לא ראשונה ולא שניה,יכולה לספוג מלחמת אחים.כל נישואי התערובת,היו כדי לשבח את הגזע היהודי וליצור אומה חדשה,במקום שרידים,ואנשי שבר כלי. קום תקום ממשלה,שכל העם יכבד,כי היא מכבדת את כל אזרחיה.
    סגור
  • 26.
    בן חיים
    גילת 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    באמת קשה להתאפק מול השטויות הבלתי נגמרות שפולט בן חיים.מתי תפסיקו לשדר ולהשמיע אותו.אין פעם שמופיע ניתן חהאזין לדבריו מבלי לפלוט בסופן אידיוט עם דיפלומה.
    סגור
  • 25.
    בן חיים היקר
    רפפורט 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כול מילה בסלע! מפלגת שינאה! מפלגת בוגדים! אלה אנשים שיורקים מבור ששתו מים מתוקים! אבל האמת מתגלה התוכניות של כולם להחזיר את הפנקס האדום! אבל כולם מתחזים אין צבע אדום לאף מפלגה, אך ורק לרשימה המשותפת!
    סגור
  • 24.
    אדם מסוכן
    יואל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    החזות השלווה והנעימה כביכול של גדעון סער מסתירה אדם מסוכן לדמוקרטיה והחופש בישראל גדעון סער הוא סכנה אמיתית ומוחשית
    סגור
  • 23.
    דוקטור אבל לא טוב בהבנת הנקרא
    נק 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אבישי! סער אמר שלא יישב עם נתניהו כי הוא יודע מה המניפוחטור הזה עושה.להפוך את זה לשנאת מי שתומך בו זה מעשה נבלה.מאד תואם את מה שאני חושב עליך
    סגור
  • 22.
    אתה מדבר על חרמות?מר בן חיים
    א.ש 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    13 1
    הלוא אתה מתמחה בהסתה ואחרי לליבוי שנאת חינם בין חלקי העם
    סגור
  • 21.
    כל מילה בסלע
    רוניה 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 7
    חבל דני דיין, הערכתי אותך עד היום, כבר לא. אבישי צודק. אתם מונעים משנאה וכישלון. אין אג'נדה אין ערכים אין כלום. "רק לא ביבי" מניעה אתכם שנאה. לא נצביע לכם ונפעל בכל מקום לסילוקם.
    סגור
  • שנאה
    מיקו 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "נפעל בכל מקום לסילוקם" ממש דברי אהבה ,ערכים ואחדות...
    סגור
  • מה הערכים של האלוהים שלך,ביבי?
    א.ש 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הרשימה המשותפת?
    סגור
  • 20.
    בן חריים כתב
    מודא פאר 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מי הוא זה הבן מוות ,שמעליל על מפלגתו של מר סער מלים בוטות ,כי הוא לא מוכן לתת את הלחי השניה לביבי . ,התחיל עם שינאה ,לך ללקק הלאה כי אינך שווה תגובה צר עין וחנפן. שפל .
    סגור
  • 19.
    אבישי
    אהרון 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מחבר אותך לפרופסור חצרוני אתה והוא אותו ראש
    סגור
  • 18.
    צודק מאה אחוז
    סאלח שבתי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 8
    מנסים לדחוק הצידה לשוליים ציבור ענק של מזרחיים. שימשיכו להיות חוטבי עצים ושואבי מים... המטרה היא להיבדל מהם ולקבע את שלטון האשכנזים בכל תחום בציבוריות האפרטהייד הזה יוביל למלחמת אזרחים
    סגור
  • 17.
    אידיוט (ל"ת)
    אריה בן אברם 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 16.
    אבישי בן חיים
    נמרוד 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    8 9
    מפלגת גדעון סער אליטה לבנה ? אבישי בן חיים ממתי גדעון סער הפך לאשכנזי ?
    סגור
  • אבישי בן חיים
    ל.ר 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדבר הרבה והתחתן עם בת האליטות אחלה אבישי תהנה
    סגור
  • 15.
    נוכל מושחת הרסת את חיינו (ל"ת)
    ביובי בוגד בישראל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 14.
    המפלגה של הבוגד
    איצקו 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 7
    אדון אבישי לא יעזור להם כלום כול השנאה וההחרמות הכול יתהפך עליהם רק ביבי מלך ישראל
    סגור
  • 13.
    בן חיים, מביך כמה אתה אהבל וריגשי
    אזרח 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    11 5
    תגיד, לא נמאס לך למחזר את ההגמוניה וישראל השניה? תתקדם כבר בחיים...
    סגור
  • סערוביץ
    יצחק 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתה מאותם בזויים נאלחים שטופי שינאה יש בך רישעות ואתה פחות מסמרטוט
    סגור
  • סמרטוט
    מיקו 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מכיר מוצר פחות מסמרטוט אני מכיר סמרטוט וזה אתה פחות מסמר טוט ,אני יודע מה זה סמרטוט וזה אתה.
    סגור
  • 12.
    יהודים לא מחרמים
    משה 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עוד פעם ישראל הראשונה וישראל השניה אתה כבר מאוס שופרון של הראיס
    סגור
  • 11.
    כתב מוזר,אני מחליף ערוץ
    אבי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    9 4
    במיוחד הטבעות על האצבעות והקוקו המיושן
    סגור
  • 10.
    התקווה החדשה של השמאלנים (ל"ת)
    צדיק 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 9.
    עוד פעם האליטה?
