תקשורת ומדיה

"לא שמישהו סופר!": איך פעמיים המתחסנת ה-2 מיליון לא באמת הייתה אשת השעה?

גיא זוהר בדק ב'מהצד השני' לגבי המתחסנת ה-2 מיליון הראשונה שהוכרזה והשנייה שהוכרזה והתברר שאף אחת מהן היא לא בעלת המספר הקסום. את המספר עברנו, אבל החגיגות היו כנראה לאדם הלא נכון, מי הוא המחוסן ה-2 מיליון האמיתי?
כפיר אדר | 
גיא זוהר מהצד השני (צילום צילום מסך כאן 11)
אין ספק שמבצע החיסונים בישראל הוא הצלחה גדולה ולמעלה מרבע מהאוכלוסייה כבר חוסנה לנגיף, אבל מה שקצת הפך לתקליט שחוק הוא החגיגות בכל ציון דרך, גם אם הוא מרשים מאוד. אז מה למעשה המשותף לשתי המתחסנות שכונו 'ה-2 מיליון?' התשובה היא שאף אחת מהן היא לא המתחסנת ה-2 מיליון, באמת.
גיא זוהר התייחס הערב (ראשון) ב'מהצד השני' לציון הדרך שבנימין נתניהו רצה לציין לכבוד המתחסן ה-2 מיליון בישראל, אלא שפעמיים קיבלו שתי אזרחיות את התואר, שבפועל הן לא היו המספר המדויק ואף רחוק מכך.
במהדורות החדשות דיווחו, הרופאים נראו נרגשים, גם השלטים שקיבלו המתחסנות כבר בישרו על כך, אלא שהנתונים הרשמיים וגם פרופסור נחמן אש פרויקטור הקורונה בעצמו הבינו שהמספר הקסום עדיין לא באמת הגיע, כך שהן היו המתחסן ה-1.992,670 בערך, משהו כזה, אולי קצת יותר או פחות, אך לא ה-2 מיליון.
גיא זוהר כמובן ציין: "מיליון פה, מיליון שם, מי סופר בכלל? אנחנו לא, אבל יש כאלה שסופרים. סימנו וי על ה-2 מיליון, הידד! אלא שפרופסור אש התקשה להסביר איך כבר הגענו ל-2 מיליון. יומיים אחרי שהוכרזה המחוסנת ה-2 מיליון, הגיעה מחוסנת 2 מיליון חדשה, ואז חגגנו את הנכונה. יש! אבל אנחנו קטנוניים ובדקנו בנתוני משרד הבריאות, 12 שעות אחרי ההכרזה המספר לא הגיע עדיין ל-2 מיליון, רק למחרת הגענו למספר הזה ואפשר סוף סוף לחגוג, אבל עם מי? מי המחוסן ה-2 מיליון?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה