תקשורת ומדיה

מזג האוויר או שובן של התקלות? לקוחות פרטנר TV מתוסכלים גם הבוקר

הלקוחות של ספק הטלוויזיה שוב סובלים מבעיות בצפייה בתכנים ומדווחים על תקלות וכן על חוסר מענה בשירות התמיכה. בפעם שעברה זה עלה לפרטנר בפיצוי בדמות פתיחת חבילות הערוצים בתשלום ללא עלות, מה הפעם?
כפיר אדר |  2
Partner tv

אחרי סדרת התקלות בשבוע שעבר, גם הבוקר התלוננו (שני) לקוחות פרטנר TV על בעיות קליטה. בפעם שעברה, רק לפני חמישה ימים נאלצה החברה לפצות את לקוחותיה. מה הפעם?

כזכור, ב-13 בינואר, אחרי השבוע הבעייתי שעבר על הלקוחות שלא הצליחו לצפות בתכנים בצורה תקינה, פרטנר TV הודיעה: "לקוחות יקרים, התקלה בשירות הטלוויזיה טופלה, ואנו מתנצלים על אי הנוחות. זו האחריות שלנו לספק לכם את חוויית הטלוויזיה הטובה ביותר, וכעת כשהתקלה מאחורינו, עדכנו לכם הטבה שכוללת פתיחת חבילות וערוצים בתשלום בפרטנר למשך חודש, ללא עלות".
כבר משעות הלילה המאוחרות לקוחות החברה הלינו על תקלות בשירות הטלוויזיה וכן על מענה לקוי בשירות התמיכה. הלקוחות שוב צופים לטענתם בשקופית שחורה עם דיווח על תקלת PBA102, במקום בשידורי הטלוויזיה. בפרטנר טענו כי לא מדובר בתקלה. האם זו אשמת מזג האוויר הסוער או ששוב ייהנו לקוחות החברה מפתיחה מלאה של הערוצים כפיצוי?

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להעביר את הפיקוח הטכני פרטנר ולרשות השנייה כמו רשת וקשת (ל"ת)
    טליק 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה לא קשור למזג האוויר בכלל
    אליה דרעי 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה שובה של התקלה הזו יש מלא עומסים על שירות הטלויזיה של פרטנר וחבל אותי הם כבר הפסידו ...
    סגור