תקשורת ומדיה
מזג האוויר או שובן של התקלות? לקוחות פרטנר TV מתוסכלים גם הבוקר
הלקוחות של ספק הטלוויזיה שוב סובלים מבעיות בצפייה בתכנים ומדווחים על תקלות וכן על חוסר מענה בשירות התמיכה. בפעם שעברה זה עלה לפרטנר בפיצוי בדמות פתיחת חבילות הערוצים בתשלום ללא עלות, מה הפעם?
אחרי סדרת התקלות בשבוע שעבר, גם הבוקר התלוננו (שני) לקוחות פרטנר TV על בעיות קליטה. בפעם שעברה, רק לפני חמישה ימים נאלצה החברה לפצות את לקוחותיה. מה הפעם?
כזכור, ב-13 בינואר, אחרי השבוע הבעייתי שעבר על הלקוחות שלא הצליחו לצפות בתכנים בצורה תקינה, פרטנר TV הודיעה: "לקוחות יקרים, התקלה בשירות הטלוויזיה טופלה, ואנו מתנצלים על אי הנוחות. זו האחריות שלנו לספק לכם את חוויית הטלוויזיה הטובה ביותר, וכעת כשהתקלה מאחורינו, עדכנו לכם הטבה שכוללת פתיחת חבילות וערוצים בתשלום בפרטנר למשך חודש, ללא עלות".
כבר משעות הלילה המאוחרות לקוחות החברה הלינו על תקלות בשירות הטלוויזיה וכן על מענה לקוי בשירות התמיכה. הלקוחות שוב צופים לטענתם בשקופית שחורה עם דיווח על תקלת PBA102, במקום בשידורי הטלוויזיה. בפרטנר טענו כי לא מדובר בתקלה. האם זו אשמת מזג האוויר הסוער או ששוב ייהנו לקוחות החברה מפתיחה מלאה של הערוצים כפיצוי?
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.להעביר את הפיקוח הטכני פרטנר ולרשות השנייה כמו רשת וקשת (ל"ת)טליק 01/2021/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.זה לא קשור למזג האוויר בכללאליה דרעי 01/2021/18הגב לתגובה זו1 0זה שובה של התקלה הזו יש מלא עומסים על שירות הטלויזיה של פרטנר וחבל אותי הם כבר הפסידו ...סגור