    ארז 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    10 3
    מעולם לא ראיתי 'חוקר' שאונס את התזה שלו בכח שכזה. אתה הזוי ובזוי. ביבי הוא לא רק המסית הלאומי, הוא גם המחרים הלאומי. בנו מעודד חרמות כל שני וחמישי כנגד כל מי שלא מיישר קו עם השחיתות. לא יעזור כמה פעמים תשקר, התזה שלך אנרכוניסטית וריקה מתוכן. ביבי, האשכנזי הנרקיסיסט והמגלומן, לא מייצג את ישראל השניה. נ.ב - ישראל השניה היא סוציואקונומית, ולא מבוססת עדות !
    סגור
  • 8.
    אל תשכח שהתחייבת להצביע לגנץ
    ישראל הרביעית 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    10 4
    דוקטור עם קוקו, עגיל ודעות קדומות
    סגור
  • 7.
    אימה גדולה???
    מיטל 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    5 3
    זה מסביר את האובססיה של אבישי בן חיים. במסווה של ניתוח אקדמי (הוא ד"ר) הוא אומר דברים לא רציונליים. יש לו במה להפיץ את הדברים הממוצאים שלו. כל מזרחי נורמלי לא יכול להסכים איתו.
    סגור
  • 6.
    אבישי
    מנחם 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אבישי בן חיים חדל זבל ברשת שלןף לשונך היא כבר מספיק חומה
    סגור
  • 5.
    אבישי בן חיים
    גוזף 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מה עשית אדון אבישי כשנתניהו נידה את סער תתביש לך ותגיד את האמת סער לא התחיל סער אוהב את מצביע הליכוד אין לו שנאה להם יש לו סלידה מראש ממשלה שקרע את העם וזוחל לעברנו הערבים .למה על זה לא כתבת שנאתו לערבים .למה
    סגור
  • 4.
    גדעון סער שמאלני
    שרה 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    6 8
    גדעון סער להרגשתי , היה שתול של השמאל בליכוד. הוא בוגר הקרן החדשה לישראל. דני דיין שהצטרף אליו שיתף עם אותה קרן פעולה. הוא נשוי לשמאלנית צמרת. אם יבחר יהיה שבוי שלה ושל עמיתיה בתקשורת למלא את רצונם. לדעתי , אם אתה ימני ולא רוצה להכניס את כולנו להרפתקה מסוכנת אל תצביע סער, אל תצביע שאשא ביטון , אל תצביע דני דיין. כשראה השמאל שלסער אין מספיק כח לכבוש את הליכוד יזם : הפרד את סער מהליכוד ומשול . מתפללים שימצא את הדרך חזרה לעשות לביתו.
    סגור
  • זה שקר.גאולה, מנעוריה ועד היום היא ימין מובהק
    נאוה 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה גיבוב שקרים של מנוול גדול. גאולה אבן מאז ומתמיד תמיד היתה בימין האידיאולוגי. איזה שקרן מסוגל לשקר במצח נחושה. מה יוצא לכם מזה?
    סגור
  • 3.
    בלי להעליב את הדר'.
    אזרחית 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    דבריו הם הבל הבלים. אם מישהו בז לח"כים שסובבים את ביבי בסגידה התרפסות וכניעות, זה לא אומר שהוא אליטה אשכנזית שמתנשאת על המזרחיים. יש בין המתרפסים הרבה מזרחיים אך גם אשכנזים. קודם כל ביבי שייך לאליטה האשכנזית. לא נראה לי שיש במשפחתו ה"לבנה ולו מזרחי אחד. בין תומכיו במפלגה יש ברקת אחד, 2 כ"צים, דיכטר, שטייניץ, אדלשטיין לוין... ובמפלגתו של סער יש גם כמה שאינם מהאליטה הלבנה, כולל הוא עצמו. אז אבישי, דיייי. די!! המיון לפי עדתיות צריך להתפוגג.
    סגור
  • 2.
    מוזר מאד.
    מוזר 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    14 6
    כאשר ביבי החרים את הערבי הנוהרים, את חברי מפלגתו עם I.Q מעל 90 והתנהגות סבירה, שתקת. כאשר הוא החרים את שלטון החוק, התלהבת. כאשר הסית, זרחת. תכניס לראש החכם שלך(או אולי מתחכם) - ביבי וחבריו הם האליטה. מלחכי פינכתו הם נתינים. אם הוא לא ירד מהבמה, הסכנה שגם כל השאר יהפכו לנתינים. גם אתה
    סגור
  • 1.
    אבישי, עד מתי תקנא באשכנזים? כואב לך שהם הצליחו בחיים?
    אריק בנט 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    33 14
    הנה... עובדה... גם אתה הצלחת כשאימצת את הנשק הסודי שלהם: הסתמכות על השכלה מודרנית ולא על קמעות, השתטחות על קברים, תפילות או האשמת משטר שעבר מין העולם לפני עשורים. המצחיק הוא שדוקא אתה, השגריר מספר אחד של 'ישראל השניה' התאשכנזת יותר מכל אחד אחר. שיהיה לך יום טוב, דוקטור.
    סגור
  • לא מקנא
    גג 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דווקה לא מקנא באשכנזים שצעדו למשרפות ,תמשיכו לצעוד לבד.
    סגור
  • אילו היית משכיל היית יודע שגם אתם הייתם בדרך למשרפות
    מתבייש בבורות וברוע 01/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבותנו מקימי המדינה אלה שאתם מחרפים ומגדפים הם ששלפו אתכם מהמאגרב באופן הירואי... לפני שהיטלר החל לממש את תוכניותיו לגבי גורל יהודי המגרב.. לא צריך ממך תודה. אתה כבר תקבל את עונשך משמים. אתה איש רע!
    סגור
  • בן חיים
    גלעד 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אבישי אתה אדם חולה ולא מודע יש עוד כמה כמוך ה ירחם אתה זורע שינאה
    סגור