תקשורת ומדיה

"מדינה בתוך מדינה זה מצב שאסור להתרגל אליו", "הפרה מאורגנת": המגזר החרדי על המוקד

לאחר החתונה ההמונית בברק, פוליטיקאים ואנשי תקשורת הגיבו בזעם ברשתות החברתיות. ליברמן: "התחלואה הכי גבוהה, הפרות בלי הפסקה והכי מעט דו"חות", הורוביץ: "ההנהגה חרדית עושה דין לעצמה"
כפיר אדר |  7
חרדים (צילום יונתן סינדל, פלאש 90)
החתונה ההמונית בבני ברק שהסתיימה בהתערבות כוחות משטרה שפינתה את מאות הנוכחים במקום, גרמה לכעס גדול ברשתות החברתיות. מלבד שלל ציוצים של אזרחים מהשורה, גם פוליטיקאים ואני תקשורת רבים הביעו את דעתם בנוגע למתרחש במגזר החרדי.
ראש מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן טען בפייסבוק: "התחלואה הכי גבוהה, הפרות בלי הפסקה והכי מעט דו"חות. זה מה שקורה כשעסקני ש"ס ויהדות התורה הם ראשי הממשלה בפועל ונתניהו הוא ראש ממשלה רזרבי למראית עין בלבד. כמה שמענו על חתונות המוניות, מוסדות חינוך שנפתחים, הלוויות עם אלפי משתתפים. כל זה קורה כיוון שההגבלות והאכיפה במגזר החרדי הן שונות משאר האוכלוסייה, כיאה למדינה עצמאית".
 
עוד הוסיף: "מדינה בתוך מדינה זה מצב שאסור להתרגל אליו. משבר הקורונה הוא רק הוכחה נוספת שכל עוד ראש ממשלה נשלט ונסחט ע"י סוחרי דת כמו ליצמן ודרעי, מדינת ישראל תמשיך להדרדר מדחי אל דחי. המפלגות החרדיות חייבות לעבור לאופוזיציה, דבר שיעשה טוב גם לציבור החרדי, שירכוש השכלה וישתלב בשוק התעסוקה. רק ישראל ביתנו חזקה תחליף את הממשלה ותדאג שהקואליציה הבאה תהיה ציונית וליברלית, בלי נתניהו, ש"ס ויהדות התורה".
ניצן הורוביץ ראש מרצ הוסיף: "הפרות קיימות בכל המיגזרים, אך רק אצל החרדים זו נראית כהפרה מאורגנת, בעידוד מלמעלה, כותב עמוס הראל בהארץ. כבר שנה שנתניהו אינו נוקף אצבע מול הנהגה חרדית, העושה דין לעצמה. כי המפלגות החרדיות הן בעלות בריתו היחידות להקמת הקואליציה הבאה במטרה להתחמק ממשפטו הפלילי. וזה כל הסיפור כולו".
 
אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס כתבה: "ביבי ,יודעת שהראש שלך נמצא רק ואך ורק בהישרדות שלך בזמן שגופות של ישראלים נערמים בכיכרות. קוראת לך להכניס את הצבא לערים, תן לחיילינו לעשות סדר. חרדים, ערבים, חילונים, שהחיילים יכנסו בכל הכח לכל מעוזי מטפחיי הקורונה ויפעלו ביד קשה ואגרסיבית. הפיתרון היחיד שיעבוד. שיחת ליקוק לנכדים out. תדמיינו גדוד חי״ר, בא לפזר את התועבה הזאת .... ולא אני ממש לא נגד החרדים! הם כצאן מובל לטבח ע״יי רבניהם חסרי האחריות. בתי חולים נסתמים, רופאים קורסים, גופות נערמים.... העיקר שיש חתונה...וביבי מדבר עם הנכדים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שיעזבו את היהודים בשקט!!!! ולא ירדפו אותם!!!!
    אלירן 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה שהחרידים לא יעשו חתונות? למה שלא יפתחו מוסדות וילמדו תורה? למה שלא יתפללו בבתי הכנסת? למה שלא יתבלו במקוואות?!?!? אבל שיעשו צבא כן?!?! זה בגלל "הקורונה" או בגלל שזה מה שהוותיקן והאפיפיור וכל שאר הארגונים הנוצרים והאוונגליסטים, שמזרימים את הכסף הרב והמזוהם שלהם למדינה וככל הנראה גם לפוליטיקאים מסריחים, רוצים ודורשים!!!! מזכיר לי מאוד את הסיפורים שלפני חורבן בית שני שעוד הרומאים שלטו פה בארץ והתילו גזרות דת שאסור ללמוד תורה ואסור להתפלל ואסור ברית מילה וכו' וכו'.. רבי עקיבה (זכר צדיק לברכה) שלא הסכים לגזרות שלהם נרצח על ידי הרומאים הרשעים ורבי שמעון בר יוחאי היה חייב להסתתר במערה 13 שנים (12 שנים ועוד שנה).. אבל לצערי זה לא רק נוצרים.. לא חסרים עוד עמלקים שמאוד לא לרוחם שיהודים לוקחים יום חופש בשבת במקום לבוא לעבודה, ואם באמת עושים את החשבון אז נבין את דעתם... זה לא צחוק!!! ואני לא מנסה לעשות צחוק!!! עוד לפני קום המדינה הביאו לפה הרבה הרבה גויים ורשמו אותם בתור יהודים.. גם בשנות ה-90 הביאו עוד הרבה הרבה גויים מרוסיה ורשמו אותם בתור יהודים..
    סגור
  • 6.
    החרדים
    גוזף 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי תזרים כסף לחרדים אתה צריך אותם לך לנכד של הרב תתחנן שיפסיקו לחגוג ותשלח את המשטרה למגזר לרישום דוחות .ביבי ביי ביי ביי ביי
    סגור
  • 5.
    הטמטום של השמאל שרוצה לגייס
    היהודי הנודד 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את החרדים. קורונה שרוב הרבנים תומכים בסגר, ורוב הציבור נשמע לו, אתם לא מצליחים לאכוף, ואתם חושבים שתוכלו לאכוף גיוס שכל הרבנים מתנגדים לו.
    סגור
  • 4.
    אז?
    צדוק 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני יהודי חילוני. זהו, כבר הורדתי את הסיכוי להידבק בקורונה ב80 אחוז. מתוך כל הנדבקים 80 אחוז הם ערבים וחרדים. ומה שיותר מצחיק, הם גם לא מתחסנים. אז... נשאר לאחל רק בריאות.
    סגור
  • 3.
    החתונה החרדית...
    אורה 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בשבילי החתונה החרדית היא המקבילה להפגנות בבלפור - אין שום הבדל !!!!!!! כשיפסיקו את ההפגנות בגלל הסגר , יוכלו לבוא בטענות לחתונות....
    סגור
  • 2.
    מדינה בתוך מדינה ואנחנו הפראיירים
    אזרח 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הגולם החרדי שקם על יוצרו. החמורים החילוניים והדתיים נושאים על הגב את "חגיגת" ההפקרות.
    סגור
  • 1.
    החרדים כפויי הטובה יפילו את ביבי. הזעם הציבורי משתולל.
    ינקל פריבשטיין 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    16 1
    ככה זה כשאתה מרגיל אותם לנהל מדינה בתוך מדינה. בסוף הם נושכים גם את היד שמאכילה אותם שנים. לא מפתיע בכלל.
    סגור