תקשורת ומדיה

קולנוע זה העולם הישן: גל גדות תככב בסרט חדש בנטפליקס

הוונדר וומן הישראלית תככב במותחן ריגול חדש שישודר בנטפליקס. הצילומים טרם החלו, וההפקה נמצאת עוד בשלב ראשוני. גורמים המעורבים בהפקת הסרט מקווים שהדבר יוביל להעלאת המודעות כי גם נשים יכולות לשחק בתפקידי ריגול
ארנולד נטייב |  1
גל גדות (צילום יח"צ)
סופם של אולמות הקולנוע? נטפליקס רכשה את הזכויות למותחן הריגול החדש "לב האבן", בכיכובה של השחקנית הישראלית גל גדות. הסרט עדיין לא צולם, ונמצא עדיין בשלבים הראשונים של ההפקה. על פי הדיווחים, גדות אף עשויה לקחת חלק בהפקת הסרט, בבימויו של טום הארפר. 
גורמים אשר מעורבים בהפקת הסרט מקווים שתהיה לו השפעה תרבותית רחבה, כמו סרטי ג'יימס בונד, רק בכיכובה של אישה, דבר שיוביל לשינוי התדמית לפיה מרגלים צריכים להיות גברים. 
זהו לא שיתוף הפעולה הראשון בין נטפליקס לחברת ההפקות סקיידאנס מדיה, כאשר סרטים נוספים של החברה הגיעו למסך הקטן של חברת הסטרימינג. בין הסרטים ניתן למצוא את 'מחתרת השישה' בכיכובו של ראיין ריינולדס שגם היה בין המפקים וגם את הסרט 'משמר האלמוות'.
גם עבור גדות, אין זה הסרט היחיד שבו תופיע בקרוב בנטפליקס, כאשר היא חתומה גם על חוזה לסרט "התראה אדומה", ביחד עם דווין 'דה רוק' ג'ונסון שגם יביים את הסרט. בסרט יגלם ג'ונסון סוכן של האינטרפול, שהוטלה עליו משימה ללכוד את גנבת האמנות הבכירה בעולם, בגילומה של גדות. הסרט ימשיך את השנה הכלכלית המוצלחת שעברה על גדות בשנת 2020, ויוסיף לה עוד כ-20 מיליון דולר לחשבון הבנק. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טקסט ירוד מאוד, מלא דמגוגיה ואי דיוקים.
    העורך הבכיר 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ודה רוק לא יביים את Red Notice, מן הסתם. מי זה הארנולד הזה ולמה מאפשרים לו להתקרב למקלדת? חובבנות.
    סגור